Ο νέος πρόεδρος ΦΔΧ του δυναμικού Σωματείου της Θήβας μιλάει ανοιχτά για τον κακό ανταγωνισμό και τα κακώς κείμενα, τονίζοντας τα χρόνια προβλήματα του κλάδου που ζητούν άμεσα επίλυση. Αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι η ζημιά έχει γίνει, από τότε που έχουν σταματήσει τα θεωρημένα βιβλία απόδοσης ΦΠΑ .
Το σωματείο των ΦΔΧ στη Θήβα απαρτίζεται πλέον από νέους και δυναμικούς μεταφορείς
Πρωταρχικό μας στόχος μας να ενισχύσουμε το Σωματείο μας στη Θήβα, και να εισέλθουν νέοι μεταφορείς ώστε να υπάρχει συνέχεια αφού έχουμε σκοπό να κρατήσουμε ζωντανό το Σωματείο μας ώστε να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα μας από κοινού! Το σωματείο των ΦΔΧ στη Θήβα απαρτίζεται πλέον από νέους, δυναμικούς ανθρώπους που έχουν κοινούς στόχους. Σήμερα, οι αυτοκινητιστές πρέπει να γνωρίζουν ότι ακόμη και τα πιο λίγα που έχουν κρατήσει ζωντανά τα αιτήματα τους – και από αυτά έχουν αρκετά υλοποιηθεί – έχουν συμβεί από μια μικρή σπίθα που βρίσκεται στο Σωματείο μας στη Θήβα και από ανθρώπους που έχουν προασπιστεί σπαταλώντας χρόνο και χρήμα είτε στις απεργιακές κινητοποιήσεις, είτε με αιτήματα, με μόνο στόχο να διεκδικούμε την επίλυση των προβλημάτων μας έχοντας την υποστήριξη του ΠΣΧΕΜ. Εδώ θέλω να ευχαριστήσω το ΠΣΧΕΜ και τον πρόεδρο τον Παναγιώτη Τεγρέλλη που μας υποστήριξε με την παρουσία του στις αρχαιρεσίες στο σωματείο μας.
Μάστιγα η έλλειψη πάρκινγκ για τα φορτηγά στους αυτοκινητοδρόμους!
Αυτοκινητιστές είμαστε, που καβαλάμε τα φορτηγά και δεν μένουμε στα γραφεία. Δείτε το θέμα που αυτή τη στιγμή ταλαιπωρεί τους αυτοκινητιστές: Είναι το θέμα με τα πάρκινγκ και την έλλειψη χώρων στάθμευσης στα φορτηγά στους αυτοκινητοδρόμους. Να θέλει να κάνει ο αυτοκινητιστής την υποχρεωτική στάση για να μην παραβιάσει το ωράριο του και να αντιμετωπίζει προβλήματα που προέρχονται από κακή οργάνωση.
Σήμερα, καλώς ή κακώς το επάγγελμα απελευθερώθηκε. Και μπορεί όποιος θέλει να αποκτήσει μια άδεια. Όμως δεν γίνεται να τα βάζουμε όλα στον ίδιο κουβά. Δεν μπορεί ο αγρότης, ο καπετάνιος οποιοσδήποτε να αγοράζει ένα φορτηγό και να κάνει μεταφορές χωρίς τελικώς να έχει έργο και όποτε θέλει βγαίνει και χτυπάει τις τιμές και τα πραγματικά κόστη της χερσαίας μεταφοράς. Κάποια στιγμή όταν έναν αυτοκινητιστής κάνει το δρομολόγιο από τη Θήβα στη Θεσσαλονίκη και το χτυπάει με 300 ευρώ ενώ το κόστος είναι πολύ παραπάνω, δεν πρέπει κάποιος να τον ελέγξει πως έχει καλύψει το χάσιμο;
Να μπει τέλος στην κατρακύλα!
Κάποιοι επιδοτούν τις μεταφορές, είτε γιατί δεν πληρώνουν τους φόρους που αναλογούν, είτε κάτι άλλο που μόνο αυτοί γνωρίζουν. Η ζημιά έχει γίνει, μεταξύ άλλων, από τότε που έχουν σταματήσει τα θεωρημένα βιβλία απόδοσης ΦΠΑ. Από τότε ξεκίνησε και η κατρακύλα στον κλάδο των μεταφορών.
Τώρα έχουμε φθάσει το άλλο άκρο. Όποιος ήθελε να κάνει χόμπι την νταλίκα μπήκε στο επάγγελμα και κάνουν το χόμπι τους στο δικό μας το κεφάλι! Εχουν μπει στο επάγγελμα άνθρωποι χωρίς έλεγχο. Εδώ, λοιπόν είναι ο ρόλος των σωματείων που πρέπει να προασπιστούν το επάγγελμα αυτό που έχουν μοχθήσει άνθρωποι που βγάζουν το ψωμί τους από αυτό!
H περιοχή μας είναι από τις πιο δυνατές στον χώρο των μεταφορών, μιας και απασχολούμαστε τόσο από τον τομέα των ΒΙΠΕ στη Θήβα αλλά και τα εποχιακά προϊόντα της Βοιωτία. Είμαστε αρκετά παραγωγική περιοχή. Όμως το μεγάλο μας πρόβλημα είναι οι χαμηλές τιμές στα κόμιστρα τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Αιτία, ότι ακόμη και οι αγρότες έχουν παρεισφρήσει στον χώρο των μεταφορών, αποκτώντας άδειες και φορτηγά που κάνουν ζημιά στις τιμές των κομίστρων. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στην περιοχή μας και στις μεταφορές. Εδώ πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο πως θα μας θωρακίσει από αυτά τα προβλήματα.