• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΕTSC: Εγκληματικό να δώστε διπλώματα φορτηγών σε νέους!

19 Φεβρουαρίου, 2025
in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Αυτόνομη οδήγηση: Φορτηγά χωρίς χέρια ή να τους …δέσουμε τα χέρια;
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter
" "

 

 

Related posts

Η Volvo Trucks παρουσιάζει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία κινητήρα με λειτουργία stop/start

Η Volvo Trucks παρουσιάζει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία κινητήρα με λειτουργία stop/start

6 Νοεμβρίου, 2025
Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

5 Νοεμβρίου, 2025

Οι Νέοι κανόνες για τις άδειες οδήγησης θα μπορούσαν να επιδεινώσουν την οδική ασφάλεια

“Η μείωση της ηλικίας στην οποία μπορείτε να οδηγείτε οποιονδήποτε τύπο μηχανοκίνητου οχήματος θα αυξήσει τους κινδύνους για τους οδηγούς, τους επιβάτες τους και άλλους χρήστες του δρόμου.”

H υπεύθυνη  στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) Ellen Townsend κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τα διπλώματα σε νέους επαγγελματίες και ΙΧ!

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι «Εχοντας παρακολουθήσει τις συζητήσεις μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με τις νέες προτάσεις οδηγίας της ΕΕ για την άδεια οδήγησης τους τελευταίους μήνες,  ανησυχώ ειλικρινά ότι η Ευρώπη πρόκειται να εξαπολύσει αλλαγές που θα έχουν εκτεταμένες αρνητικές επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια για τα επόμενα χρόνια.

Η νομοθεσία είναι πολύπλοκη και καλύπτει ευρύ φάσμα τομέων. Αλλά το κύριο πρόβλημα είναι απλό: Η μείωση της ηλικίας στην οποία θα μπορείτε να οδηγείτε οποιονδήποτε τύπο μηχανοκίνητου οχήματος θα αυξήσει τους κινδύνους για τους οδηγούς, τους επιβάτες τους και άλλους χρήστες του δρόμου. Στο τρέχον σημείο των διαπραγματεύσεων, είναι πιθανό η ΕΕ να καταλήξει να επιτρέπει σε νεότερους οδηγούς φορτηγών, νεότερους οδηγούς λεωφορείων και παιδιά ηλικίας 16 ετών να οδηγούν αυτοκίνητα εξοπλισμένα με περιοριστές ταχύτητας.

Πώς φτάσαμε εδώ;

Ας ξεκινήσουμε με τα φορτηγά. Για χρόνια, η συνιστώμενη ελάχιστη ηλικία για την οδήγηση φορτηγού στην ΕΕ ήταν τα 21.

Ωστόσο, στα περισσότερα κράτη μέλη είναι πλέον δυνατή η εκπαίδευση από την ηλικία των 18 ετών για Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (CPC) που επιτρέπει την οδήγηση φορτηγού.

Σύμφωνα με την ανάλυση του ETSC με τα  διαθέσιμα δεδομένα από χώρες όπως η Φινλανδία, η Γερμανία και η Πολωνία (όπου μπορείτε ήδη να οδηγείτε φορτηγό υπό ορισμένες συνθήκες από την ηλικία των 18 ετών) – αυτοί οι νέοι οδηγοί (κάτω των 21 ετών) είναι πολύ πιο πιθανό να εμπλακούν σε ατύχημα.

Αυτό δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη, καθώς οι νέοι έχουν πολύ λιγότερη εμπειρία οδήγησης στους δρόμους, ο εγκέφαλός τους δεν είναι ακόμη πλήρως ώριμος και είναι πιο πιθανό να ρισκάρουν. Μπορεί να είχαν πρόσθετη επαγγελματική κατάρτιση, αλλά αυτό δεν αρκεί για να αντιμετωπίσει τους πρόσθετους κινδύνους που συνδέονται με τη νεότητα και την απειρία.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε τώρα να επιτρέπεται στους 17χρονους να αρχίσουν να οδηγούν με συνοδεία. Όμως δεν ερεύνησε  εάν αυτό θα ήταν ασφαλές στη συγκεκριμένη περίπτωση της οδήγησης φορτηγού – βάσισε την άποψή της αποκλειστικά σε στοιχεία για συστήματα οδήγησης για αυτοκίνητα στη Γερμανία. Το να επιτραπεί σε 17χρονους να ξεκινήσουν να κάνουν πρόβα οδήγησης με συνοδούς φορτηγά, δεν είναι ασφαλές.

Τουλάχιστον τα κράτη μέλη θα πρέπει να απαιτήσουν ότι ένα τέτοιο σύστημα θα πρέπει να είναι προαιρετικό από τις κυβερνήσεις και όχι υποχρεωτικό όπως θέλει η Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Στην ιδανική περίπτωση, η συνιστώμενη ελάχιστη ηλικία για οδήγηση φορτηγού θα πρέπει να παραμείνει ως έχει.

Η ελάχιστη συνιστώμενη ηλικία για οδήγηση λεωφορείου ή πούλμαν στην ΕΕ είναι επί του παρόντος 24 –υψηλότερη από ό,τι για ένα φορτηγό.

Υπάρχει πλέον ο κίνδυνος να μειωθεί και αυτό σε μόλις 18 – αν και με ορισμένους περιορισμούς στο πόσο μακριά μπορούν να οδηγηθούν και περιορισμούς στη διεθνή οδήγηση. Αλλά και η μείωση της ελάχιστης ηλικίας για τους οδηγούς λεωφορείων είναι επίσης λάθος. Και πάλι τα δεδομένα δείχνουν ότι οι νεότεροι οδηγοί αντιπροσωπεύουν πολύ υψηλό κίνδυνο. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των πούλμαν, το φορτίο είναι επίσης πολύ πιο πολύτιμο. Στην περίπτωση αυτή, τα κράτη μέλη φαίνονται πιο ανθεκτικά στην αλλαγή. Ελπίζουμε να μείνουν στα όπλα τους και να αφήσουν την τρέχουσα ελάχιστη ηλικία ως έχει.

Η επέκταση της οδήγησης αυτοκινήτων ΙΧ σε 16χρονους σε όλη την ΕΕ θα έχει αρνητικές συνέπειες για την υγεία, το περιβάλλον και την ασφάλεια για τα επόμενα χρόνια. Η παραβίαση των περιοριστών ταχύτητας είναι σχεδόν αδύνατο να αποφευχθεί και δύσκολο να επιβληθεί με την τρέχουσα τεχνολογία. Τα αυτοκίνητα για παιδιά είναι άλλο ένα ακατανόητο λάθος.

 

Previous Post

Ταχογράφοι: Λήγει η προθεσμία!

Next Post

GRANTEX: Το νέο site, μια ανανεωμένη εμπειρία που κοιτάζει στο μέλλον!

Related Posts

Η Volvo Trucks παρουσιάζει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία κινητήρα με λειτουργία stop/start
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Volvo Trucks παρουσιάζει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία κινητήρα με λειτουργία stop/start

6 Νοεμβρίου, 2025
Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

5 Νοεμβρίου, 2025
Ford Ranger Plug-in Hybrid: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη οικονομία, εύκολη απόκτηση και 6 χρόνια service
PICK-UP

Ford Ranger Plug-in Hybrid: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη οικονομία, εύκολη απόκτηση και 6 χρόνια service

5 Νοεμβρίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ: Πρέπει να ξαναπιστέψουμε στη δύναμη του συλλογικού

27 Οκτωβρίου, 2025
Bροχή τα πρόστιμα για ταχογράφους!!!
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Απαγορευτικό φορτηγών 28ης Οκτωβρίου

27 Οκτωβρίου, 2025
Volkswagen: Νέα επένδυση στη Βρέζνια για την επόμενη, αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Crafter
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Volkswagen: Νέα επένδυση στη Βρέζνια για την επόμενη, αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Crafter

22 Οκτωβρίου, 2025
Next Post
GRANTEX: Το νέο site, μια ανανεωμένη εμπειρία που κοιτάζει στο μέλλον!

GRANTEX: Το νέο site, μια ανανεωμένη εμπειρία που κοιτάζει στο μέλλον!

" "

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Volvo Trucks παρουσιάζει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία κινητήρα με λειτουργία stop/start

Η Volvo Trucks παρουσιάζει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία κινητήρα με λειτουργία stop/start

1 εβδομάδα ago
Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

1 εβδομάδα ago
Ford Ranger Plug-in Hybrid: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη οικονομία, εύκολη απόκτηση και 6 χρόνια service

Ford Ranger Plug-in Hybrid: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη οικονομία, εύκολη απόκτηση και 6 χρόνια service

1 εβδομάδα ago

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ: Πρέπει να ξαναπιστέψουμε στη δύναμη του συλλογικού

2 εβδομάδες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Η Volvo Trucks παρουσιάζει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία κινητήρα με λειτουργία stop/start
  • Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
  • Ford Ranger Plug-in Hybrid: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη οικονομία, εύκολη απόκτηση και 6 χρόνια service
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In