• ΕΜΕΙΣ
Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΦΟΡΤΗΓΑ

Είκοσι χρόνια μετά η τεχνολογία μετάδοσης I-Shift της Volvo Trucks παραμένει πρωτοπόρος!

11 Μαρτίου, 2021
in ΦΟΡΤΗΓΑ
Είκοσι χρόνια μετά η τεχνολογία μετάδοσης I-Shift της Volvo Trucks παραμένει πρωτοπόρος!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η καινοτομία της αυτoματοποιημένης χειροκίνητης μετάδοσης (AMT) I–Shift της Volvo Trucks εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό ορόσημο στη βιομηχανία, χάρη στη θετική επίδρασή της στην κατανάλωση καυσίμου, στην απόδοση του οχήματος, στην ασφάλεια και στην άνεση του οδηγού. Μέχρι το τέλος του 2020, περισσότερα από ένα εκατομμύριο φορτηγά Volvo σε όλο τον κόσμο έχουν πωληθεί με το I–Shift. Και καθώς γιορτάζουμε 20 χρόνια από την κυκλοφορία του, αυτή η πρωτοποριακή τεχνολογία κινητήρα συνεχίζει να αναπτύσσεται για μελλοντικά κέρδη.

 

Related posts

MERCEDES ACTROS : Με βελτίωση στην αεροδυναμική

MERCEDES ACTROS : Με βελτίωση στην αεροδυναμική

6 Οκτωβρίου, 2025
Αναβαθμισμένο Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού: Νέο επίπεδο ασφάλειας από τη Volvo Trucks

Αναβαθμισμένο Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού: Νέο επίπεδο ασφάλειας από τη Volvo Trucks

26 Σεπτεμβρίου, 2025

Όταν το I-Shift κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2001, η Volvo Trucks επιβεβαίωσε την πεποίθησή της για ένα σύστημα μετάδοσης με βάση το συμπλέκτη ως τον πιο αποτελεσματικό σχεδιασμό για αυτόματη αλλαγή ταχύτητας. Έκτοτε, περισσότερα από ένα εκατομμύριο φορτηγά έχουν πωληθεί παγκοσμίως με την τεχνολογία I-Shift. Σήμερα, όλα τα φορτηγά Volvo FH, FH16, FM και FMX διαθέτουν στάνταρ I-Shift. Όντας ένα αυτοματοποιημένο σύστημα, το I-Shift συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου – και συνεπώς στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων – καθώς και στα βελτιωμένα οφέλη ασφάλειας και οδήγησης σχετικά με τη μείωση του θορύβου, των δονήσεων και της σωματικής πίεσης στον οδηγό.

 

«Το I-Shift ήταν και εξακολουθεί να είναι μια game-changer τεχνολογία. Σήμερα πουλάμε το I-shift σε όλο τον κόσμο. Στη Βόρεια Αμερική, αυξήσαμε από μονοψήφιο αριθμό το 2007 σε τώρα περισσότερο από το 90% όλων των φορτηγών Volvo εκεί, που είναι εξοπλισμένα με το I-shift. Αυτή η εντυπωσιακή εξέλιξη αντικατοπτρίζει σαφώς τόσο την αυξημένη αποδοτικότητα όσο και την ελκυστικότητα του οδηγού », λέει ο Pär Bergstrand, διευθυντής Heavy Duty Transmission της Volvo Trucks.

 

Αναπτυγμένο από τη Volvo, το I-Shift είναι πλήρως συγχρονισμένο με το υπόλοιπο φορτηγό, καθώς το κιβώτιο χρησιμοποιεί πληροφορίες που είναι διαθέσιμες τόσο από τον κινητήρα όσο και από το όχημα για να συνεργαστεί με τον βέλτιστο τρόπο για διαφορετικές χρήσεις και συνδυασμούς φορτηγών.

«Αυτός ο συγχρονισμός είναι αυτό που ξεχωρίζει το I-Shift και το καθιστά τόσο ευέλικτο. Το I-Shift είναι το θετικό αποτέλεσμα πολλών ετών σκληρής δουλειάς από τους εξειδικευμένους μηχανικούς μας, τα σχόλια από τους πελάτες στις επιτόπιες δοκιμές για τη διαδικασία ανάπτυξης και την πρόσβαση της Volvo Trucks σε τεχνολογικές εξελίξεις σε ολόκληρο τον Όμιλο Volvo », εξηγεί ο Pär Bergstrand.

 

Η επιτυχία του I-Shift έγκειται στην ικανότητά του να λειτουργεί με ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης κίνησης, καθώς αυτό το σύστημα μετάδοσης είναι προσαρμοσμένο στα εξαρτήματα του κινητήρα και του οχήματος ήδη από τη φάση ανάπτυξης. Με συνεχείς βελτιώσεις με την πάροδο των ετών, το I-Shift μπόρεσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός μεγάλου εύρους εφαρμογών μεταφοράς, όχι μόνο για υψηλή απόδοση και αποδοτικότητα, αλλά και για βέλτιστη οδηγική ικανότητα και άνεση.

 

Με τα χρόνια, η Volvo Trucks εξακολούθησε να πρωτοπορεί σε πολλές νέες έξυπνες λειτουργίες που έχουν εκτιμήσει τόσο οι οδηγοί όσο και οι μεταφορείς. Εδώ είναι μερικά παραδείγματα αυτών.

 

I–Shift με Διπλό συμπλέκτη

Όταν το 2014 η Volvo Trucks παρουσίασε το I-Shift με Dual Clutch, ήταν ένας διπλός συμπλέκτης βαρέως τύπου, εμπνευσμένος από τα κιβώτια ταχυτήτων που χρησιμοποιούνται σε αγωνιστικά αυτοκίνητα, που προσέφερε μιαάμεση αίσθηση απρόσκοπτης παράδοσης ισχύος κατά τις αλλαγές ταχυτήτων.

I–Shift με Crawler γρανάζια

Ένα άλλο σημαντικό βήμα ήρθε το 2016, αντιμετωπίζοντας τις βαριές εργασίες που απαιτούν επιπλέον ροπή και δυνατότητα εκκίνησης. Το I-Shift με γρανάζια Crawler επιτρέπει σε ένα φορτηγό να μεταφέρει μεικτό βάρος έως 325 τόνους για να ξεκινήσει από το σταμάτημα σε έναν επίπεδο δρόμο. Η σχέση μετάδοσης επιτρέπει στο όχημα να σέρνεται σε ταχύτητες τόσο χαμηλές όσο 0,5 χλμ/ώρα, κάτι που είναι ευεργετικό όταν εκτελείτε ελιγμούς ακριβείας, για παράδειγμα σε εργοτάξια, όταν ανοίγετε δρόμους ή όταν μεταφέρετε ξύλο.

 

Το I–See χρησιμοποιεί δεδομένα χάρτη με βάση το Cloud

Το I-See είναι ένα ξεχωριστό σύστημα που μπορεί να προστεθεί στο I-Shift, έχοντας σχεδιαστεί για να αναλύει την τοπογραφία διαδρομής και να χρησιμοποιεί αυτές τις γνώσεις για να διατηρεί το φορτηγό στην πιο αποδοτική σχέση καυσίμου. Ενημερωμένο το 2017, το I-See υποστηρίζει το φορτηγό στη διατήρηση μιας σταθερής μέσης ταχύτητας αναλύοντας δεδομένα χάρτη που βασίζονται σε cloud σχετικά με την τοπογραφία του δρόμου μπροστά, λέγοντας στο I-Shift πότε είναι ο βέλτιστος χρόνος για αλλαγή ταχύτητας για εξοικονόμηση ενέργειας και έτσι καύσιμα.

 

I–Shift με Λειτουργία Αλλαγής Κατεύθυνσης

Η κυκλοφορία της νέας σειράς βαρέων καθηκόντων της Volvo Trucks το 2020 έφερε την εισαγωγή μιας άλλης καινοτόμου λειτουργίας: I-Shift with Change Direction. Αυτή η νέα λειτουργία επιτρέπει στο όχημα να αλλάζει κατεύθυνση χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να χρησιμοποιεί το πεντάλ φρένου, ένα χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο για εργασίες κατασκευής, δασοκομίας και εξόρυξης, όπου είναι πιο παραγωγικό να πραγματοποιείτε επαναλαμβανόμενους ελιγμούς εμπρός και πίσω με χαμηλότερη ταχύτητα.

 

Η τελευταία γενιά φορτηγών Volvo μειώνει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου. Για παράδειγμα, το νέο Volvo FH με τεχνολογία I-Save – το πιο αποδοτικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων της Volvo Trucks μέχρι σήμερα – μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 10 τοις εκατό.*

Και, κοιτάζοντας μπροστά, οι καινοτόμες εξελίξεις σίγουρα δεν σταματούν εδώ.

«Το I-Shift θα συνεχίσει να βελτιώνεται για τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά και θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στο ταξίδι μας στην ηλεκτροκίνηση. Ως προηγμένη τεχνολογία αυτοματισμού, το I-Shift προσφέρει μοναδικές ικανότητες για να συμβάλει στις πλήρως αυτόνομες λύσεις μεταφοράς της Volvo για το μέλλον », καταλήγει ο Pär Bergstrand.

 

 

* Η διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται συγκρίνοντας το κόστος ντίζελ και AdBlue για I–Save: η νέα γενιά Volvo FH με D13TC Euro 6 step D συμπεριλαμβανομένου του πακέτου καυσίμου μεγάλων αποστάσεων, με το κλασικό Volvo FH με D13 eSCR Euro 6 step D χωρίς το πακέτο καυσίμου μεγάλων αποστάσεων. Η πραγματική οικονομία καυσίμου ποικίλλει ανάλογα με πολλούς παράγοντες, όπως το επίπεδο εμπειρίας του οδηγού, τη χρήση του cruise control, τις προδιαγραφές του οχήματος, το φορτίο του οχήματος, την πραγματική τοπογραφία και τις καιρικές συνθήκες.

 

Previous Post

Εντυπωσιακό! Mειωμένος χρόνος κατά 85% με μεταφορά μέσω TIR για πρώτη φορά στο ΟΜΑΝ

Next Post

Γιατί να γραφτώ στο σωματείο ΕΠΟΔΕΛ

Related Posts

MERCEDES ACTROS : Με βελτίωση στην αεροδυναμική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

MERCEDES ACTROS : Με βελτίωση στην αεροδυναμική

6 Οκτωβρίου, 2025
Αναβαθμισμένο Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού: Νέο επίπεδο ασφάλειας από τη Volvo Trucks
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αναβαθμισμένο Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού: Νέο επίπεδο ασφάλειας από τη Volvo Trucks

26 Σεπτεμβρίου, 2025
Δοκιμές λεωφορείου με υδρογόνο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δοκιμές λεωφορείου με υδρογόνο

9 Σεπτεμβρίου, 2025
Ρεκόρ αποδοτικότητας: Το MAN TGX με κινητήρα D30 PowerLion εντυπωσιάζει τον ευρωπαϊκό Τύπο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ρεκόρ αποδοτικότητας: Το MAN TGX με κινητήρα D30 PowerLion εντυπωσιάζει τον ευρωπαϊκό Τύπο

9 Αυγούστου, 2025
Tα ολοκαίνουργια Mercedes-Benz Axor 2038 4×2 και Axor 2545 6×2
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Tα ολοκαίνουργια Mercedes-Benz Axor 2038 4×2 και Axor 2545 6×2

9 Αυγούστου, 2025
Mε 15 ηλεκτρικά φορτηγά η εταιρεία Logistics Dachser
ΦΟΡΤΗΓΑ

Mε 15 ηλεκτρικά φορτηγά η εταιρεία Logistics Dachser

1 Αυγούστου, 2025
Next Post
Γιατί να γραφτώ στο σωματείο ΕΠΟΔΕΛ

Γιατί να γραφτώ στο σωματείο ΕΠΟΔΕΛ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

3 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

3 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

3 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In