• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΦΟΡΤΗΓΑ

Το νέο eActros γίνεται σημείο αναφοράς στις μεταφορές

7 Ιουλίου, 2021
in ΦΟΡΤΗΓΑ
Το νέο eActros γίνεται σημείο αναφοράς στις μεταφορές

Karin Rådström, Vorstandsmitglied Daimler Truck AG und Leiterin Mercedes-Benz Trucks. Karin Rådström, Member of the Board of Management of Daimler Truck AG and Head of Mercedes-Benz Trucks.

0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η Mercedes-Benz Trucks γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού eActros για βαριές διανομές μικρών αποστάσεων. Με το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό παραγωγής που φέρει το τριάκτινο αστέρι, η Mercedes-Benz Trucks εγκαινιάζει μια νέα εποχή και, ταυτόχρονα, υπογραμμίζει τη σαφή επιθυμία της για οδικές μεταφορές εμπορευμάτων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα. Το βασικό μοντέλο του eActros προβλέπεται να βγει από τη γραμμή παραγωγής του Wörth am Rhein (Γερμανία) το φθινόπωρο του 2021. Τα συμπεράσματα από τον «στόλο καινοτομίας eActros», που ξεκίνησε το 2018, και οι τακτικές ανταλλαγές απόψεων με τους πελάτες, ενσωματώθηκαν στη διαδικασία ανάπτυξης του μοντέλου παραγωγής. Παράλληλα, δοκιμασμένα χαρακτηριστικά όπως το MirrorCam και το Multimedia Cockpit Interactive συμπεριλήφθηκαν στον βασικό εξοπλισμό. Το eActros είναι πλέον έτοιμο να υποστηρίξει τους πελάτες της Mercedes-Benz Trucks για μεταφορές με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

 

Related posts

MERCEDES ACTROS : Με βελτίωση στην αεροδυναμική

MERCEDES ACTROS : Με βελτίωση στην αεροδυναμική

6 Οκτωβρίου, 2025
Αναβαθμισμένο Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού: Νέο επίπεδο ασφάλειας από τη Volvo Trucks

Αναβαθμισμένο Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού: Νέο επίπεδο ασφάλειας από τη Volvo Trucks

26 Σεπτεμβρίου, 2025

Μεγάλη αυτονομία

 

Η μπαταρία του eActros αποτελείται από τριπλή ή τετραπλή συστοιχία μπαταριών με ενεργειακή χωρητικότητα περ. 105 kWh η καθεμία. Η μέγιστη χωρητικότητα μπαταρίας 420 kWh προσφέρει αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα. Στην καρδιά της τεχνολογίας του ηλεκτρικού φορτηγού βρίσκεται η μονάδα μετάδοσης κίνησης – ένας άκαμπτος ηλεκτρικός άξονας με δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο δύο σχέσεων. Και οι δύο υγρόψυκτοι κινητήρες παρέχουν συνεχώς 330 kW ισχύος και κορυφαία απόδοση 400 kW. Επιπλέον, εάν το όχημα οδηγείται ιδιαιτέρως προνοητικά, μπορεί να ανακτά ηλεκτρική ενέργεια. Η ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση επανατροφοδοτεί τις μπαταρίες του eActros και είναι ξανά διαθέσιμη προς χρήση από το σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Εντυπωσιακές επιδόσεις

 

Οι δύο ενσωματωμένοι ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν εκπληκτική αποδοτικότητα και συνεχή απόδοση ισχύος με υψηλή ροπή εκκίνησης. Η άμεσα διαθέσιμη ροπή στρέψης από τους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνδυάζονται με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων, διασφαλίζει γρήγορη επιτάχυνση, εντυπωσιακή οδηγική άνεση και δυναμική οδήγηση, προσφέροντας περισσότερη ξεκούραση και άνεση από ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο φορτηγό. Επιπλέον, το χαμηλό κέντρο βάρους αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα κατά την αλλαγή κατεύθυνσης. Στη λειτουργία πλήρους φορτίου, ο θόρυβος για τους οδηγούς μέσα στην καμπίνα είναι μειωμένος κατά 10 dB, φτάνοντας έτσι σχεδόν στο ήμισυ της αντιληπτής έντασης θορύβου. Χάρη στη χαμηλή στάθμη θορύβου, είναι εφικτές και οι νυχτερινές παραδόσεις. Επίσης, σε αντίθεση με ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό, οι κραδασμοί είναι αισθητά λιγότεροι. Το eActros φορτίζεται με έως 160 kW: Όταν συνδέεται σε έναν κανονικό σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80 τοις εκατό.

 

Υψηλό επίπεδο ασφάλειας για τον οδηγό και τους άλλους χρήστες του δρόμου

Τα πολλαπλά στοιχεία εξοπλισμού και συστήματα που εξοπλίζουν το eActros προσφέρουν υψηλό επίπεδο οδικής ασφάλειας για όλους. Για παράδειγμα, ειδικά στοιχεία απορρόφησης σύγκρουσης με προφίλ αλουμινίου προφυλάσσουν τις μπαταρίες σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, ενώ οι ενσωματωμένοι αισθητήρες μπορούν να ανιχνεύουν τον κίνδυνο σύγκρουσης. Σε τέτοια περίπτωση, η μπαταρία υψηλής τάσης απομονώνεται αυτόματα από το υπόλοιπο όχημα. Επιπλέον, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει τη διακοπή υψηλής τάσης ανά πάσα στιγμή μέσα στην καμπίνα. Στο μεταξύ, για να διασφαλιστεί ότι οι άλλοι χρήστες του δρόμου, όπως πεζοί και ποδηλάτες, μπορούν να αντιληφθούν ευκολότερα το όχημα, το eActros παραδίδεται με εργοστασιακό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης οχήματος (AVAS). Επιπλέον, το Sideguard Assist, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό του eActros, φροντίζει για επιπλέον ασφάλεια όταν το όχημα αλλάζει κατεύθυνση. Άλλο ένα σύστημα υποβοήθησης του βασικού εξοπλισμού είναι το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης Active Brake Assist πέμπτης γενιάς με αναγνώριση πεζών. Έχει τη δυνατότητα να συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου σύγκρουσης τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε επαρχιακούς δρόμους ή αυτοκινητόδρομους.

 

Στόχος όλων των συστημάτων υποβοήθησης της Mercedes-Benz Trucks είναι να υποστηρίζουν τον οδηγό στον μέγιστο δυνατό βαθμό, εντός των ορίων κάθε συστήματος. Ωστόσο, ο οδηγός δεν παύει να είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ασφαλή οδήγηση του οχήματος κάθε στιγμή, όπως προβλέπει ο νόμος.

 

Επιτυχημένες πρακτικές δοκιμές από τους πελάτες στο πλαίσιο του «στόλου καινοτομίας eActros»

Mercedes-Benz eActros Weltpremiere 2021
Mercedes-Benz eActros world premiere 2021

Μετά την παρουσίαση ενός πρωτότυπου οχήματος για βαριές διανομές μικρών αποστάσεων σε αστικές περιοχές από τη Mercedes-Benz Trucks στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων 2016 IAA στο Ανόβερο, τα πρώτα πρωτότυπα του eActros παραδόθηκαν το 2018 σε διάφορους πελάτες στη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες για πρακτικές δοκιμές. Ο σαφής στόχος του «στόλου καινοτομίας eActros» ήταν να ξεκινήσει η εργοστασιακή παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών για βαριές διανομές μικρών αποστάσεων από το 2021. Για τον σκοπό αυτό, προσδιορίστηκαν πτυχές όπως οι ενεργειακές απαιτήσεις σε διάφορες συνθήκες λειτουργίας και η αποδοτικότητα των πρωτότυπων eActros. Η ανάπτυξη και οι δοκιμές των πρωτότυπων από τον στόλο καινοτομίας χρηματοδοτήθηκαν μερικώς στο πλαίσιο του προγράμματος «Concept ELV²» από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Περιβάλλοντος, Προστασίας της Φύσης και Πυρηνικής Ασφάλειας της Γερμανίας (BMU) και το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικών και Ενέργειας της Γερμανίας (BMWi).

 

Μετά από περισσότερο από δύο χρόνια, το κύριο συμπέρασμα από το πιλοτικό έργο ήταν ότι η απόδοση των πρωτοτύπων ήταν εντυπωσιακή. Για παράδειγμα, οι οδηγοί ήταν ιδιαιτέρως ικανοποιημένοι από τη συνεχή διαθεσιμότητα της ροπής στρέψης σε όλο το εύρος ταχυτήτων. Επιπλέον, έκαναν ιδιαίτερη αναφορά στην αθόρυβη λειτουργία και την ευχάριστη, ήρεμη οδήγηση. Τα συμπεράσματα από τον στόλο καινοτομίας και οι τακτικές ανταλλαγές απόψεων με τους πελάτες ενσωματώθηκαν πλήρως στη διαδικασία ανάπτυξης του μοντέλου παραγωγής. Σε σύγκριση με το πρωτότυπο, το όχημα παραγωγής βελτιώθηκε σημαντικά ως προς ορισμένα σημαντικά χαρακτηριστικά, όπως η αυτονομία, η ισχύς του συστήματος κίνησης και η ασφάλεια. Πρόκειται για την ιδανική περίπτωση συνδημιουργίας με τους πελάτες. Αρχικά, το μοντέλο παραγωγής του eActros θα είναι διαθέσιμο στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ολλανδία, το Βέλγιο, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Δανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία. Θα ακολουθήσουν κι άλλες αγορές.

Previous Post

Έρχεται το διαστημικό ταξί χωρίς …ταξιτζή και είναι έτοιμο να βγει στην πιάτσα! (+video)

Next Post

Δέκα μεταφορές από όλο τον κόσμο που δεν πήγαν και πολύ καλά… (+video)

Related Posts

MERCEDES ACTROS : Με βελτίωση στην αεροδυναμική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

MERCEDES ACTROS : Με βελτίωση στην αεροδυναμική

6 Οκτωβρίου, 2025
Αναβαθμισμένο Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού: Νέο επίπεδο ασφάλειας από τη Volvo Trucks
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αναβαθμισμένο Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού: Νέο επίπεδο ασφάλειας από τη Volvo Trucks

26 Σεπτεμβρίου, 2025
Δοκιμές λεωφορείου με υδρογόνο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δοκιμές λεωφορείου με υδρογόνο

9 Σεπτεμβρίου, 2025
Ρεκόρ αποδοτικότητας: Το MAN TGX με κινητήρα D30 PowerLion εντυπωσιάζει τον ευρωπαϊκό Τύπο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ρεκόρ αποδοτικότητας: Το MAN TGX με κινητήρα D30 PowerLion εντυπωσιάζει τον ευρωπαϊκό Τύπο

9 Αυγούστου, 2025
Tα ολοκαίνουργια Mercedes-Benz Axor 2038 4×2 και Axor 2545 6×2
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Tα ολοκαίνουργια Mercedes-Benz Axor 2038 4×2 και Axor 2545 6×2

9 Αυγούστου, 2025
Mε 15 ηλεκτρικά φορτηγά η εταιρεία Logistics Dachser
ΦΟΡΤΗΓΑ

Mε 15 ηλεκτρικά φορτηγά η εταιρεία Logistics Dachser

1 Αυγούστου, 2025
Next Post
Δέκα μεταφορές από όλο τον κόσμο που δεν πήγαν και πολύ καλά… (+video)

Δέκα μεταφορές από όλο τον κόσμο που δεν πήγαν και πολύ καλά... (+video)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

5 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

6 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

6 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

6 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In