• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΚΛΑΔΙΚΑ

Ακης Δερμάτης: «Όχι άλλα χαμαλίκια για τους οδηγούς φορτηγών!»

12 Απριλίου, 2021
in ΚΛΑΔΙΚΑ
Καταγγελία ΟΦΑΕ: Παρεμπόδιση ομαλής διενέργειας διεθνών  μεταφορών από το σύνορο των Ευζώνων και της Κακαβιάς
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ανοιχτή επιστολή του Άκη Δερμάτη, προέδρου της ΣΕΟΦΑΕ προς τον πρόεδρο του ΠΣΧΕΜ, κ. Πέτρο Σκουλικίδη

Related posts

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Έκτακτη Πανελλαδική Συνέλευση Συνέδρων του ΠΣΧΕΜ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Έκτακτη Πανελλαδική Συνέλευση Συνέδρων του ΠΣΧΕΜ

10 Δεκεμβρίου, 2024
Τι απαντάει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης στην πρόταση δυσπιστίας!

Τι απαντάει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης στην πρόταση δυσπιστίας!

2 Απριλίου, 2021

Κύριε Πρόεδρε έχετε ένα φάκελο από το 2019 από το ΣΕΟΦΑΕ για τις εργασιακές σχέσεις αλλά δεν επιθυμείτε διάλογο με τις ενώσεις των εργαζομένων μάλλον τον έχετε ξεχασμένο στο συρτάρι Τουναντίον βάζοντας προμετωπίδα την πανδημία του Κορωναίου (όπως αναφέρει το κείμενο ότι είναι ευκαιρία ) προσπαθειτε να κάνετε την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την διεθνή μεταφορά (561/2006 ) η οποία αναφέρεται στους μεταφερομενους εργαζόμενους οδηγούς με συνέχεις πορείες οδήγησης και διελεύσεις στην κοινότητα εσωτερικό νόμο της Ελλάδας ωστε να εξυπηρετεί τις αναμονες που σας επιβάλουν και δεν μπορείτε να τις χρεωσετε για τους λόγους που πολύ καλά γνωρίζετε .

Την χαμαλικα που σας επιβάλουν και την μεταφέρεται σε βάρος του οδηγού στην εσωτερική μεταφορά υποκύπτοντας στις πιέσεις παραληπτών αποθηκών κλπ ώστε να αποφύγετε τυχόν απώλειες μεταφορικού έργου.

 Προσπαθείτε να εφαρμόσετε ευρωπαϊκές πρακτικές στις πραγματικές ώρες οδηγήσεις και να απαλειψεται την απασχόληση ώστε να μην έχετε προβλήματα με τις ατέλειωτες ουρές στην ,,cosco και στις βιομηχανίες – φάμπρικες ταχυμεταφορές πρακτορείων ενημέρωσης κοινής γνώμης κλπ..

Μέσα από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που θέλετε να την επιβάλεται ως εσωτερικό δίκαιο εργασίας προσπαθείτε να καταργήσετε Ρεπό και Αργίες ώστε να μην έχετε πρόβλημα εσείς ως μεταφορείς και να αποφύγετε τον ανταγωνισμό με τους υπόλοιπους μεταφορείς ώστε να μην κτυπαει ο ένας τις δουλειές του άλλου όπως έγινε προσφάτως με μεγάλη μεταφορική εταιρεία στην κεντρική Θεσσαλία.

 Επειδή λοιπόν εσείς ως μεταφορείς δεν μπορείτε να εφαρμόσετε και να συνεννοηθείτε για ένα ενιαίο κατώτατο τονοχιλιομετρο που θα καλύπτει όλα τα αναλώσιμα σας επειδή λόγο αδυναμίας συνεννοήσεως μεταξύ σας δεν μπορείτε να περάσετε τα διόδια μέσα στην φορτωτική όπως παλιά ώστε να καλύψετε τα αναλώσιμα σας για την κυκλοφορια του ΔΧΦ ψάχνετε άλλες λύσεις ώστε να καλύψετε τα έξοδα σας και το οποιοδήποτε κέρδος που εσείς έχετε προσδιορίσει αδιαφορώντας για ασφάλεια και εργαζόμενους .

 Και ποιες είναι αυτές οι λύσεις που προσπαθείτε με προμετωπίδα τον 561/2006 και περνώντας αποσπασματικά άρθρα που σας εξυπηρετούν ως Μεγαλομεταφορεις 7,ημερη εργασία με τις υποτιθέμενες 56, ώρες εβδομαδιαίως μόνο που αυτές οι 56 ώρες είναι ώρες οδήγησης για την διεθνή μεταφορά 7Χ9 = 56 και όχι αναμονή και χαμαλικα φορτοεκφορτώσεως όπως εσείς προσδοκάται να γίνουν στην εσωτερική μεταφορά.

 Επισης η ευρωπαϊκής νομοθεσία λέει ότι την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να δουλέψουν- οδηγήσουν 34 ώρες για να πιάσουν τις 90* ώρες των δύο περιόδων και εφόσον γίνει αυτό θα πρέπει να κάτσουν 45 ώρες για την κανονική ανάπαυση και ρεπό.

Αυτά ζητάτε να εφαρμοστούν στην Χώρα και στην εσωτερική μεταφορά ;;;

Όχι βέβαια δεν ζητάτε αυτά αυτά που ζητάτε εσείς ως μεταφορείς είναι να μην ελεγχεστε για την απασχόληση να μην υπάρχει ώρα έναρξης και.ληξη εργασίας να μην εμπλέκεται το υπουργείο εργασίας αλλά μόνο το.μεταφορων και η τροχαία .

Ζητάτε από το.μεταφορων επί της ουσίας να γίνει υπουργείο Εργασίας (άλλη μια πρωτοτυπία στο καρνέ αυτής της χώρας ).

 Κλείνοντας κύριε Πρόεδρε η ευρωπαϊκή νομοθεσία ρυθμίζει την κυκλοφορία των ΔΧΦ για την διέλευση στην κοινότητα των 29, χώρων τις ώρες οδήγησης σε πραγματικό χρόνο και τις ώρες ανάπαυσης των οδηγών το ίδιο ισχύει και για τους οδηγούς τρίτων χωρών που εισέρχονται στην κοινότητα .

Επισης ενημερωτικά η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν αναφέρεται σε κανένα εσωτερικό εργασιακό δικαιο καμίας χώρα που αποτελεί την κοινότητα και ευνοϊκότερες ρυθμίσεις υπερισχύουν της ευρωπαϊκής νομοθεσίας Η λύση λοιπόν κύριε πρόεδρε είναι η Νέα ΣΣΕ

Η λύση λοιπόν κύριε πρόεδρε είναι η νέα ΣΣΕργασιας μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων στην μεταφορά ώστε να λυθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται διακαώς τον κακο αθέμιτο ανταγωνισμό την μείωση κομίστρου τα διόδια και όλα τα αναλώσιμα που βαρύνουν το ΔΧΦ…

Previous Post

Aκης Δερμάτης: « Οι επαγγελματίες κινδυνεύουν από στρές, άγχος, πίεση, και λιγότερο από τον κορωνοιό»

Next Post

Με το νέο, Ranger Stormtrak λες …άντε γεια!!! (video)

Related Posts

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Έκτακτη Πανελλαδική Συνέλευση Συνέδρων του ΠΣΧΕΜ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Έκτακτη Πανελλαδική Συνέλευση Συνέδρων του ΠΣΧΕΜ

10 Δεκεμβρίου, 2024
Τι απαντάει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης στην πρόταση δυσπιστίας!
ΚΛΑΔΙΚΑ

Τι απαντάει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης στην πρόταση δυσπιστίας!

2 Απριλίου, 2021
Πρόταση δυσπιστίας κατά του προέδρου του ΠΣΧΕΜ από 11 σωματεία!
ΚΛΑΔΙΚΑ

Πρόταση δυσπιστίας κατά του προέδρου του ΠΣΧΕΜ από 11 σωματεία!

2 Απριλίου, 2021
Γιώργος Λιαδής: “Ανυπαρξία εκπροσώπησης του κλάδου των Αυτοκινητιστών”
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γιώργος Λιαδής: “Ανυπαρξία εκπροσώπησης του κλάδου των Αυτοκινητιστών”

23 Φεβρουαρίου, 2021
Πρόεδρος ο Πέτρος Σκουλικίδης στον ΠΣΧΕΜ – Ποιοι αποτελούν το νέο Δ.Σ.
ΚΛΑΔΙΚΑ

Πρόεδρος ο Πέτρος Σκουλικίδης στον ΠΣΧΕΜ – Ποιοι αποτελούν το νέο Δ.Σ.

3 Οκτωβρίου, 2020
ΚΛΑΔΙΚΑ

Σήμερα, η εκλογή του νέου προέδρου στο ΠΣΧΕΜ

20 Σεπτεμβρίου, 2020
Next Post
Με το νέο, Ranger Stormtrak λες …άντε γεια!!! (video)

Με το νέο, Ranger Stormtrak λες ...άντε γεια!!! (video)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

6 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

6 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

6 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

6 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In