Ανοιχτή επιστολή του Άκη Δερμάτη, προέδρου της ΣΕΟΦΑΕ προς τον πρόεδρο του ΠΣΧΕΜ, κ. Πέτρο Σκουλικίδη
Κύριε Πρόεδρε έχετε ένα φάκελο από το 2019 από το ΣΕΟΦΑΕ για τις εργασιακές σχέσεις αλλά δεν επιθυμείτε διάλογο με τις ενώσεις των εργαζομένων μάλλον τον έχετε ξεχασμένο στο συρτάρι Τουναντίον βάζοντας προμετωπίδα την πανδημία του Κορωναίου (όπως αναφέρει το κείμενο ότι είναι ευκαιρία ) προσπαθειτε να κάνετε την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την διεθνή μεταφορά (561/2006 ) η οποία αναφέρεται στους μεταφερομενους εργαζόμενους οδηγούς με συνέχεις πορείες οδήγησης και διελεύσεις στην κοινότητα εσωτερικό νόμο της Ελλάδας ωστε να εξυπηρετεί τις αναμονες που σας επιβάλουν και δεν μπορείτε να τις χρεωσετε για τους λόγους που πολύ καλά γνωρίζετε .
Την χαμαλικα που σας επιβάλουν και την μεταφέρεται σε βάρος του οδηγού στην εσωτερική μεταφορά υποκύπτοντας στις πιέσεις παραληπτών αποθηκών κλπ ώστε να αποφύγετε τυχόν απώλειες μεταφορικού έργου.

Προσπαθείτε να εφαρμόσετε ευρωπαϊκές πρακτικές στις πραγματικές ώρες οδηγήσεις και να απαλειψεται την απασχόληση ώστε να μην έχετε προβλήματα με τις ατέλειωτες ουρές στην ,,cosco και στις βιομηχανίες – φάμπρικες ταχυμεταφορές πρακτορείων ενημέρωσης κοινής γνώμης κλπ..
Μέσα από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που θέλετε να την επιβάλεται ως εσωτερικό δίκαιο εργασίας προσπαθείτε να καταργήσετε Ρεπό και Αργίες ώστε να μην έχετε πρόβλημα εσείς ως μεταφορείς και να αποφύγετε τον ανταγωνισμό με τους υπόλοιπους μεταφορείς ώστε να μην κτυπαει ο ένας τις δουλειές του άλλου όπως έγινε προσφάτως με μεγάλη μεταφορική εταιρεία στην κεντρική Θεσσαλία.
Επειδή λοιπόν εσείς ως μεταφορείς δεν μπορείτε να εφαρμόσετε και να συνεννοηθείτε για ένα ενιαίο κατώτατο τονοχιλιομετρο που θα καλύπτει όλα τα αναλώσιμα σας επειδή λόγο αδυναμίας συνεννοήσεως μεταξύ σας δεν μπορείτε να περάσετε τα διόδια μέσα στην φορτωτική όπως παλιά ώστε να καλύψετε τα αναλώσιμα σας για την κυκλοφορια του ΔΧΦ ψάχνετε άλλες λύσεις ώστε να καλύψετε τα έξοδα σας και το οποιοδήποτε κέρδος που εσείς έχετε προσδιορίσει αδιαφορώντας για ασφάλεια και εργαζόμενους .
Και ποιες είναι αυτές οι λύσεις που προσπαθείτε με προμετωπίδα τον 561/2006 και περνώντας αποσπασματικά άρθρα που σας εξυπηρετούν ως Μεγαλομεταφορεις 7,ημερη εργασία με τις υποτιθέμενες 56, ώρες εβδομαδιαίως μόνο που αυτές οι 56 ώρες είναι ώρες οδήγησης για την διεθνή μεταφορά 7Χ9 = 56 και όχι αναμονή και χαμαλικα φορτοεκφορτώσεως όπως εσείς προσδοκάται να γίνουν στην εσωτερική μεταφορά.
Επισης η ευρωπαϊκής νομοθεσία λέει ότι την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να δουλέψουν- οδηγήσουν 34 ώρες για να πιάσουν τις 90* ώρες των δύο περιόδων και εφόσον γίνει αυτό θα πρέπει να κάτσουν 45 ώρες για την κανονική ανάπαυση και ρεπό.
Αυτά ζητάτε να εφαρμοστούν στην Χώρα και στην εσωτερική μεταφορά ;;;

Όχι βέβαια δεν ζητάτε αυτά αυτά που ζητάτε εσείς ως μεταφορείς είναι να μην ελεγχεστε για την απασχόληση να μην υπάρχει ώρα έναρξης και.ληξη εργασίας να μην εμπλέκεται το υπουργείο εργασίας αλλά μόνο το.μεταφορων και η τροχαία .
Ζητάτε από το.μεταφορων επί της ουσίας να γίνει υπουργείο Εργασίας (άλλη μια πρωτοτυπία στο καρνέ αυτής της χώρας ).
Κλείνοντας κύριε Πρόεδρε η ευρωπαϊκή νομοθεσία ρυθμίζει την κυκλοφορία των ΔΧΦ για την διέλευση στην κοινότητα των 29, χώρων τις ώρες οδήγησης σε πραγματικό χρόνο και τις ώρες ανάπαυσης των οδηγών το ίδιο ισχύει και για τους οδηγούς τρίτων χωρών που εισέρχονται στην κοινότητα .
Επισης ενημερωτικά η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν αναφέρεται σε κανένα εσωτερικό εργασιακό δικαιο καμίας χώρα που αποτελεί την κοινότητα και ευνοϊκότερες ρυθμίσεις υπερισχύουν της ευρωπαϊκής νομοθεσίας Η λύση λοιπόν κύριε πρόεδρε είναι η Νέα ΣΣΕ
Η λύση λοιπόν κύριε πρόεδρε είναι η νέα ΣΣΕργασιας μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων στην μεταφορά ώστε να λυθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται διακαώς τον κακο αθέμιτο ανταγωνισμό την μείωση κομίστρου τα διόδια και όλα τα αναλώσιμα που βαρύνουν το ΔΧΦ…