• ΕΜΕΙΣ
Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Κυψέλη καυσίμου Mercedes-Benz eCitaro: οικονομική λύση για μεγάλους κύκλους διαδρομής

16 Ιουνίου, 2023
in ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
Κυψέλη καυσίμου Mercedes-Benz eCitaro: οικονομική λύση για μεγάλους κύκλους διαδρομής

Mercedes-Benz eCitaro G fuel cell mit vollelektrischem Antrieb, NMC 3 Batterie, Brennstoffzelle, 6 Wasserstofftanks, Exterieur, anthrazit-metallic, 2 x elektrischer Radnabenmotor, 2 x 125 kW, 2 x 485 Nm, 4 Batteriepakete mit jeweils 98 kWh, Dreitürer, LED-Scheinwerfer, Sideguard Assist, Preventive Brake Assist, Länge/Breite/Höhe: 18.125 /2.550/3.400 mm, Beförderungskapazität: max. 1/130 Mercedes-Benz eCitaro G fuel cell with all-electric drive,NMC 3 battery, fuell cell, 6 hydrogen tanks, exterior, anthrazit metallic, 2 x electric hub motor, 2 x 125 kW, 2 x 485 Nm, 4 battery packs with 98 kWh each, three-door, LED headlamps, Sideguard Assist, Preventive Brake Assist, length/width/height: 18125 /2550/3400 mm, passenger capacity: max. 1/130.

0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Κυψέλη καυσίμου Mercedes-Benz eCitaro: οικονομική λύση για μεγάλους κύκλους διαδρομής Στο Global Public Transport Summit (GPTS) 2023, παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο παραγωγής με κυψέλη καυσίμου με στόχο της επέκταση της αυτονομίας: Το νέο λεωφορείο τακτικών δρομολογίων με μηδενικές εκπομπές ρύπων συνδυάζει μεγάλη γκάμα με μεγάλη χωρητικότητα επιβατών. Στην έκδοση αρθρωτού λεωφορείου, που θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούνιο, η κυψέλη καυσίμου eCitaro μπορεί να καλύψει περίπου για 350 χιλιόμετρα χωρίς να χρειάζεται επαναφόρτιση, προσφέροντας χώρο για έως 128 επιβάτες.

Η κυψέλη καυσίμου eCitaro μπορεί έτσι να αντικαταστήσει απρόσκοπτα τα αστικά λεωφορεία με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ταυτόχρονα, είναι ιδανική για μεταφορείς με υφιστάμενο στόλο ηλεκτρικών μπαταριών που στοχεύουν να εκτελούν τις μεγάλες διαδρομές τους χωρίς να χρειάζεται να επαναφορτιστούν και χωρίς να χρειάζεται να βάλουν επιπλέον λεωφορεία.

Related posts

Γκαζώνουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία: 700 ηλεκτρικά ΜΑΝ Lion’s City E!

Γκαζώνουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία: 700 ηλεκτρικά ΜΑΝ Lion’s City E!

7 Ιουνίου, 2023
45 ηλεκτρικά λεωφορεία eCitaro πιάνουν δουλειά!

45 ηλεκτρικά λεωφορεία eCitaro πιάνουν δουλειά!

14 Ιανουαρίου, 2023

 

Η κυψέλη καυσίμου eCitaro βασίζεται σε ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης μπαταρίας με μπαταρίες NMC 3 υψηλής απόδοσης, ενώ η κυψέλη καυσίμου με ισχύ 60 kW χρησιμεύει ως γεννήτρια υδρογόνου για να επεκτείνει την εμβέλεια. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει ιδιαίτερα οικονομική λειτουργία, επειδή η ηλεκτρική ενέργεια από το δίκτυο διατίθεται σε χαμηλότερη τιμή από το πράσινο υδρογόνο, και το εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ρυθμίζει τον συνδυασμό ισχύος μπαταρίας και λειτουργίας κυψελών καυσίμου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σε αντίθεση με ένα πλήρως εξοπλισμένο όχημα υδρογόνου με μικρή μπαταρία buffer, η κυψέλη καυσίμου eCitaro είναι επίσης σημαντικά καλύτερη στην πλήρη και χρήσιμη αποθήκευση της ενέργειας που ανακτάται κατά το φρενάρισμα από την ανάκτηση στις μεγάλες μπαταρίες. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η τεράστια χωρητικότητα της μπαταρίας με μέγιστη χωρητικότητα 392 kWh στο αρθρωτό δίαυλο επιτρέπει επίσης τη χρήση υψηλών επιπέδων απόδοσης μετάδοσης κίνησης σε μεγαλύτερες αποστάσεις – για παράδειγμα σε ανηφόρες σε ορεινό έδαφος – χωρίς η κυψέλη καυσίμου να χρειάζεται να λειτουργεί στην κορυφή , αναποτελεσματικό εύρος ισχύος. Χάρη στην ευνοϊκή κατανομή βάρους των μπαταριών και των στοιχείων καυσίμου, αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την υψηλή χωρητικότητα επιβατών. Η φόρτιση πραγματοποιείται πάντα με βύσμα στην αποθήκη. Η ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας υποστηρίζεται από το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Ψηφιακών Υποθέσεων και Μεταφορών με συνολικά 3,3 εκατομμύρια ευρώ ως μέρος του Εθνικού Προγράμματος Καινοτομίας για Τεχνολογία Υδρογόνου και Κυψελών Καυσίμου (NOW). Η κατευθυντήρια γραμμή χρηματοδότησης συντονίζεται από την NOW GmbH και υλοποιείται από τον οργανισμό εκτέλεσης του έργου Jülich (PtJ).

 

Πριν από την έναρξη της παραγωγής τον Ιούνιο, το eCitaro έπρεπε να περάσει πολλές δοκιμές αντοχής και λειτουργικότητας. Το επίκεντρο δοκιμών ήταν το νέο σύστημα κυψελών καυσίμου και υδρογόνου. Οι δεξαμενές υδρογόνου έχουν ήδη ελεγχθεί για αντοχή σε φωτιά, κρούση και θερμοκρασία σύμφωνα με το νέο πρότυπο UN ECE R 134. Όλα τα εξαρτήματα και το σύστημα στερέωσης στην οροφή υποβλήθηκαν σε δοκιμές κραδασμών και έλκηθρου για προσομοίωση κρούσης. Το νέο σύστημα θερμικής διαχείρισης, το οποίο χρησιμοποιεί επικερδώς την εισροή θερμότητας από την κυψέλη καυσίμου, ολοκλήρωσε εκτενείς εργαστηριακές και πρακτικές δοκιμές σε εξαιρετικά ζεστά και εξαιρετικά κρύα περιβάλλοντα. Τα νέα εξαρτήματα της κυψέλης καυσίμου eCitaro πέρασαν με επιτυχία όλες τις δοκιμές.

 

Previous Post

Η Einride και η DAF υπέγραψαν δήλωση προθέσεων για την προμήθεια 50 πλήρως ηλεκτρικών φορτηγών Νέας Γενιάς DAF

Next Post

ERGOTRAK: Το νέο βυτίο του Ναυτικού

Related Posts

Γκαζώνουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία: 700 ηλεκτρικά ΜΑΝ Lion’s City E!
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Γκαζώνουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία: 700 ηλεκτρικά ΜΑΝ Lion’s City E!

7 Ιουνίου, 2023
45 ηλεκτρικά λεωφορεία eCitaro πιάνουν δουλειά!
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

45 ηλεκτρικά λεωφορεία eCitaro πιάνουν δουλειά!

14 Ιανουαρίου, 2023
Το λεωφορείο του Μουντιάλ το 1974 – Είχε και βρύση με μπύρα!
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Το λεωφορείο του Μουντιάλ το 1974 – Είχε και βρύση με μπύρα!

22 Νοεμβρίου, 2022
Αποκαλύπτουμε τη νέα γενιά των λεωφορείων Setra ComfortClass και TopClass!
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Δραματική πτώση στις πωλήσεις καινούργιων λεωφορείων τον περασμένο Σεπτέμβριο

12 Οκτωβρίου, 2022
Το πλήρως ηλεκτρικό MAN Lion’s City 12 E αγκαλιά με τον τίτλο «Bus of the Year 2023»
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Το πλήρως ηλεκτρικό MAN Lion’s City 12 E αγκαλιά με τον τίτλο «Bus of the Year 2023»

26 Σεπτεμβρίου, 2022
Mercedes-Benz eEconic: Έτοιμο για δημοτική χρήση, πως θα ενταχθεί στη μαζική παραγωγή
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Mercedes-Benz eEconic: Έτοιμο για δημοτική χρήση, πως θα ενταχθεί στη μαζική παραγωγή

22 Ιουλίου, 2022
Next Post
ERGOTRAK: Το νέο βυτίο του Ναυτικού

ERGOTRAK: Το νέο βυτίο του Ναυτικού

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει

TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει

3 ημέρες ago
Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός

Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός

3 ημέρες ago
Το Ford Ranger Raptor συναρπάζει με τις δυνατότητές και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του στο 4ο Raptor Trophy

Το Ford Ranger Raptor συναρπάζει με τις δυνατότητές και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του στο 4ο Raptor Trophy

3 ημέρες ago
Ρομά: Έκοψαν στα δύο την Ελλάδα – σε Κιάτο και Μέγαρα

Θεσσαλονίκη: Aστυνομικοί εντόπισαν κλεμμένο φορτηγό και το επέστρεψαν στον ιδιοκτήτη του

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει
  • Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός
  • Το Ford Ranger Raptor συναρπάζει με τις δυνατότητές και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του στο 4ο Raptor Trophy
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In