• ΕΜΕΙΣ
Τρίτη, 30 Μαΐου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

Επιδοτήσεις για αγορά καινούργιου Φορτηγού, ώρα …μηδέν!

21 Ιουλίου, 2019
in ΑΡΘΡΑ
Σήμερα η κυβέρνηση θα αποφασίσει για διεύρυνση άλλων 100 ΚΑΔ
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter
Η επιτακτική ανάγκη για την ανανέωση του στόλου των ελληνικών οχημάτων και η εύρεση εργαλείων χρηματοδότησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να μελετήσει άμεσα η νέα κυβέρνηση, αν θέλει ένας από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας, αυτή της χερσαίας μεταφοράς να πάρει και πάλι μπροστά, με υγιείς ρυθμούς!

 
 
Θα πρέπει άμεσα τα Αρμόδια Υπουργεία της χώρας μας να ασχοληθούν – μιας και μιλάμε για επικείμενη ανάπτυξη – με το θέμα της επιδότησης των παλαιών φορτηγών, που έχουν και έναν από τους μεγαλύτερους μέσους όρους ηλικίας, στην Ευρώπη!  Όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάνε για πράσινη εφοδιαστική, για αειφόρο ανάπτυξη, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τις οδικές μεταφορες, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων.
 
 
 
Φυσικά σε αυτό συμβάλλει η οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία 10 σχεδόν έτη, όπου οι αυτοκινητιστές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά νέων σύγχρονων και συνάμα οικολογικών οχημάτων. Για τον λόγο αυτό, όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ, καθίσταται αυτονόητο πως η Πολιτεία θα έπρεπε να διεκδικήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση την ενίσχυση των Ελλήνων αυτοκινητιστών για την απόκτηση οχημάτων νέας τεχνολογίας. Αντί αυτού, προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια, κλάδος μας παραμένει ο μόνος που δεν ενισχύεται οικονομικά από κανέναν φορέα, ενώ παράλληλα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, του οποίου η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της.
 
 
Η ανανέωση του στόλου των οχημάτων δεν αποτελεί απλά μια ανάγκη για εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και κατά συνέπεια για την ανάπτυξη της «πράσινης» εφοδιαστικής αλυσίδας.

 
Παράλληλα, αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν να «μείνουν εκτός» της διεθνούς αγοράς οδικών μεταφορών, με τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης να επιβάλλουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, ή και ολική απαγόρευση στην κυκλοφορία οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας, με σκοπό να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επίσης, δεν νοείται υποστήριξη του κλάδου των Logistics όταν τα σχετικά μέσα και κίνητρα δεν αφορούν ταυτοχρόνως τα χρησιμοποιούμενα οδικά μεταφορικά μέσα.
Η επιτακτική ανάγκη για την ανανέωση του στόλου των ελληνικών οχημάτων και η εύρεση εργαλείων χρηματοδότησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να μελετήσει άμεσα η νέα κυβέρνηση, αν θέλει ένας από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας, αυτή της χερσαίας μεταφοράς να πάρει και πάλι μπροστά, με υγιείς ρυθμούς!

 
 
Θα πρέπει άμεσα τα Αρμόδια Υπουργεία της χώρας μας να ασχοληθούν – μιας και μιλάμε για επικείμενη ανάπτυξη – με το θέμα της επιδότησης των παλαιών φορτηγών, που έχουν και έναν από τους μεγαλύτερους μέσους όρους ηλικίας, στην Ευρώπη!  Όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάνε για πράσινη εφοδιαστική, για αειφόρο ανάπτυξη, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τις οδικές μεταφορες, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων.
 
 
 
Φυσικά σε αυτό συμβάλλει η οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία 10 σχεδόν έτη, όπου οι αυτοκινητιστές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά νέων σύγχρονων και συνάμα οικολογικών οχημάτων. Για τον λόγο αυτό, όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ, καθίσταται αυτονόητο πως η Πολιτεία θα έπρεπε να διεκδικήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση την ενίσχυση των Ελλήνων αυτοκινητιστών για την απόκτηση οχημάτων νέας τεχνολογίας. Αντί αυτού, προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια, κλάδος μας παραμένει ο μόνος που δεν ενισχύεται οικονομικά από κανέναν φορέα, ενώ παράλληλα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, του οποίου η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της.
 
 
Η ανανέωση του στόλου των οχημάτων δεν αποτελεί απλά μια ανάγκη για εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και κατά συνέπεια για την ανάπτυξη της «πράσινης» εφοδιαστικής αλυσίδας.

 
Παράλληλα, αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν να «μείνουν εκτός» της διεθνούς αγοράς οδικών μεταφορών, με τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης να επιβάλλουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, ή και ολική απαγόρευση στην κυκλοφορία οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας, με σκοπό να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επίσης, δεν νοείται υποστήριξη του κλάδου των Logistics όταν τα σχετικά μέσα και κίνητρα δεν αφορούν ταυτοχρόνως τα χρησιμοποιούμενα οδικά μεταφορικά μέσα.

Related posts

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

29 Μαρτίου, 2022
Ρίσκο να οδηγείς με χαμηλή ακοή και όραση!

Οδηγοί φορτηγών ετών 69;

27 Φεβρουαρίου, 2022
Η επιτακτική ανάγκη για την ανανέωση του στόλου των ελληνικών οχημάτων και η εύρεση εργαλείων χρηματοδότησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να μελετήσει άμεσα η νέα κυβέρνηση, αν θέλει ένας από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας, αυτή της χερσαίας μεταφοράς να πάρει και πάλι μπροστά, με υγιείς ρυθμούς!

 
 
Θα πρέπει άμεσα τα Αρμόδια Υπουργεία της χώρας μας να ασχοληθούν – μιας και μιλάμε για επικείμενη ανάπτυξη – με το θέμα της επιδότησης των παλαιών φορτηγών, που έχουν και έναν από τους μεγαλύτερους μέσους όρους ηλικίας, στην Ευρώπη!  Όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάνε για πράσινη εφοδιαστική, για αειφόρο ανάπτυξη, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τις οδικές μεταφορες, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων.
 
 
 
Φυσικά σε αυτό συμβάλλει η οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία 10 σχεδόν έτη, όπου οι αυτοκινητιστές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά νέων σύγχρονων και συνάμα οικολογικών οχημάτων. Για τον λόγο αυτό, όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ, καθίσταται αυτονόητο πως η Πολιτεία θα έπρεπε να διεκδικήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση την ενίσχυση των Ελλήνων αυτοκινητιστών για την απόκτηση οχημάτων νέας τεχνολογίας. Αντί αυτού, προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια, κλάδος μας παραμένει ο μόνος που δεν ενισχύεται οικονομικά από κανέναν φορέα, ενώ παράλληλα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, του οποίου η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της.
 
 
Η ανανέωση του στόλου των οχημάτων δεν αποτελεί απλά μια ανάγκη για εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και κατά συνέπεια για την ανάπτυξη της «πράσινης» εφοδιαστικής αλυσίδας.

 
Παράλληλα, αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν να «μείνουν εκτός» της διεθνούς αγοράς οδικών μεταφορών, με τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης να επιβάλλουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, ή και ολική απαγόρευση στην κυκλοφορία οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας, με σκοπό να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επίσης, δεν νοείται υποστήριξη του κλάδου των Logistics όταν τα σχετικά μέσα και κίνητρα δεν αφορούν ταυτοχρόνως τα χρησιμοποιούμενα οδικά μεταφορικά μέσα.
Η επιτακτική ανάγκη για την ανανέωση του στόλου των ελληνικών οχημάτων και η εύρεση εργαλείων χρηματοδότησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να μελετήσει άμεσα η νέα κυβέρνηση, αν θέλει ένας από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας, αυτή της χερσαίας μεταφοράς να πάρει και πάλι μπροστά, με υγιείς ρυθμούς!

 
 
Θα πρέπει άμεσα τα Αρμόδια Υπουργεία της χώρας μας να ασχοληθούν – μιας και μιλάμε για επικείμενη ανάπτυξη – με το θέμα της επιδότησης των παλαιών φορτηγών, που έχουν και έναν από τους μεγαλύτερους μέσους όρους ηλικίας, στην Ευρώπη!  Όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάνε για πράσινη εφοδιαστική, για αειφόρο ανάπτυξη, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τις οδικές μεταφορες, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων.
 
 
 
Φυσικά σε αυτό συμβάλλει η οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία 10 σχεδόν έτη, όπου οι αυτοκινητιστές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά νέων σύγχρονων και συνάμα οικολογικών οχημάτων. Για τον λόγο αυτό, όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ, καθίσταται αυτονόητο πως η Πολιτεία θα έπρεπε να διεκδικήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση την ενίσχυση των Ελλήνων αυτοκινητιστών για την απόκτηση οχημάτων νέας τεχνολογίας. Αντί αυτού, προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια, κλάδος μας παραμένει ο μόνος που δεν ενισχύεται οικονομικά από κανέναν φορέα, ενώ παράλληλα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, του οποίου η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της.
 
 
Η ανανέωση του στόλου των οχημάτων δεν αποτελεί απλά μια ανάγκη για εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και κατά συνέπεια για την ανάπτυξη της «πράσινης» εφοδιαστικής αλυσίδας.

 
Παράλληλα, αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν να «μείνουν εκτός» της διεθνούς αγοράς οδικών μεταφορών, με τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης να επιβάλλουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, ή και ολική απαγόρευση στην κυκλοφορία οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας, με σκοπό να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επίσης, δεν νοείται υποστήριξη του κλάδου των Logistics όταν τα σχετικά μέσα και κίνητρα δεν αφορούν ταυτοχρόνως τα χρησιμοποιούμενα οδικά μεταφορικά μέσα.
Previous Post

Μήπως η νέα κυβέρνηση πρέπει να συζητήσει τώρα το θέμα των παράδρομων;

Next Post

Τα έξυπνα, ηλεκτρικά φορτηγά: Από κινητές μπουτίκ έως παντοπωλεία!

Related Posts

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου
ΑΡΘΡΑ

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

29 Μαρτίου, 2022
Ρίσκο να οδηγείς με χαμηλή ακοή και όραση!
ΑΡΘΡΑ

Οδηγοί φορτηγών ετών 69;

27 Φεβρουαρίου, 2022
Μανώλης Προκοπίου: «Χαϊδεύουν την παράνομη μεταφορά, και δίνουν έδαφος στους τυχάρπαστους»
ΑΡΘΡΑ

Μανώλης Προκοπίου: ” H αξία της άδειας ΦΔΧ ήταν το αποκούμπι του. Σήμερα, έχει πέσει στο ναδίρ!”

22 Φεβρουαρίου, 2022
Μεταφέρονται στο λιμάνι της Κέρκυρας οι επιβάτες του φλεγόμενου πλοίου
ΑΡΘΡΑ

Όχι άλλο κάρβουνο!

21 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη κίνηση φορτηγών στην Εθνική, λόγω συσσωρευμένων δρομολογίων, προσοχή στον καπνό!
ΑΡΘΡΑ

“Χρειάζεται τώρα το αφορολόγητο πετρέλαιο”

17 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη κίνηση φορτηγών στην Εθνική, λόγω συσσωρευμένων δρομολογίων, προσοχή στον καπνό!
ΑΡΘΡΑ

Τα …κόλπα των Τούρκων μεταφορέων με τις πλάτες – και τις ευλογίες – της Ελληνικής Κυβέρνησης

9 Φεβρουαρίου, 2022
Next Post
Τα έξυπνα, ηλεκτρικά φορτηγά: Από κινητές μπουτίκ έως παντοπωλεία!

Τα έξυπνα, ηλεκτρικά φορτηγά: Από κινητές μπουτίκ έως παντοπωλεία!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απίστευτο: 175 μετανάστες μέσα σε νταλίκα

Απίστευτο: 175 μετανάστες μέσα σε νταλίκα

3 ημέρες ago
Εγκύκλιος για την έναρξη ταξινόμησης οχημάτων με ευφυή ταχογράφο

Aυτές είναι οι σημαντικές ημερομηνίες για την εγκατάσταση του ευφυούς ταχογράφου.

5 ημέρες ago
Στάχτη έγινε λεωφορείο στις Σέρρες

Στάχτη έγινε λεωφορείο στις Σέρρες

5 ημέρες ago
Μιχάλης Παπαδόπουλος: Επόμενο βήμα για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης το Μητρώο Φορτιστών

Μιχάλης Παπαδόπουλος: «Το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης αποτυπώνει τη συντονισμένη προσπάθεια της Κυβέρνησης για την αύξηση της διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης στο εθνικό σύστημα μεταφορών»

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Απίστευτο: 175 μετανάστες μέσα σε νταλίκα
  • Aυτές είναι οι σημαντικές ημερομηνίες για την εγκατάσταση του ευφυούς ταχογράφου.
  • Στάχτη έγινε λεωφορείο στις Σέρρες
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In