Η επιτακτική ανάγκη για την ανανέωση του στόλου των ελληνικών οχημάτων και η εύρεση εργαλείων χρηματοδότησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να μελετήσει άμεσα η νέα κυβέρνηση, αν θέλει ένας από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας, αυτή της χερσαίας μεταφοράς να πάρει και πάλι μπροστά, με υγιείς ρυθμούς!
Θα πρέπει άμεσα τα Αρμόδια Υπουργεία της χώρας μας να ασχοληθούν – μιας και μιλάμε για επικείμενη ανάπτυξη – με το θέμα της επιδότησης των παλαιών φορτηγών, που έχουν και έναν από τους μεγαλύτερους μέσους όρους ηλικίας, στην Ευρώπη! Όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάνε για πράσινη εφοδιαστική, για αειφόρο ανάπτυξη, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τις οδικές μεταφορες, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων.
Φυσικά σε αυτό συμβάλλει η οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία 10 σχεδόν έτη, όπου οι αυτοκινητιστές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά νέων σύγχρονων και συνάμα οικολογικών οχημάτων. Για τον λόγο αυτό, όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ, καθίσταται αυτονόητο πως η Πολιτεία θα έπρεπε να διεκδικήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση την ενίσχυση των Ελλήνων αυτοκινητιστών για την απόκτηση οχημάτων νέας τεχνολογίας. Αντί αυτού, προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια, κλάδος μας παραμένει ο μόνος που δεν ενισχύεται οικονομικά από κανέναν φορέα, ενώ παράλληλα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, του οποίου η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της.
Η ανανέωση του στόλου των οχημάτων δεν αποτελεί απλά μια ανάγκη για εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και κατά συνέπεια για την ανάπτυξη της «πράσινης» εφοδιαστικής αλυσίδας.
Παράλληλα, αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν να «μείνουν εκτός» της διεθνούς αγοράς οδικών μεταφορών, με τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης να επιβάλλουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, ή και ολική απαγόρευση στην κυκλοφορία οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας, με σκοπό να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επίσης, δεν νοείται υποστήριξη του κλάδου των Logistics όταν τα σχετικά μέσα και κίνητρα δεν αφορούν ταυτοχρόνως τα χρησιμοποιούμενα οδικά μεταφορικά μέσα.
Η επιτακτική ανάγκη για την ανανέωση του στόλου των ελληνικών οχημάτων και η εύρεση εργαλείων χρηματοδότησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να μελετήσει άμεσα η νέα κυβέρνηση, αν θέλει ένας από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας, αυτή της χερσαίας μεταφοράς να πάρει και πάλι μπροστά, με υγιείς ρυθμούς!
Θα πρέπει άμεσα τα Αρμόδια Υπουργεία της χώρας μας να ασχοληθούν – μιας και μιλάμε για επικείμενη ανάπτυξη – με το θέμα της επιδότησης των παλαιών φορτηγών, που έχουν και έναν από τους μεγαλύτερους μέσους όρους ηλικίας, στην Ευρώπη! Όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάνε για πράσινη εφοδιαστική, για αειφόρο ανάπτυξη, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τις οδικές μεταφορες, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων.
Φυσικά σε αυτό συμβάλλει η οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία 10 σχεδόν έτη, όπου οι αυτοκινητιστές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά νέων σύγχρονων και συνάμα οικολογικών οχημάτων. Για τον λόγο αυτό, όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ, καθίσταται αυτονόητο πως η Πολιτεία θα έπρεπε να διεκδικήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση την ενίσχυση των Ελλήνων αυτοκινητιστών για την απόκτηση οχημάτων νέας τεχνολογίας. Αντί αυτού, προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια, κλάδος μας παραμένει ο μόνος που δεν ενισχύεται οικονομικά από κανέναν φορέα, ενώ παράλληλα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, του οποίου η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της.
Η ανανέωση του στόλου των οχημάτων δεν αποτελεί απλά μια ανάγκη για εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και κατά συνέπεια για την ανάπτυξη της «πράσινης» εφοδιαστικής αλυσίδας.
Παράλληλα, αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν να «μείνουν εκτός» της διεθνούς αγοράς οδικών μεταφορών, με τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης να επιβάλλουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, ή και ολική απαγόρευση στην κυκλοφορία οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας, με σκοπό να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επίσης, δεν νοείται υποστήριξη του κλάδου των Logistics όταν τα σχετικά μέσα και κίνητρα δεν αφορούν ταυτοχρόνως τα χρησιμοποιούμενα οδικά μεταφορικά μέσα.
Η επιτακτική ανάγκη για την ανανέωση του στόλου των ελληνικών οχημάτων και η εύρεση εργαλείων χρηματοδότησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να μελετήσει άμεσα η νέα κυβέρνηση, αν θέλει ένας από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας, αυτή της χερσαίας μεταφοράς να πάρει και πάλι μπροστά, με υγιείς ρυθμούς!
Θα πρέπει άμεσα τα Αρμόδια Υπουργεία της χώρας μας να ασχοληθούν – μιας και μιλάμε για επικείμενη ανάπτυξη – με το θέμα της επιδότησης των παλαιών φορτηγών, που έχουν και έναν από τους μεγαλύτερους μέσους όρους ηλικίας, στην Ευρώπη! Όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάνε για πράσινη εφοδιαστική, για αειφόρο ανάπτυξη, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τις οδικές μεταφορες, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων.
Φυσικά σε αυτό συμβάλλει η οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία 10 σχεδόν έτη, όπου οι αυτοκινητιστές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά νέων σύγχρονων και συνάμα οικολογικών οχημάτων. Για τον λόγο αυτό, όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ, καθίσταται αυτονόητο πως η Πολιτεία θα έπρεπε να διεκδικήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση την ενίσχυση των Ελλήνων αυτοκινητιστών για την απόκτηση οχημάτων νέας τεχνολογίας. Αντί αυτού, προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια, κλάδος μας παραμένει ο μόνος που δεν ενισχύεται οικονομικά από κανέναν φορέα, ενώ παράλληλα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, του οποίου η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της.
Η ανανέωση του στόλου των οχημάτων δεν αποτελεί απλά μια ανάγκη για εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και κατά συνέπεια για την ανάπτυξη της «πράσινης» εφοδιαστικής αλυσίδας.
Παράλληλα, αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν να «μείνουν εκτός» της διεθνούς αγοράς οδικών μεταφορών, με τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης να επιβάλλουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, ή και ολική απαγόρευση στην κυκλοφορία οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας, με σκοπό να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επίσης, δεν νοείται υποστήριξη του κλάδου των Logistics όταν τα σχετικά μέσα και κίνητρα δεν αφορούν ταυτοχρόνως τα χρησιμοποιούμενα οδικά μεταφορικά μέσα.
Η επιτακτική ανάγκη για την ανανέωση του στόλου των ελληνικών οχημάτων και η εύρεση εργαλείων χρηματοδότησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να μελετήσει άμεσα η νέα κυβέρνηση, αν θέλει ένας από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας, αυτή της χερσαίας μεταφοράς να πάρει και πάλι μπροστά, με υγιείς ρυθμούς!
Θα πρέπει άμεσα τα Αρμόδια Υπουργεία της χώρας μας να ασχοληθούν – μιας και μιλάμε για επικείμενη ανάπτυξη – με το θέμα της επιδότησης των παλαιών φορτηγών, που έχουν και έναν από τους μεγαλύτερους μέσους όρους ηλικίας, στην Ευρώπη! Όταν σε όλη την Ευρώπη μιλάνε για πράσινη εφοδιαστική, για αειφόρο ανάπτυξη, για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τις οδικές μεταφορες, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι η ευρωπαϊκή χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων.
Φυσικά σε αυτό συμβάλλει η οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία 10 σχεδόν έτη, όπου οι αυτοκινητιστές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά νέων σύγχρονων και συνάμα οικολογικών οχημάτων. Για τον λόγο αυτό, όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ, καθίσταται αυτονόητο πως η Πολιτεία θα έπρεπε να διεκδικήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση την ενίσχυση των Ελλήνων αυτοκινητιστών για την απόκτηση οχημάτων νέας τεχνολογίας. Αντί αυτού, προς μεγάλη μας δυσαρέσκεια, κλάδος μας παραμένει ο μόνος που δεν ενισχύεται οικονομικά από κανέναν φορέα, ενώ παράλληλα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, του οποίου η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της.
Η ανανέωση του στόλου των οχημάτων δεν αποτελεί απλά μια ανάγκη για εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των οδικών μεταφορών, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και κατά συνέπεια για την ανάπτυξη της «πράσινης» εφοδιαστικής αλυσίδας.
Παράλληλα, αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, οι οποίοι σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν να «μείνουν εκτός» της διεθνούς αγοράς οδικών μεταφορών, με τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης να επιβάλλουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, ή και ολική απαγόρευση στην κυκλοφορία οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας, με σκοπό να περιορίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επίσης, δεν νοείται υποστήριξη του κλάδου των Logistics όταν τα σχετικά μέσα και κίνητρα δεν αφορούν ταυτοχρόνως τα χρησιμοποιούμενα οδικά μεταφορικά μέσα.