• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μείωση εκπομπών άνθρακα κατά 98% στο Electric Site Project των VOLVO CONSTRUCTION

1 Δεκεμβρίου, 2018
in ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μείωση εκπομπών άνθρακα κατά 98% στο Electric Site Project των VOLVO CONSTRUCTION
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η Volvo Construction Equipment και η Skanska έχουν καταγράψει πολύ θετικά αποτελέσματα από το ερευνητικό τους πρόγραμμα Electric Site – μεταξύ των οποίων μείωση 98% στις εκπομπές άνθρακα, μείωση70% στο κόστος ενέργειας και μείωση 40% στο λειτουργικό κόστος.

Η Volvo Construction Equipment και η Skanska (πελάτης της Volvo CE) αξιολογούν τη βιωσιμότητα του ερευνητικού προγράμματος Electric Site τις 10 τελευταίες εβδομάδες στο λατομείο της Skanska στο Vikan Kross, κοντά στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας. Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες. Οι δοκιμές έδειξαν 98% μείωση στις εκπομπές άνθρακα, 70% μείωση στο κόστος ενέργειας και 40% μείωση στο λειτουργικό κόστος. Τα αποτελέσματα δείχνουν επίσης ότι το Electric Site project κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το μελλοντικό όραμα της Volvo CE, με εργοτάξια που έχουν δεκαπλάσια απόδοση, μηδενικά ατυχήματα, μηδενικές απρογραμμάτιστες διακοπές και μηδενικούς ρύπους. Ο συνδυασμός όλων αυτών επιφέρει 25% μείωση στο συνολικό λειτουργικό κόστος. Ωστόσο, στην παρούσα φάση, το ποσοστό αυτό είναι απλά μία πρόβλεψη, καθώς η έρευνα βασίζεται σε πρωτότυπα μηχανήματα που δεν διατίθενται στην αγορά και δεν μπορεί να δοθεί μία εγγυημένη τιμή.

Related posts

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

25 Μαρτίου, 2022
Το πρώτο φορτηγό της SCANIA 64 τόνων μπήκε στην πρίζα!

Πόσο κοντά είμαστε στο να επιβληθεί δελτίο καυσίμου στο ντίζελ;

23 Μαρτίου, 2022

Τις τελευταίες δέκα εβδομάδες, σημειώσαμε απίστευτη πρόοδο, μάθαμε πολλά και είδαμε τα τεράστια οφέλη της λύσης Electric Site σε επίπεδο περιβαλλοντικής συμβατότητας, απόδοσης, ασφάλειας και οικονομίας» δήλωσε ο Uwe Müller, Chief Project Manager για το Electric Site στη Volvo CE. «Η αλήθεια είναι ότι θέλουμε να μάθουμε περισσότερα, γι’ αυτό θα επεκτείνουμε το διάστημα των δοκιμών μας με την Skanska μέχρι το τέλος της χρονιάς. Τα αποτελέσματα που έχουμε δει μέχρι τώρα, επιβεβαιώνουν ότι αυτό το project είναι ένα βήμα για να μεταμορφώσουμε τη βιομηχανία των λατομείων και τη βιομηχανία αδρανών υλικών, και να δημιουργήσουμε λατομεία χωρίς ρύπους.

Μία ισχυρή συνεργασία

Το Electric Site στόχο έχει τον εξηλεκτρισμό όλων των σταδίων μεταφοράς υλικών σε ένα λατομείο – από την εκσκαφή μέχρι την πρώτη θραύση και τη μεταφορά σε δευτερεύοντες θραυστήρες. Περιλαμβάνει ηλεκτρικά και αυτόνομα, πρωτότυπα μηχανήματα της Volvo CE, νέες μεθόδους εργασίας, συστήματα διαχείρισης εργοταξίων, που συνολικά αποτελούν μία ολοκληρωμένη λύση. Η νέα τεχνολογία περιλαμβάνει συστήματα ελέγχου μηχανημάτων και στόλων, αλλά και λύσεις logistics για ηλεκτρικά μηχανήματα σε λατομεία.

«Καθώς η κλιματική αλλαγή αναμορφώνει τη βιομηχανία μας, είναι απαραίτητο να βρούμε νέες, βιώσιμες λύσεις και να συνάψουμε συνεργασίες με οργανισμούς διαφορετικών ειδικοτήτων» δήλωσε ο Anders Danielsson, Πρόεδρος & CEO της Skanska. «Φιλοδοξούμε αυτή η συνεργασία με την Volvo CE να βοηθήσει εμάς και τους πελάτες μας να μειώσουμε το αποτύπωμα άνθρακα. Η δύναμη της συνεργασίας θα βοηθήσει να επιτευχθεί κάτι τέτοιο.»

 

Επίκέντρωση στα πρωτότυπα μηχανήματα

Το Electric Site project περιλαμβάνει οκτώ αυτόνομους, ηλεκτρικούς φορτωτές μπαταρίας HX2, που μεταφέρουν το υλικό από τον πρώτο, κινητό θραυστήρα στον δεύτερο στατικό θραυστήρα. Σε ό,τι αφορά τη χρήση ενέργειας ανά τόνο, τα μηχανήματα HX2 απέδειξαν ότι μπορούν να βοηθήσουν την Volvo CE να κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το μελλοντικό της όραμα για δεκαπλάσια απόδοση των εργοταξίων. Τα πρωτότυπα δεύτερης γενιάς ενσωματώνουν τεχνολογίες και εξαρτήματα του Volvo Group. Χρησιμοποιούν μία μπαταρία ιόντων λιθίου για την τροφοδοσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ που κινούν το μηχάνημα. Το υδραυλικό σύστημα λειτουργεί μέσω ενός πρόσθετου ηλεκτρικού μοτέρ. Το HX2 είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα ορατότητας για να ανιχνεύει ανθρώπους και εμπόδια που βρίσκονται στην περιοχή. Μπορεί να ακολουθεί μία προγραμμα-τισμένη πορεία μέσω GPS.

Ο πρωτότυπος, ηλεκτρικός, υβριδικός ελαστικοφόρος φορτωτής LX1 πέτυχε πάνω από 50% βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου στο λατομείο και σημαντικές μειώσεις εκπομπών άνθρακα και θορύβων, συγκριτικά με τα συμβατικά αντίστοιχα μοντέλα. Αποστολή του ήταν να οργανώσει τις στοίβες υλικών στο εργοτάξιο. Ο LX1 είναι ένας υβριδικός φορτωτής με ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στους τροχούς, ηλεκτροκίνητο υδραυλικό σύστημα, συσσωρευτή ενέργειας, ένα πολύ μικρότερο κινητήρα diesel και νέα αρχιτεκτονική μηχανήματος με μία νέα σχεδίαση του ανυψωτικού. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει σημαντική βελτίωση της απόδοσης.

Ο πρωτότυπος εκσκαφέας EX1 70 τόνων, με δύο κινητήρες και καλώδιο παροχής ρεύματος, τροφοδοτεί τον πρώτο θραυστήρα στο λατομείο. Το βασικό μηχάνημα για τον EX1 είναι ένας ερπυστριοφόρος εκσκαφέας Volvo EC750, αναβαθμισμένος με ηλεκτροκινητήρα επιπλέον του diesel. Στο λατομείο, το μηχάνημα συνδέθηκε στο ρεύμα για μηδενικούς ρύπους. Συνδεδεμένος με το καλώδιο, ο EX1 ξεκινά αυτόματα στην ηλεκτρική λειτουργία. Διαφορετικά, ξεκινά σε diesel mode. Ο EX1 λειτουργεί όπως ακριβώς ένας συμβατικός εκσκαφέας Volvo.

 

Χτίζοντας το αύριο μαζί

«Εμείς στη Volvo CE, πιστεύουμε σε ένα βιώσιμο μέλλον και κάνουμε ό,τι μπορούμε καλύτερο για να χτίσουμε τον κόσμο που ονειρευόμαστε» καταλήγει ο Melker Jernberg, Πρόεδρος της Volvo CE. «Το Electric Site είναι ένα παράδειγμα του πώς προσπαθούμε να πετύχουμε κάτι τέτοιο. Με αυτό το ερευνητικό πρόγραμμα, συνδυάζουμε έξυπνα μηχανήματα, αυτοματοποίηση και ηλεκτροκίνηση για να ανατρέψουμε τις συμβατικές μεθόδους εργασίας που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία των λατομείων και να διερευνήσουμε νέες εναλλακτικές λύσεις. Τώρα, θα εξελίξουμε περαιτέρω τις σχετικές τεχνολογίες και την αξιοπιστία της ιδέας. Εξελίσσοντας, δοκιμάζοντας και αξιολογώντας πρωτότυπα μηχανήματα με ένα πελάτη σε αρχικό στάδιο της διαδικασίας, επιταχύνουμε την εξέλιξη και τελικά αυτό αποβαίνει προς όφελος δικό μας και των πελατών μας.»

Previous Post

Αυτοί είναι οι ληστές που έκλεβαν φορτηγά από την Δυτική Αττική

Next Post

Τα πρόστιμα για παραλείψεις στην ογκομέτρηση των υγρών καυσίμων

Related Posts

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

25 Μαρτίου, 2022
Το πρώτο φορτηγό της SCANIA 64 τόνων μπήκε στην πρίζα!
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο κοντά είμαστε στο να επιβληθεί δελτίο καυσίμου στο ντίζελ;

23 Μαρτίου, 2022
Σοκαριστική σύγκρουση για δύο φορτηγά, το ένα …πετάχτηκε στον αέρα (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σοκαριστική σύγκρουση για δύο φορτηγά, το ένα …πετάχτηκε στον αέρα (+video)

10 Φεβρουαρίου, 2022
Τρομακτικό! Οδηγός φορτηγού κάνει …σμπαράλια IX, γλίτωσαν από θαύμα (video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τρομακτικό! Οδηγός φορτηγού κάνει …σμπαράλια IX, γλίτωσαν από θαύμα (video)

5 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη διαμαρτυρία αυτοκινητιστών στον Καναδά εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού ( +video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μεγάλη διαμαρτυρία αυτοκινητιστών στον Καναδά εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού ( +video)

30 Ιανουαρίου, 2022
Για αυτό δεν κλείνουν οι δρόμοι στο εξωτερικό, επειδή έχουν βρει την συνταγή! (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Για αυτό δεν κλείνουν οι δρόμοι στο εξωτερικό, επειδή έχουν βρει την συνταγή! (+video)

29 Ιανουαρίου, 2022
Next Post
Τα πρόστιμα για παραλείψεις στην ογκομέτρηση των υγρών καυσίμων

Τα πρόστιμα για παραλείψεις στην ογκομέτρηση των υγρών καυσίμων

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

6 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

6 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

6 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

6 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In