• ΕΜΕΙΣ
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αυτά είναι τα καύσιμα του μέλλοντος στα φορτηγά!

17 Απριλίου, 2019
in ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Αυτά είναι τα καύσιμα του μέλλοντος στα φορτηγά!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ποια είναι τα εναλλακτικά καύσιμα στις μεταφορές.

Related posts

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

25 Μαρτίου, 2022
Το πρώτο φορτηγό της SCANIA 64 τόνων μπήκε στην πρίζα!

Πόσο κοντά είμαστε στο να επιβληθεί δελτίο καυσίμου στο ντίζελ;

23 Μαρτίου, 2022

Μια συνεπής μακροπρόθεσμη στρατηγική για τα εναλλακτικά καύσιμα πρέπει να καλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες όλων των τρόπων μεταφοράς και να συνάδει με την στρατηγική «Ευρώπη 2020», συμπεριλαμβανόμενης της απεξάρτησης από τον άνθρακα. Ωστόσο, οι διαθέσιμες εναλλακτικές και το κόστος τους διαφέρουν ανάλογα με τον τρόπο μεταφοράς. Τα οφέλη των εναλλακτικών καυσίμων είναι αρχικά μεγαλύτερα στις αστικές περιοχές όπου οι εκπομπές ρύπων προκαλούν έντονη ανησυχία και στις εμπορευματικές μεταφορές όπου έχει ωριμάσει πλέον επαρκώς το επίπεδο των εναλλακτικών επιλογών. Για ορισμένους τρόπους μεταφοράς, ιδιαίτερα για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και τις αερομεταφορές, οι διαθέσιμες εναλλακτικές είναι περιορισμένες. Όσον αφορά τα καύσιμα, δεν υπάρχει μια μοναδική λύση για το μέλλον της κινητικότητας και όλες οι βασικές εναλλακτικές επιλογές ως προς τα καύσιμα πρέπει να εξετάζονται, με ιδιαίτερη έμφαση στις ανάγκες κάθε τρόπου μεταφοράς.

Επομένως, μια στρατηγική προσέγγιση ώστε η Ένωση να καλύψει τις μακροπρόθεσμες ανάγκες όλων των τρόπων μεταφοράς πρέπει να βασίζεται σε ένα συνεκτικό μίγμα των εναλλακτικών καυσίμων. Όλες οι επιλογές πρέπει να συμπεριληφθούν στη στρατηγική χωρίς προτίμηση σε κάποιο συγκεκριμένο καύσιμο, ώστε να τηρηθεί τεχνολογική ουδετερότητα. Πρέπει να εξασφαλιστεί σε κλίμακα ΕΕ η διαθεσιμότητα όλων των εναλλακτικών καυσίμων και να καθοριστούν κοινές τεχνικές προδιαγραφές για καθένα από αυτά.

LPG (Υγραέριο)

Το υγραέριο είναι υποπροϊόν της αλυσίδας υδρογονανθράκων. Η χρήση του στις μεταφορές αυξάνει την αποδοτική χρήση των πόρων. Σήμερα, παράγεται από το αργό πετρέλαιο και το φυσικό αέριο· στο μέλλον πιθανόν και από τη βιομάζα. Σήμερα, το αέριο (τόσο το φυσικό αέριο όσο και το υγραέριο) αποβάλλεται καιόμενο σε τεράστιες ποσότητες (140 δισεκατομ. κυβικά μέτρα το 2011). Το LPG χρησιμοποιείται ευρέως στην Ευρώπη και αντιστοιχεί στο 3% των καυσίμων κίνησης και τροφοδοτεί 9 εκατ. αυτοκίνητα. Οι υποδομές LPG έχουν παγιωθεί, με περίπου 28.000 χώρους διάθεσης στην ΕΕ, αλλά με πολύ άνιση κατανομή στα κράτη μέλη. Ωστόσο, το πλεονέκτημά του, που έγκειται στις χαμηλές εκπομπές ρύπων, μειώθηκε καθώς τα πρότυπα EUROπροχώρησαν στη μείωση των γενικών ορίων των εκπομπών. Διατηρεί, ωστόσο, ένα σαφές πλεονέκτημα στις εκπομπές σωματιδίων. Το LPG μπορεί ακόμη να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς του αλλά πιθανότατα θα παραμείνει μια εξειδικευμένη αγορά.

 Φυσικό αέριο, συμπεριλαμβανόμενου του βιομεθανίου

Το φυσικό αέριο προέρχεται από μεγάλα αποθέματα ορυκτών καυσίμων, από βιομάζα και απόβλητα όπως το βιομεθάνιο, η παραγωγή του οποίου πρέπει να ξεκινά από βιώσιμες πηγές, και στο μέλλον και από τη «μεθανοποίηση» του υδρογόνου που παράγεται από ανανεώσιμο ηλεκτρισμό. Όλα τα προαναφερόμενα μπορούν να εισαχθούν στο δίκτυο του φυσικού αερίου ώστε ο εφοδιασμός να γίνεται από ένα και μοναδικό δίκτυο. Το φυσικό αέριο προσφέρει μια μακροπρόθεσμη προοπτική όσον αφορά την ασφάλεια του εφοδιασμού των μεταφορών και σημαντικό δυναμικό για συνεισφορά στη διαφοροποίηση των καυσίμων μεταφοράς. Προσφέρει επίσης σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη, ιδίως όταν αναμιγνύεται με το βιομεθάνιο και εφόσον έχουν ελαχιστοποιηθεί οι διαφεύγουσες εκπομπές. Το φυσικό αέριο παρουσιάζει επίσης πλεονέκτημα όσον αφορά τις χαμηλότερες εκπομπές.

LNG (υγροποιημένο φυσικό αέριο)

Το φυσικό αέριο σε υγροποιημένη μορφή (LNG) με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα προσφέρει, σε σύγκριση με το ντίζελ, μια αποδοτικότερη συγκριτικά με το κόστος εναλλακτική επιλογή για τις πλωτές δραστηριότητες (μεταφορές, υπηρεσίες ανοικτής θαλάσσης, αλιεία), τις μεταφορές με φορτηγά οχήματα και τις σιδηροδρομικές μεταφορές, με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων καιCO2 και υψηλότερη ενεργειακή απόδοση. Το LNG προσφέρεται ιδιαίτερα για οδικές μεταφορές εμπορευμάτων μεγάλων αποστάσεων για τις οποίες οι εναλλακτικές επιλογές προς αντικατάσταση του ντίζελ είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Τα φορτηγά οχήματα ίσως μπορέσουν να συμμορφωθούν με τα πιο περιορισμένα όρια εκπομπής ρύπων των μελλοντικών προτύπωνEURO VI με τρόπο αποτελεσματικό ως προς το κόστος.

Το LNG αποτελεί επίσης ελκυστική επιλογή καυσίμου για τα πλοία, ιδίως προκειμένου να τηρούνται τα νέα όρια περιεκτικότητας σε θείο των θαλάσσιων καυσίμων, τα οποία θα μειωθούν από 1% σε 0,1% από την 1η Ιανουαρίου 2015 στις περιοχές ελέγχου των εκπομπών θείου (SECAs) στη Βαλτική Θάλασσα, στη Βόρεια Θάλασσα και στη Μάγχη, όπως ορίζεται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΔΝΟ). Οι υποχρεώσεις αυτές θα αφορούν περίπου τα μισά από τα 10.000 πλοία τα οποία επί του παρόντος κινούνται εντός της Ένωσης. Το LNG αποτελεί επίσης ελκυστική οικονομική εναλλακτική επιλογή για τη ναυτιλία εκτός των SECAs, όπου τα όρια του θείου θα μειωθούν από 3,5% σε 0,5% από την 1η Ιανουαρίου 2020, και διεθνώς.

Tags: καύσιμα
Previous Post

Επιστολή – Mεταφορέα: Αγαπητοί οδηγοί φορτηγών, μάγοι με τα δώρα δεν υπάρχουν!

Next Post

Πόση αυτονομία προσφέρει το ηλεκτρικό λεωφορείο MAN Lion’s City E

Related Posts

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

25 Μαρτίου, 2022
Το πρώτο φορτηγό της SCANIA 64 τόνων μπήκε στην πρίζα!
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο κοντά είμαστε στο να επιβληθεί δελτίο καυσίμου στο ντίζελ;

23 Μαρτίου, 2022
Σοκαριστική σύγκρουση για δύο φορτηγά, το ένα …πετάχτηκε στον αέρα (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σοκαριστική σύγκρουση για δύο φορτηγά, το ένα …πετάχτηκε στον αέρα (+video)

10 Φεβρουαρίου, 2022
Τρομακτικό! Οδηγός φορτηγού κάνει …σμπαράλια IX, γλίτωσαν από θαύμα (video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τρομακτικό! Οδηγός φορτηγού κάνει …σμπαράλια IX, γλίτωσαν από θαύμα (video)

5 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη διαμαρτυρία αυτοκινητιστών στον Καναδά εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού ( +video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μεγάλη διαμαρτυρία αυτοκινητιστών στον Καναδά εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού ( +video)

30 Ιανουαρίου, 2022
Για αυτό δεν κλείνουν οι δρόμοι στο εξωτερικό, επειδή έχουν βρει την συνταγή! (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Για αυτό δεν κλείνουν οι δρόμοι στο εξωτερικό, επειδή έχουν βρει την συνταγή! (+video)

29 Ιανουαρίου, 2022
Next Post
ΣΕΕΠΕ: Πρότεινε μείωση των ορίων ταχύτητας

Πόση αυτονομία προσφέρει το ηλεκτρικό λεωφορείο MAN Lion’s City E

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

2 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

2 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

5 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In