• ΕΜΕΙΣ
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Γιώργος Λιαδής: Άλυτα τα προβλήματα του κλάδου!

7 Δεκεμβρίου, 2018
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Γιώργος Λιαδής: Άλυτα τα προβλήματα του κλάδου!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ο Γιώργος Λιαδής είναι ένας από τους νέους μεταφορείς, που συνεχίζει, ως δεύτερη γενιά, να κρατήσει την επιχείρηση του πατέρα του ανταγωνιστική. Είναι ένας ακόμη μεταφορέας που γνωρίζει πολύ καλά ότι αυτή τη στιγμή, η χερσαία μεταφορά στην χώρα μας έχει έναν βασικό εχθρό. Το ίδιο το κράτος, που βάζει συνεχώς τρικλοποδιές στην ανάπτυξη του επαγγέλματος τους, κλάδος που στηρίζει τις τελευταίες δεκαετίες την Ελληνική Οικονομία.

Η αβεβαιότητα της παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης, τα δυσβάσταχτα και παράλογα διόδια των Εθνικών Οδών, αλλά και ακόμη περισσότερο η παράνομη απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών στο παράπλευρο οδικό δίκτυο είναι τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δεκάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Θήβας.

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Πρόσφατα, το ΣτΕ ανέβαλε για 8η φορά την εκδίκαση της Αίτησης που αφορά την απαγόρευση διέλευσης όλων των φορτηγών, άνω των 3,5 τόνων.  Αυτό όπως είναι φυσικό έχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση όλους τους μεταφορείς, εξοντώνοντας τον οικονομικό τους προϋπολογισμό.

Τι συμβαίνει σήμερα κ. Λιαδή με το παράπλευρο οδικό δίκτυο που πλέον και με την απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών έχει φέρει σε δυσμενή θέση τις μεταφορικές επιχειρήσεις στην περιοχή σας;

Το θέμα αυτό είναι το πιο παράλογο μέτρο που έχει πάρει η κυβέρνηση τα τελευταία χρόνια για τους μεταφορείς. Είναι, να σημειώσουμε πρωτίστως, ένα αντισυνταγματικό μέτρο, μια απαγόρευση που έχει επιβαρύνει ή καλύτερα εξοντώσει με πρόσθετο κόστος τον ήδη επιβαρυμένο κλάδο των μεταφορών, ενώ ταυτόχρονα το μόνο που γίνεται είναι να επιβραβεύσει τα συμφέροντα των ιδιωτών, που εκμεταλλεύονται τα διόδια”.

Πόσο έχει ανεβάσει το κόστος σας η παράλογη χρήση των διοδίων, αφού δεν μπορείτε να κινείστε στο παράπλευρο δίκτυο; 

«Οι μεταφορείς δεν αντέχουν άλλο. Παίζουμε το κλέφτες και αστυνόμοι με την Τροχαία, με ένα πρόστιμο που όταν δεν έχουμε αποδεικτικά μας γράφουν. Είναι δυσβάσταχτο κόστος, και ακόμη περιμένουμε μια δικαίωση από το ΣτΕ.Σήμερα, αυτό μας έχει αναγκάσει να μπαίνουμε στα διόδια, αυξάνοντας το επιπλέον κόστος σε πολλές μεταφορικές επιχειρήσεις από 2.000 έως και 4.000 ευρώ, λόγω των διοδίων που πλέον δεν μπορούμε να αποφύγουμε!»

Ένα άλλο σημαντικό θέμα είναι τα αλλοδαπά φορτηγά που πλέον  δεν μπορούν να ανταγωνιστούν οι εγχώριες επιχειρήσεις. Ποια είναι η άποψη σας;  

Όντως, τα αλλοδαπά φορτηγά κάνουν πάρτυ στην χώρα μας. Δεν τα ελέγχουν οι αρχές όπως σε  ένα μπλόκο, παρά μόνο τα δικά μας. Να σημειώσω ότι τα αλλοδαπά φορτηγά έχουν φέρει σε μη ανταγωνιστικό πεδίο τα κόμιστρα, που πλέον είναι κάτω του κόστους. Επίσης, ένα άλλο θέμα είναι η λαθρεμπορία καυσίμων, που όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ εγώ ως μεταφορέας να ανταγωνιστώ έναν που «κλέβει» το κράτος και κερδίζει από την παράνομη δραστηριότητα,  χιλιάδες ευρώ. Δυστυχώς, έχουμε μεταφορείς επαγγελματίες και μεταφορείς που από την συνολικά παράνομη δραστηριότητα τους, έχουν φέρει σε απόγνωση τους καθαρόαιμους μεταφορείς που παλεύουν καθημερινά με όλα αυτά τα συσσωρευμένα προβλήματα και όπως είναι φυσικό αποτελούν τροχοπέδη για την δουλειά μας.

Τι πρέπει να γίνει για να αλλάξει  η εικόνα στον κλάδο των μεταφορέων;

Το πιο σημαντικό να δοθούν κίνητρα από το κράτος, να ανανεώσουμε τα φορτηγά μας, που πλέον η χώρα μας έχει τον πιο απαρχαιωμένο στόλο με τα πιο επικίνδυνα φορτηγά, συν τα αλλοδαπά που ανεβάζουν ακόμη περισσότερο τον μέσο όρο ηλικίας. Επίσης, πρέπει να δοθεί λύση με τα χρέη μας, να γίνουν βατοί διακανονισμοί που θα δώσουν ανάσα στις μεταφορικές επιχειρήσεις, καθώς και να βοηθήσουν τους ηλικιωμένους μεταφορείς που λόγω των χρεών στα ασφαλιστικά ταμεία δεν μπορούν να βγούν στην σύνταξη.

Previous Post

GOODYEAR: Νέα σειρά ελαστικών φορτηγών μεικτής χρήσης OMNITRAC

Next Post

OΦΑΕ: Στο Μεταφορών για την ανανέωση των φορτηγών!

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
OΦΑΕ: Στο Μεταφορών για την ανανέωση των φορτηγών!

OΦΑΕ: Στο Μεταφορών για την ανανέωση των φορτηγών!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

2 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

2 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

5 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In