• ΕΜΕΙΣ
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Η αλήθεια για την ( μηδενική) αύξηση των κομίστρων εν μέσω κρίσης

7 Απριλίου, 2020
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Η αλήθεια για την ( μηδενική) αύξηση των κομίστρων εν μέσω κρίσης
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Είναι όντως οι μεταφορές υπεύθυνες για τις αύξηση των προϊόντων;

Η απάντηση είναι απλή: Φυσικά και όχι. Ακόμη και αν τα κόμιστρα είχαν αυξηθεί, κατά το ελάχιστο, οι εταιρείες ( όπως οι γαλακτοβιομηχανίες που χρησιμοποιεί δικά της φορτηγά συνήθως και σπάνια Δ.Χ. φορτηγά) έχουν την ευελιξία να αποσβέσουν την οποιαδήποτε χασούρα.

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Άλλωστε σε μια μεταφορά των 5, 10, 50 – 100 χιλιάδων ευρώ, το μεταφορικό κόστος είναι προκαθορισμένο, μιας και οι περισσότερες μεταφορικές έχουν συνεργασίες πολλών ετών με σταθερό πελατολόγιο – όπως συμβαίνει σε όλο το εμπόριο γενικώς, αυτής της φύσης.

Άλλωστε είναι αφελές μια εταιρεία να προσαρμόζει τις τιμές των προϊόντων της σε κάθε μεταφορική δραστηριότητα, σε κάθε νέα τιμολόγηση. Ακόμη και αν συνέβαινε αυτό, ο επαγγελματίας μεταφορέας γνωρίζει πολύ καλά, ότι, οποιαδήποτε συνεργασία με ασταθές τιμολογιακό περιβάλλον εκτίθεται σε κίνδυνο απώλειας μιας μόνιμης συνεργασίας με την εταιρεία που της διακινεί τα προϊόντα. Είναι αφελές, όταν το μεγαλύτερο πλήθος των συνεργασιών μετρούν μήνες, χρόνια, συνεργασίες που βασίζονται σε σταθερές επαγγελματικές σχέσεις, ακόμη και την περίοδο των μεγάλων κρίσεων ( 2011, 2012, 2013…).

Μην αγνοούμε, ότι στόχος των μεταφορικών επιχειρήσεων είναι να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους σε λογικά περιθώρια, χωρίς να οδηγηθούν στην υποκοστολόγηση ή την υπερκοστολόγηση. Κάτι τέτοιο θα είχε συνέπειες ως προς την βιωσιμότητά τους.

Αντιθέτως, οι αυτοκινητιστές Δ.Χ.Φ. έχουν απορροφήσει πλήθος ανατιμήσεων χωρίς να μετακυλίουν το επιπλέον κόστος στα κόμιστρα τους. Και αυτό συμβαίνει όχι μήνες, ούτε σήμερα, αλλά χρόνια.

Τι έχουν απορροφήσει; Το υψηλότερο φορολογικό κόστος, το κόστος καυσίμων, το μεγάλο κόστος στα διόδια, τα ασφάλιστρα του ΟΑΕΕ που έχει στραγγαλίσει τις μικρές μεταφορικές επιχειρήσεις, και όλα αυτά έχοντας ως »κόντρα» τον αθέμιτο ανταγωνισμό των αλλοδαπών φορτηγών, τον αθέμιτο ανταγωνισμό με τις εταιρείες των «μαύρων» καυσίμων, το κράτος που κυνηγάει τους ταχογράφους, λες και στην χώρα μας τα φορτηγά ευθύνονται για το μεγάλο ποσοστό των τροχαίων δυστυχημάτων ( τα φορτηγά συμμετέχουν στο 5% των τροχαίων, σε αντίθεση με τα ΙΧ που έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης στο θλιβερό αυτό ποσοστό).

Previous Post

Δεχόμαστε απαράδεκτη επίθεση από ΜΜΕ λένε οι Μεταφορείς!

Next Post

Ποια προϊόντα κινήθηκαν περισσότερο με το …εμπάργκο του κορονοϊού

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Ποια προϊόντα κινήθηκαν περισσότερο με το …εμπάργκο του κορονοϊού

Ποια προϊόντα κινήθηκαν περισσότερο με το ...εμπάργκο του κορονοϊού

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ

5 ώρες ago
Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

4 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

4 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ
  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In