• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΕΝΑΝΙΔΗΣ: Ταφόπλακα ο θεσμός απόσπασης εργασίας στις διεθνείς οδικές μεταφορές

2 Ιανουαρίου, 2019
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΕΝΑΝΙΔΗΣ: Ταφόπλακα ο θεσμός απόσπασης εργασίας στις διεθνείς οδικές μεταφορές
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ο Απόστολος Κενανίδης, εδώ και πολλά χρόνια θίγει τα προβλήματα που απασχολούν τους διεθνείς μεταφορείς, προσπαθώντας να βρει λύσεις, με τις αρμόδιες αρχές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με μόνιμους εχθρούς το δυσκίνητο κράτος και τις απαρχαιωμένες υπηρεσίες. Στην πρώτη του συνέντευξη για το 2019, στο ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, μας έθιξε ένα σημαντικό θέμα, το οποίο, αν οι αρμόδιοι του Ελληνικού Κράτους δεν κινητοποιήσουν τα αντανακλαστικά τους, θα βάλει ταφόπλακα στον κλάδο των διεθνών μεταφορέων. Είναι το πρόβλημα, όπως μας ανέφερε ο κ. Κενανίδης, που έχει σχέση με την υπαγωγή των ελλήνων οδηγών διεθνών μεταφορών ως αποσπασμένοι εργαζόμενοι.  

κ. Κενανίδη θα μας εξηγήσετε το πρόβλημα με την υπαγωγή των οδηγών Μεταφορέων στο καθεστώς των αποσπασμένων εργαζομένων σε άλλη χώρα;

Related posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022

«Σήμερα, η Διεθνής Μεταφορά έχει να αντιμετωπίσει ένα ακόμη μεγάλο πρόβλημα. Είναι οι ολέθριες συνέπειες που θα έχει για τους Έλληνες μεταφορείς , η υπαγωγή τους στην έννοια των αποσπασμένων εργαζομένων. οι οποίοι διενεργούν διεθνείς μεταφορές. Είναι μια νέα οδηγία, που ουσιαστικά, είναι αδύνατο να εφαρμοστεί τόσο σε τεχνικό επίπεδο, όσο και σε οικονομικό, λόγω των μισθολογικών ανισοτήτων μέσα στα κράτη – μέλη της Ε.Ε. Για να το κάνουμε πιο απλό το μεγάλο αυτό πρόβλημα, θα σας το πω με ένα παράδειγμα. Ένας έλληνας οδηγός που διενεργεί διεθνείς μεταφορές, κάθε φορά που περνάει μέσα από μια ευρωπαϊκή χώρα, θα πρέπει να προσαρμόζεται και το ορομίσθιο του, με το καθεστώς που ισχύει στην χώρα που διασχίζει. Ειδικότερα, αν ένας έλληνας οδηγός βρίσκεται πχ στη Γερμανία, τις ημέρες εργασίας του μια χώρα που περνούν πολύ συχνά οι έλληνες οδηγοί, ,τότε ο Έλληνας μεταφορέας που έχει ως υπάλληλο τον οδηγό στη συγκεκριμένη χώρα, θα πρέπει να προσαρμόσει και το μισθολογικό του κόστος με βάση αυτά και ισχύουν στη Γερμανία. Μιλάμε για κάτι παράλογο και εντελώς δυσβάσταχτο για την Έλληνα Μεταφορέα, που ακόμη και σήμερα δεν γνωρίζουμε ποιες είναι οι σκοπιμότητες που κρύβονται πίσω από αυτό.»

Ποια είναι τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν από το θέμα της απόσπασης εργαζομένων;

« Πρόκειται για κάτι που θα εκτινάξει τα κόστη των Έλληνα ιδιοκτήτη Μεταφορικής εταιρείας, στον χώρο των διεθνών μεταφορών. Σκεφθείτε και το πόσο γραφειοκρατικό είναι αυτό ως προς την εφαρμογή του. Τη μια ημέρα, ο έλληνας μεταφορέας να πληρώνεται με 80 ευρώ, την άλλη ημέρα επειδή βρίσκεται στη Γερμανία με 200 ευρώ και μετά στην Ελβετία με 300 ευρώ. Με αυτόν τον τρόπο οι Έλληνες μεταφορείς θα υποστούν μία δυσβάσταχτη άνιση μεταχείριση, καθώς από τη μία μεριά θα πρέπει στο πλαίσιο της σημερινής δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας να εναρμονιστούν με τα εργασιακά κόστη που ισχύουν στα ανεπτυγμένα οικονομικά κράτη μέλη της ΕΕ και με τα υπέρογκα διοικητικά κόστη που θα επιφέρει η εναρμόνισή τους αυτή. Ουσιαστικά, αν αυτό δεν ταρακουνήσει τα κράτη – όπως είναι η Ελλάδα – να το σταματήσουν, τότε είναι σίγουρο πως τους Έλληνες μεταφορείς τους περιμένουν δυσβάσταχτες , υψηλότερες φορολογικές και ασφαλιστικές επιβαρύνσεις που προβλέπονται από την Ελληνική Νομοθεσία, εξαιτίας της οικονομικής εκτόξευσης της διενεργούμενης ελληνικής μεταφοράς στο εξωτερικό.» 

Άρα οι κανόνες απόσπασης είναι αδύνατον να εφαρμοστούν σε εργαζόμενους που εργάζονται σε καθημερινή ή ακόμα και ωριαία βάση σε διαφορετικά Κράτη Μέλη. 

 

Σαφώς. Μιλάμε για ένα μέτρο το οποίο θα βάλει ταφόπλακα σε οιαδήποτε προσπάθεια επιβίωσης του κλάδου μας. Τα τεχνικά εμπόδια, το επιπλέον προσωπικό που θα πρέπει να απασχολείται για αυτά τα θέματα, την προσαρμογής των μισθών των οδηγών της ελληνικής μεταφορικής επιχείρησης σε άλλα κράτη, θα δυσκολέψουν εξαιρετικά το έργο όσων απασχολούνται με την ελληνική μεταφορά. Ουσιαστικά, μας δημιουργούν ένα μεγάλο εμπόδιο, με απώτερο στόχο να μην μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στις αγορές των οικονομικά ανεπτυγμένων κρατών μελών. Αυτό το μέτρο είναι παράλογο, και το μόνο που ευνοεί είναι τις μεταφορικές επιχειρήσεις της Κεντρικής Ευρώπης, της Γερμανίας, Ελβετίας, ενώ δυσκολεύει εξαιρετικά, ουσιαστικά «φρενάρει» τις επιχειρήσεις του Νότου, όπως είναι η Ελλάδα, η Ιταλία , των γείτονων χωρών κ.α. που είναι αδύνατο να εφαρμόσουν αυτό το μέτρο.

Είναι λοιπόν, ορατός ο κίνδυνος να «αφανιστούν» λόγω της πολυπλοκότητας που εγκυμονεί η νέα οδηγία, οι μικρές μεταφορικές επιχειρήσεις χωρών όπως είναι η Ελλάδα;

« Eίναι πολύ πιθανόν να συμβεί αυτό. Εδώ, στην ΟΦΑΕ έχουμε υπολογίσει ότι τόσο οι μεταφορείς όσο και οι ελεγκτικές αρχές θα έρθουν αντιμέτωπες με τουλάχιστον 20 διαφορετικές εθνικές νομοθεσίες ανάλογα με τις χώρες που δραστηριοποιούνται κάθε μήνα και με 50 διαφορετικούς κατώτατους μισθούς ανά νομοθεσία. Οι μισθοί αυτοί είναι ανάλογοι με την προϋπηρεσία του οδηγού, το όχημα, τα εμπορεύματα που μεταφέρονται κτλ. Μιλάμε για μια οδηγία το οποίο ουσιαστικά θα περιορίσει το μεταφορικό έργο στην διεθνή μεταφορά, στις μικρές μεταφορικές επιχειρήσεις, οι οποίες δεν θα μπορούν – λόγω του δυσβάσταχτου κόστους – να ανταπεξέλθουν σε αυτό. Έτσι, θα μειωθεί η πρόσβαση τους στις διεθνείς μεταφορές, με αποτέλεσμα πολλές να αποσυρθούν και να βιώσουν τη μεγαλύτερη πτώση στο έργο τους.»

Tags: ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΚΕΝΑΝΙΔΗΣμεταφορείς,ΟΦΑΕΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΤΑΦΟΠΛΑΚΑΥΠΑΓΩΓΗ
Previous Post

Καλή και δημιουργική Χρονιά στον «κόσμο» της Μεταφοράς!

Next Post

Νέο Opel Vivaro και σε έκδοση ηλεκτρικού, το 2020

Related Posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Νέο Opel Vivaro και σε έκδοση ηλεκτρικού, το 2020

Νέο Opel Vivaro και σε έκδοση ηλεκτρικού, το 2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ford Transit Connect PHEV: Κορυφαία ευελιξία για όλους τους επαγγελματίες οδηγούς

Ford Transit Connect PHEV: Κορυφαία ευελιξία για όλους τους επαγγελματίες οδηγούς

3 ημέρες ago
Σοκαριστικό τροχαίο: Φορτηγό έπεσε από γέφυρα της Π. Ράλλη και κατέληξε στη λεωφόρο Θηβών

Σοκαριστικό τροχαίο: Φορτηγό έπεσε από γέφυρα της Π. Ράλλη και κατέληξε στη λεωφόρο Θηβών

1 εβδομάδα ago
Όλες οι νέες τιμές στα διόδια για ΙΧ, Φορτηγά, λεωφορεία!

Με κάμερες στα διόδια θα εντοπίζουν τους …μπαταχτσήδες οδηγούς!

1 εβδομάδα ago
Mε τη συμμετοχή σωματείων από την Ελλάδα  η Πανελλαδική Γενική Συνέλευση του ΠΣΧΕΜ (πλήρες φωτορεπορτάζ)

Mε τη συμμετοχή σωματείων από την Ελλάδα η Πανελλαδική Γενική Συνέλευση του ΠΣΧΕΜ (πλήρες φωτορεπορτάζ)

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Ford Transit Connect PHEV: Κορυφαία ευελιξία για όλους τους επαγγελματίες οδηγούς
  • Σοκαριστικό τροχαίο: Φορτηγό έπεσε από γέφυρα της Π. Ράλλη και κατέληξε στη λεωφόρο Θηβών
  • Με κάμερες στα διόδια θα εντοπίζουν τους …μπαταχτσήδες οδηγούς!
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In