• ΕΜΕΙΣ
Τρίτη, 30 Μαΐου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Οι κίνδυνοι από τις επικείμενες αλλαγές στις μεταφορές

17 Ιουλίου, 2020
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Οι κίνδυνοι από τις επικείμενες αλλαγές στις μεταφορές
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

H Βουλγαρία, η Κύπρος, η Ουγγαρία, η ȁετονία, η ȁιθουανία, η Ȃάλτα, η Πολωνία και η Ρουμανία εκφράζουν βαθύ προβληματισμό ως προς το ενδεχόμενο συμφωνία για την πρώτη δέσμη μέτρων για την κινητικότητα να έρχεται σε αντίθεση με τη βασική ελευθερία παροχής υπηρεσιών στην ενιαία αγορά, την αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας των εργαζομένων καθώς και τις βασικές πολιτικές και στόχους της ΕΕ για το κλίμα.

 Πιο συγκεκριμένα, η απαίτηση επιστροφής των βαρέων οχημάτων στο κράτος μέλος εγκατάστασης τουλάχιστον μία φορά ανά οκτώ εβδομάδες έρχεται σε αντίθεση με τους φιλόδοξους στόχους της ΕΕ για το κλίμα, οι οποίοι τέθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της νέας Πράσινης Συμφωνίας στις 11 Δεκεμβρίου 2019.

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

 H υποχρέωση αυτή, θα οδηγήσει σε σημαντική αύξηση του αριθμού των διαδρομών χωρίς φορτίο που εκτελούν τα φορτηγά στους ευρωπαϊκούς δρόμους και, ακολούθως, σε σημαντική αύξηση των εκπομπών CO2 από τον τομέα των μεταφορών. Ο τομέας αυτός ευθύνεται ήδη για περίπου το ένα τέταρτο των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στην ΕΕ.

 

Παρά τις προσπάθειές να επισημάνουμε τα σημεία αυτά και παρά τα επιστημονικά στοιχεία που προκύπτουν από μελέτες σχετικά με τις επιπτώσεις που θα έχει μια τέτοια υποχρέωση στην αύξηση των διαδρομών χωρίς φορτίο και των εκπομπών CO2, δεν υπάρχει ευαισθητοποίηση για τον αντίκτυπο που αναμένεται να έχει η εν λόγω διάταξη και κάθε ορθολογικό επιχείρημα απορρίπτεται.

Ταυτόχρονα, παρά το ότι, σύμφωνα με το θεματολόγιο για τη βελτίωση της νομοθεσίας, απαιτείται να διενεργείται αξιολόγηση του αντικτύπου σε επίπεδο ΕΕ για κάθε τέτοιο μέτρο, δεν έχει υποβληθεί ακόμη καμία τέτοια εκτίμηση. Τα οχήματα που επιστρέφουν στο κράτος μέλος εγκατάστασης αποτελούν ένα μόνο παράδειγμα υπερβολικά περιοριστικών μέτρων που εισάγουν διακρίσεις στο πλαίσιο της πρώτης δέσμης μέτρων για την κινητικότητα. Έχουμε παρόμοιους προβληματισμούς και για τους περιορισμούς που υπάρχουν στις ενδομεταφορές με τη μορφή υπερβολικά μακράς περιόδου αναμονής. Αυτή η περίοδος αναμονής ισοδυναμεί με μέτρο προστατευτισμού, το οποίο θα έχει μάλλον αρνητικό αντίκτυπο στην ενιαία αγορά.

 

Η υποχρέωση επιστροφής των φορτηγών καθώς και οι περιορισμοί που επιβάλλονται στις ενδομεταφορές θα παράγουν, σύμφωνα με εκτιμήσεις αναγνωρισμένων ερευνητικών ιδρυμάτων, εκατομμύρια επιπρόσθετους τόνους εκπομπών CO2 ετησίως.

Ένα ακόμη σημαντικό σημείο προβληματισμού είναι ότι η υποχρεωτική επιστροφή του οχήματος θα θέσει σε μειονεκτική θέση κράτη μέλη που λόγω της γεωγραφικής τους θέσης θα αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην παροχή υπηρεσιών μεταφορών με φορτηγά στην ενιαία αγορά, καθώς τα οχήματά τους θα πρέπει να καλύπτουν πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις και να ξεπερνούν σημαντικά φυσικά εμπόδια, ιδίως όταν πρόκειται για νησιά.

Ο αθέμιτος ανταγωνισμός από φορείς εκμετάλλευσης τρίτων χωρών αποτελεί επίσης έναν παράγοντα που δεν έχει εξεταστεί δεόντως. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ανησυχητικό φαινόμενο, δεδομένου ότι η λύση που θα υιοθετηθεί θα έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις όχι μόνο στον τομέα των μεταφορών, αλλά και στην οικονομία της ΕΕ συνολικά.

Στον τομέα των μεταφορών αξίζει ένα δίκαιο και ισχυρό ενωσιακό νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα τονώσει περαιτέρω την ανάπτυξή του, εξασφαλίζοντας παράλληλα ρεαλιστικούς και εφαρμόσιμους κανόνες. Αντί για ισορροπημένες διατάξεις και μια πραγματική συμβιβαστική λύση, η προσωρινή συμφωνία επιβάλλει περιοριστικά, δυσανάλογα μέτρα και μέτρα προστατευτισμού.

Η πρώτη δέσμη μέτρων για την κινητικότητα συνιστά βασικό φάκελο για την ευρωπαϊκή ενιαία αγορά καθώς και για τον τομέα των οδικών μεταφορών.

 

Previous Post

Tα ηλεκτρικά eVans της Mercedes-Benz στην Ελλάδα

Next Post

SAFESTRIP: Ο ΔΡΟΜΟΣ “ΜΙΛΑ” ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
SAFESTRIP: Ο ΔΡΟΜΟΣ “ΜΙΛΑ” ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ

SAFESTRIP: Ο ΔΡΟΜΟΣ “ΜΙΛΑ” ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απίστευτο: 175 μετανάστες μέσα σε νταλίκα

Απίστευτο: 175 μετανάστες μέσα σε νταλίκα

3 ημέρες ago
Εγκύκλιος για την έναρξη ταξινόμησης οχημάτων με ευφυή ταχογράφο

Aυτές είναι οι σημαντικές ημερομηνίες για την εγκατάσταση του ευφυούς ταχογράφου.

5 ημέρες ago
Στάχτη έγινε λεωφορείο στις Σέρρες

Στάχτη έγινε λεωφορείο στις Σέρρες

5 ημέρες ago
Μιχάλης Παπαδόπουλος: Επόμενο βήμα για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης το Μητρώο Φορτιστών

Μιχάλης Παπαδόπουλος: «Το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης αποτυπώνει τη συντονισμένη προσπάθεια της Κυβέρνησης για την αύξηση της διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης στο εθνικό σύστημα μεταφορών»

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Απίστευτο: 175 μετανάστες μέσα σε νταλίκα
  • Aυτές είναι οι σημαντικές ημερομηνίες για την εγκατάσταση του ευφυούς ταχογράφου.
  • Στάχτη έγινε λεωφορείο στις Σέρρες
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In