• ΕΜΕΙΣ
Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home PICK-UP

Ford Ranger PHEV: Με ηλεκτρική ισχύ το pick-up με τις υψηλότερες πωλήσεις

13 Ιουλίου, 2025
in PICK-UP, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ford Ranger PHEV: Με ηλεκτρική ισχύ το pick-up με τις υψηλότερες πωλήσεις
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter
" "

Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid προσφέρει όλες τις δυνατότητες του δημοφιλέστερου σε πωλήσεις στην Ευρώπη pick-up μοντέλου, οι οποίες για πρώτη φορά ενισχύονται από ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης που μπορεί να αξιοποιήσει την ηλεκτρική ισχύ τόσο στην εργασία κάθε επαγγελματία όσο και σε δραστηριότητες αναψυχής.

 

Related posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ: Πρέπει να ξαναπιστέψουμε στη δύναμη του συλλογικού

27 Οκτωβρίου, 2025
Bροχή τα πρόστιμα για ταχογράφους!!!

Απαγορευτικό φορτηγών 28ης Οκτωβρίου

27 Οκτωβρίου, 2025

Η προηγμένη υβριδική τεχνολογία του Ranger PHEV, που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 km χωρίς εκπομπές ρύπων , καθώς και μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας. Παράλληλα, διατηρεί τις ίδιες ικανότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου, αλλά και τις off-road δυνατότητες που απολαμβάνουν οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες οδηγοί από το ευέλικτο pick-up μοντέλο της Ford, το οποίο τους υποστηρίζει για πάνω από δυόμιση δεκαετίες.

 

Διαθέσιμο στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak, αλλά και την εντυπωσιακή Wildtrak, το νέο Ranger PHEV εισάγει για πρώτη φορά στη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου το Pro Power Onboard – παρέχοντας έτσι απευθείας μέσω της ενσωματωμένης μπαταρίας ισχύ έως και 6,9 kW για την τροφοδοσία εργαλείων και επαγγελματικού ή σπορ εξοπλισμού.

 

 

Η παραγωγή για την ευρωπαϊκή αγορά του νέου Ranger PHEV βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο εργοστάσιο της Ford στο Silverton της Νότιας Αφρικής, ενώ οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες στη Γηραιά Ήπειρο έχουν ήδη ξεκινήσει. Το 2024, το Ranger διατήρησε για δέκατη συνεχόμενη χρονιά την ηγετική θέση του στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up οχημάτων, με το μερίδιό του σε αυτή να αυξάνεται ξεπερνώντας το 43%. 3

 

Πέρυσι, το Ranger ήταν επίσης το pick-up μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε 10 αγορές της Ευρώπης. αποσπώντας μερίδιο στην κατηγορία του άνω του 50% σε τέσσερις από αυτές – συμπεριλαμβανομένης της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας 3. Από το 2012 που κυκλοφόρησε το προηγούμενο μοντέλο, έχουν πωληθεί πάνω από μισό εκατομμύριο Ranger στην Ευρώπη. Το Ranger απολαμβάνει εξίσου υψηλή δημοτικότητα σε όλη την υφήλιο και διατίθεται ήδη σε 180 αγορές παγκοσμίως.

 

Η plug–in υβριδική τεχνολογία τώρα και στα pick–up μοντέλα

 

Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Αυτή μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική παροχή, καθώς και από τον βενζινοκινητήρα ή ανακτώντας ενέργεια κατά το ρολάρισμα του οχήματος.

 

Η μπαταρία του νέου plug-in υβριδικού pick-up της Ford φορτίζεται σε λιγότερο από τέσσερις ώρες χρησιμοποιώντας μονοφασικό φορτιστή 16 amp. Με μία πλήρη φόρτισή της, το Ranger PHEV μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά έως και 50 km – περισσότερα από όσα διανύει καθημερινά το 52% των πελατών του Ranger, σύμφωνα με έρευνα της Ford.

 

Στις αγορές στις οποίες είναι διαθέσιμο, το Ford Pro Home Charging δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να προγραμματίζουν τη φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας επωφελούμενοι τυχόν φθηνότερων χρεώσεων κατά τη διάρκειά της, μειώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το κόστος ιδιοκτησίας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Ford, οι εταιρικοί πελάτες θα μπορούν επίσης να απολαμβάνουν πολλές ακόμα σημαντικές εξοικονομήσεις. Για παράδειγμα, ένας πελάτης στη Γερμανία θα μπορεί να εξοικονομεί έως και €850 σε ετήσια βάση σε σύγκριση με εκείνον ενός πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0L V6 εφόσον διανύει καθημερινά 80 km και φορτίζει την μπαταρία του Ranger PHEV αξιοποιώντας τα επαγγελματικά τιμολόγια ρεύματος.

 

Εν κινήσει, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πότε και πως θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας αξιοποιώντας καταλλήλως τα προγράμματα Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.

 

Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει έξυπνα τον ηλεκτροκινητήρα στο κέλυφος του 10-τάχυτου κιβωτίου. Ένας μηχανισμός συμπλέκτη που ελέγχεται ηλεκτρονικά εμπλέκει και αποσυνδέει τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα ενέργειας και καυσίμου αλλά και την παροχή ροπής για τη μεταφορά φορτίων και την οδήγηση σε συνθήκες εκτός δρόμου. 

 

Η νέα αυτή διάταξη μεγιστοποιεί επίσης τόσο την συνολική αίσθηση κατά την οδήγηση, όσο και την άνεση. Εκτός από την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ βενζινοκινητήρα, υβριδικής κίνησης και αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, επιτρέπει επίσης στον διζωνικό κλιματισμό του αυτοκινήτου (στάνταρ εξοπλισμός) να συνεχίζει να λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια όταν το σύστημα auto-start-stop  απενεργοποιεί τον βενζινοκινητήρα – είτε στα φανάρια είτε σε κυκλοφορία στην πόλη με συνεχή «σταμάτα-ξεκίνα». Επίσης, η τεχνολογία Active Noise Control – παρόμοια με αυτή που υιοθετείται στα ακουστικά υψηλής πιστότητας – ενισχύει περαιτέρω την συνολική αίσθηση ποιότητας, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα ισχύος.

Η μέγιστη ροπή, που ανέρχεται σε έως 697 Nm και προκύπτει από τον συνδυασμό λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα EcoBoost, είναι η υψηλότερη που έχει επιτευχθεί ποτέ σε Ranger παραγωγής, ενώ η μέγιστη ισχύς των 281 PS είναι μεγαλύτερη από αυτή του πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0L V6.

 

Η υψηλή παροχή ροπής ήδη από χαμηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με το πρόσθετο φρένο κινητήρα από το σύστημα αναγεννητικής πέδησης του νέου Ranger PHEV υποστηρίζουν τόσο την αβίαστη επιτάχυνση όσο και τον βελτιωμένο έλεγχο στις κατωφέρειες κατά τη μεταφορά φορτίων που φτάνει έως και τον 1 τόνο ή κατά τη ρυμούλκηση που ανέρχεται σε έως και 3.500 κιλά – απαιτήσεις που αφορούν το 55% των πελατών του Ranger, σύμφωνα με έρευνα της Ford. Η σχεδόν άμεση παροχή ηλεκτρικής ροπής, σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο φρένο κινητήρα, συμβάλλουν επίσης στη βελτιστοποίηση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του μοντέλου, διευκολύνοντας .έτσι την κίνηση σε απαιτητικές συνθήκες, όπως βραχώδη εδάφη και επιφάνειες με απότομες κλίσεις.

 

Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger PHEV μπορεί να στέλνει αυτόματα ροπή μέσω του κινητήρα βενζίνης, του ηλεκτροκινητήρα ή της συνδυασμένης λειτουργίας τους και στους τέσσερις τροχούς για την αντιμετώπιση δύσκολων εδαφών ή την προσαρμογή σε συγκεκριμένα σενάρια οδήγησης – με την υποστήριξη ενός κιβωτίου μεταφοράς με κοντές/μακριές σχέσεις και ενός μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των λειτουργιών Normal, Eco, Sport, Slippery, Tow/Haul, Mud/Ruts και Sand 5, με το Ranger PHEV να προσαρμόσει καταλλήλως την κατανομή ροπής στους τροχούς ανάλογα με τις απαιτήσεις.

 

Το πλαισίου του plug-in υβριδικού pick-up έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να είναι εφικτή η φιλοξενία της μπαταρίας. Αυτή η αλλαγή βελτιστοποιεί ταυτόχρονα τόσο τη λειτουργικότητα του χώρου φόρτωσης όσο και τις επιδόσεις κατά την οδήγηση. Λαμβάνοντας υπόψη το μοναδικό πλαίσιο αλλά και την κατανομή βάρους του Ranger PHEV, οι μηχανικοί της Ford αναθεώρησαν επίσης τη ρύθμιση της ανάρτησης σε σύγκριση με τις εκδόσεις με κινητήρα ντίζελ με στόχο την παροχή της βέλτιστης δυνατής άνεσης αλλά και υψηλών επιδόσεων τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

 

Tags: FORD RANGER
Previous Post

Ενα κινητό παλάτι στο δρόμο

Next Post

Νέα συνεργασία GRANTEX – Valeo

Related Posts

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ: Πρέπει να ξαναπιστέψουμε στη δύναμη του συλλογικού

27 Οκτωβρίου, 2025
Bροχή τα πρόστιμα για ταχογράφους!!!
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Απαγορευτικό φορτηγών 28ης Οκτωβρίου

27 Οκτωβρίου, 2025
Volkswagen: Νέα επένδυση στη Βρέζνια για την επόμενη, αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Crafter
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Volkswagen: Νέα επένδυση στη Βρέζνια για την επόμενη, αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Crafter

22 Οκτωβρίου, 2025
Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

10 Οκτωβρίου, 2025
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

26 Οκτωβρίου, 2025
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

10 Οκτωβρίου, 2025
Next Post

Νέα συνεργασία GRANTEX – Valeo

" "

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ: Πρέπει να ξαναπιστέψουμε στη δύναμη του συλλογικού

2 ημέρες ago
Η Mercedes-Benz Trucks παρέδωσε πρόσφατα το πρώτο από τα τρία νέα φορτηγά Mercedes-Benz Arocs

Η Mercedes-Benz Trucks παρέδωσε πρόσφατα το πρώτο από τα τρία νέα φορτηγά Mercedes-Benz Arocs

3 ημέρες ago
Στην τσιμπίδα της Τροχαίας 594 φορτηγά Επεσαν βαριά πρόστιμα!

Οδηγούσε φορτηγό παρότι του είχε αφαιρεθεί το δίπλωμα και ενεπλάκη σε τροχαίο

3 ημέρες ago
Πέντε αστέρια ξανά για τη Volvo Trucks στο Euro NCAP

Πέντε αστέρια ξανά για τη Volvo Trucks στο Euro NCAP

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ: Πρέπει να ξαναπιστέψουμε στη δύναμη του συλλογικού
  • Η Mercedes-Benz Trucks παρέδωσε πρόσφατα το πρώτο από τα τρία νέα φορτηγά Mercedes-Benz Arocs
  • Οδηγούσε φορτηγό παρότι του είχε αφαιρεθεί το δίπλωμα και ενεπλάκη σε τροχαίο
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In