Η plug–in υβριδική τεχνολογία τώρα και στα pick–up μοντέλα
Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Αυτή μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική παροχή, καθώς και από τον βενζινοκινητήρα ή ανακτώντας ενέργεια κατά το ρολάρισμα του οχήματος.
Η μπαταρία του νέου plug-in υβριδικού pick-up της Ford φορτίζεται σε λιγότερο από τέσσερις ώρες χρησιμοποιώντας μονοφασικό φορτιστή 16 amp. Με μία πλήρη φόρτισή της, το Ranger PHEV μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά έως και 50 km – περισσότερα από όσα διανύει καθημερινά το 52% των πελατών του Ranger, σύμφωνα με έρευνα της Ford.
Στις αγορές στις οποίες είναι διαθέσιμο, το Ford Pro Home Charging δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να προγραμματίζουν τη φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας επωφελούμενοι τυχόν φθηνότερων χρεώσεων κατά τη διάρκειά της, μειώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το κόστος ιδιοκτησίας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Ford, οι εταιρικοί πελάτες θα μπορούν επίσης να απολαμβάνουν πολλές ακόμα σημαντικές εξοικονομήσεις. Για παράδειγμα, ένας πελάτης στη Γερμανία θα μπορεί να εξοικονομεί έως και €850 σε ετήσια βάση σε σύγκριση με εκείνον ενός πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0L V6 εφόσον διανύει καθημερινά 80 km και φορτίζει την μπαταρία του Ranger PHEV αξιοποιώντας τα επαγγελματικά τιμολόγια ρεύματος.
Εν κινήσει, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πότε και πως θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας αξιοποιώντας καταλλήλως τα προγράμματα Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.