Το success story ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1862. Ο Adam Opel συναρμολόγησε την πρώτη του ραπτομηχανή στο Rüsselsheim, θέτοντας τα θεμέλια για τη ‘νεαρή’ εταιρεία Opel. Οι αριθμοί παραγωγής γρήγορα αυξήθηκαν, κυρίως επειδή η Opel ικανοποιούσε τις ατομικές επιθυμίες των πελατών και σχεδίαζε ραπτομηχανές για ειδικές απαιτήσεις. Ήδη από το 1868, ο Adam Opel μαζί με τους εργαζόμενους μεταφέρθηκαν σε νέο εργοστάσιο.
Η εταιρεία πολύ σύντομα εξελίχθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ραπτομηχανών στη Γερμανία με εξαγωγές προϊόντων σε όλη την Ευρώπη.
Μετά τις ραπτομηχανές, η Opel δημιούργησε τον επόμενο επιτυχημένο πυλώνα της με τα ποδήλατα. Το 1886, το πρώτο ποδήλατο με μεγάλο εμπρός τροχό (penny-farthing) κατασκευάστηκε στο Rüsselsheim καθιστώντας την Opel έναν από τους πρώτους κατασκευαστές ποδηλάτων στη Γερμανία.
Σύντομα, η γκάμα μοντέλων επεκτάθηκε με τρίκυκλα και ποδήλατα με μικρούς τροχούς, τα λεγόμενα ποδήλατα ασφαλείας (Sicherheits-Niederräder), και το 1888 ξεκίνησε η ανέγερση του πρώτου εργοστασίου, το οποίο θα κατασκεύαζε αποκλειστικά και μόνο ποδήλατα.
Τη δεκαετία του 1920, η Opel εξελίχθηκε και έγινε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ποδηλάτων στον κόσμο.
1899: Προσιτή αυτοκίνηση με προηγμένη τεχνολογία και παραγωγή
Το αποφασιστικό βήμα εξέλιξης στην ιστορία της εταιρείας – στην υλοποίηση του οποίου συνετέλεσαν οι πέντε γιοι του Adam Opel μετά το θάνατό του – ήταν η έναρξη παραγωγής αυτοκινήτων το 1899. Επομένως, η Opel είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της βιομηχανίας και από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη παράδοση παγκοσμίως.

Η παραγωγή αυτοκινήτων στο Rüsselsheim ξεκίνησε με το Opel “Patent-MotorwagenSystemLutzmann”. Το 1906 κατασκευάστηκε το 1.000ό όχημα. Η πραγματική επανάσταση ήρθε το 1909 με το θρυλικό 4/8 PS “Doktorwagen”. Διαθέσιμο στην τιμή των 3.950 μάρκων, κόστιζε τα μισά από ό,τι τα πολυτελή ανταγωνιστικά μοντέλα και άνοιξε το δρόμο για να αποκτήσει το ευρύ κοινό το δικό του αυτοκίνητο.