Όπως γνωρίζετε ο κλάδος των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ . από την πανδημία του κορωναϊού έχει μείωση του μεταφορικού έργου σε ποσοστό 70% .
Το υπόλοιπο 20 έως 30% του μεταφορικού έργου που απέμεινε, οι μεταφορείς το εκτελούν με πολύ μεγάλο ρίσκο να προσβληθούν από COVID 19, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό σε χώρες υψηλού κινδύνου για να τροφοδοτήσουν με πλήρη επάρκεια αγαθών τη χώρα μας, γι’ αυτό ο Ελληνικός λαός εκτός από τους υγειονομικούς επιβραβεύει για την προσφορά τους και τους Έλληνες μεταφορείς .
Βεβαίως το κράτος αναγνώρισε το πρόβλημα και συμπεριέλαβε τον ΚΑΔ στους πληττώμενους κλάδους, όμως αυτό χωρίς συγκεκριμένες δράσεις δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα .
Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και να υπάρξει επιβίωση των μεταφορικών επιχειρήσεων, επιβάλλεται η κυβέρνηση να αποφασίσει άμεσα μέτρα στήριξης και συγκεκριμένα:
1.Tα τέλη κυκλοφορίας για το 2021 να μειωθούν σε ποσοστό τουλάχιστον 50% αφού το 2020 οι αυτοκινητιστές πλήρωσαν για όλο το χρόνο αλλά τελικά λόγω της πανδημίας και της αναγκαστικής ακινησίας δεν κυκλοφόρησαν όλο το χρόνο .
Επίσης, η πληρωμή να γίνει σε 3 δόσεις.
2.Οι φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις να ρυθμιστούν σε εξήντα δόσεις χωρίς πρόσθετα τέλη .
3.Να μειωθούν οι ασφαλιστικές εισφορές σε ποσοστό 50%.
4. Να δοθούν άτοκα δάνεια με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ όπως και στις υπόλοιπες επιχειρήσεις της αγοράς ανάλογα με το μέγεθος της μεταφορικής επιχείρησης .
5. Να επιδοτηθούν όλοι οι αυτοκινητιστές με πέντε χιλιάδες ευρώ ανά αυτοκίνητο για πάγια και ανελαστικά έξοδα .
Εάν η κυβέρνηση δεν υλοποιήσει άμεσα τα προτεινόμενα μέτρα στήριξης ο ήδη καθημαγμένος κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών Φ.Δ.Χ . θα οδηγηθεί στη χρεωκοπία.