• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πόσο μπροστά είναι η Mercedes-Benz: Οι καθρέπτες – κάμερες νέας γενιάς!

11 Μαΐου, 2022
in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Πόσο μπροστά είναι η Mercedes-Benz: Οι καθρέπτες – κάμερες νέας γενιάς!

Update MirrorCam

0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Το 2014 η Mercedes-Benz Trucks παρουσίασε ένα φορτηγό με κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες, συνοδευόμενο από μια μελέτη με τίτλο «Mercedes-Benz Future Truck 2025». Το 2018 ήμασταν οι πρώτοι στον κλάδο που ξεκινήσαμε τη μαζική παραγωγή του MirrorCam – το πρώτο σύστημα καθρεφτών με κάμερες για φορτηγά. Ένα φορτηγό παραγωγής εξοπλισμένο με MirrorCam δεν είχε πλέον τους παραδοσιακούς κύριους και ευρυγώνιους καθρέφτες. Αντ’ αυτού, διέθετε ένα σύστημα αποτελούμενο από δύο κάμερες προσαρτημένες αριστερά και δεξιά στο πλαίσιο οροφής, καθώς και δύο κατακόρυφες οθόνες τοποθετημένες στις κολόνες Α της καμπίνας μαζί με τα αντίστοιχα χειριστήρια στο κόκπιτ του οδηγού.

Η απόφαση να χρησιμοποιηθούν δύο ισομεγέθεις οθόνες 15 ιντσών στην πλευρά του οδηγού καιτου συνοδηγού ήταν συνειδητή, καθώς όσο μεγαλύτερη είναι η εικόνα ενός κινούμενου αντικειμένου, τόσο πιο εύκολα μπορεί να αξιολογηθεί η ταχύτητά του.

Related posts

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

22 Μαρτίου, 2023
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

22 Μαρτίου, 2023

Επιπλέον, για να μπορεί ο οδηγός να αντιλαμβάνεται όσο το δυνατόν γρηγορότερα τις πληροφορίες εικόνας που σχετίζονται με την κατάσταση, η πολύπλοκη προβολή πολλών μικρών εικόνων αντικαταστάθηκε από μια ενιαία εικόνα. Η Mercedes-Benz Trucks ανανεώνει σήμερα για πρώτη φορά το MirrorCam: Με τη δεύτερη γενιά, που διατίθεται για το Actros, το Arocs και το eActros από τον Απρίλιο του 2022, η Mercedes-Benz Trucks εξέλιξε σημαντικές λεπτομέρειες του συστήματος, κερδίζοντας αρκετά βραβεία καινοτομίας.

Update MirrorCam

«Οι εντατικές συζητήσεις με τους πελάτες μας και οι εμπειρίες τους από την καθημερινή χρήση αποτέλεσαν τη βάση, για να προβούμε σε περαιτέρω προσαρμογές των επιμέρους τεχνικών παραμέτρων, δημιουργώντας έτσι ακόμη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία, ιδίως όσον αφορά την εμφάνιση και την ασφάλεια», λέει ο Δρ. Uwe Baake, Επικεφαλής Ανάπτυξης Προϊόντων της Mercedes-Benz Trucks. Εκτός από τη βελτιωμένη αεροδυναμική και, συνεπώς, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των ενεργειακών απαιτήσεων, το MirrorCam έχει επίσης αυξήσει την οδική ασφάλεια, διότι αντίθετα με τους κλασικούς καθρέφτες που έκρυβαν προηγουμένως μεγάλες περιοχές δεξιά και αριστερά των κολόνων Α, το MirrorCam δεν παρεμποδίζει το οπτικό πεδίο.

Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε διασταυρώσεις, κατά τους ελιγμούς και σε κλειστές στροφές. Επιπλέον, το ηλεκτρονικό σύστημα χρησιμοποιεί λειτουργίες, όπως η παρακολούθηση επικαθήμενου ή ο ειδικές προβολές για απαιτητικούς ελιγμούς, ώστε να διευκολύνει τις καθημερινές εργασίες των επαγγελματιών οδηγών.

Update MirrorCam

Όσο μικρότεροι, τόσο καλύτεροι: Μεγαλύτερο όφελος με μικρότερους βραχίονες καμερών Εξωτερικά, το δεύτερης γενιάς MirrorCam ξεχωρίζει επειδή το μήκος του βραχίονα κάμερας και στις δύο πλευρές έχει μειωθεί κατά δέκα εκατοστά, τόσο στη στενή όσο και στη φαρδύτερη έκδοση καμπίνας. Ένα πλεονέκτημα, μεταξύ άλλων, είναι ότι οι οδηγοί μπορούν να κινούνται όπισθεν ευκολότερα από ό,τι με την πρώτη γενιά MirrorCam, κυρίως επειδή η προοπτική του MirrorCam μοιάζει πλέον περισσότερο με εκείνη των συμβατικών καθρεφτών. Οι μικρότερες διαστάσεις προσφέρουν άλλο ένα πλεονέκτημα, διότι στην καμπίνα πλάτους 2,50 μέτρων, ο βραχίονας της κάμερας δεν προεξέχει περισσότερο από τον καθρέφτη ράμπας, ο οποίος βρίσκεται εντός του οπτικού πεδίου του οδηγού.

Οι προσκρούσεις σε αντικείμενα που βρίσκονται στην άκρη του δρόμου είναι πλέον σχεδόν αδύνατες. Χάρη στο πανομοιότυπο πλάτος του πλαισίου οχήματος, αυτό ισχύει και για την έκδοση καμπίνας πλάτους 2,30 μέτρων. Περαιτέρω βελτιωμένες παράμετροι εικόνας και ακμή εκτροπής σταγόνων στο MirrorCam. 

Στο πλαίσιο της ανανέωσης του συστήματος που βασίζεται σε κάμερες, η MercedesBenz Trucks εξέλιξε κι άλλα χαρακτηριστικά.

Για παράδειγμα, στο κάτω μέρος του MirrorCam έχει ενσωματωθεί μια ακμή εκτροπής σταγόνων, ώστε το νερό της βροχής να μην στάζει πάνω στον φακό παρεμποδίζοντας την καλή ορατότητα. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz Trucks βελτίωσαν ακόμη περισσότερο το tone mapping (χαρτογράφηση αποχρώσεων). Η χαρτογράφηση αποχρώσεων είναι μια διαδικασία κατά την οποία η εικόνα προσαρμόζεται, ώστε να προβάλλεται σωστά ένα ευρύ φάσμα αποχρώσεων – γεγονός που γίνεται αντιληπτό κυρίως ως βελτιωμένη απεικόνιση της αντίθεσης.

Update MirrorCam

Η εξέλιξη του συστήματος καμερών,  προσαρμογή χρωμάτων και τη φωτεινότητα σημαίνει ότι οι οθόνες προβάλλουν με μεγαλύτερη ακρίβεια την περιοχή που αφορά την οδηγική κατάσταση, για παράδειγμα κατά την οπισθοπορεία σε σκοτεινό ή ελάχιστα φωτισμένο χώρο. Δέσμευση για ασφάλεια και άνεση του οδηγού Οι βελτιώσεις που πραγματοποιήθηκαν οδήγησαν σε συνολική αύξηση της προστιθέμενης αξίας του MirrorCam. Χάρη στην υποστήριξη που προσφέρει, το αναβαθμισμένο σύστημα μπορεί να συμβάλλει στη διαχείριση καταστάσεων, όπως προσπεράσεις, ελιγμοί, οδήγηση σε συνθήκες κακής ορατότητας και σκοταδιού, οδήγηση σε στροφές και διέλευση από στενούς χώρους, με μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά.

Τα γνωστά πλεονεκτήματα του συστήματος, όπως η ευρυγώνια λειτουργία κατά τους ελιγμούς οπισθοπορείας, οι γραμμές απόστασης στην οθόνη για καλύτερη εκτίμηση της απόστασης από αντικείμενα πίσω από το κινούμενο όχημα, η περιστροφή της εικόνας της κάμερας σε στροφές ή η παρακολούθηση του χώρου γύρω από το όχημα κατά τη στάση, εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα.

Η αλληλεπίδραση μεταξύ του MirrorCam και του συστήματος υποβοήθησης αλλαγής κατεύθυνσης της Mercedes-Benz Trucks έχει ήδη αποδειχθεί χρήσιμη, ειδικότερα σε απαιτητικές κυκλοφοριακές συνθήκες και περίπλοκες διασταυρώσεις.

Εάν, παρ’ ελπίδα, υπάρχει κίνδυνος ο οδηγός ενός φορτηγού να μην εντοπίσει έναν ποδηλάτη ή πεζό κατά τη δεξιά στροφή, το σύστημα μπορεί να επέμβει εντός των ορίων του, να προειδοποιήσει τον οδηγό στο πλαίσιο μιας διαδικασίας πολλαπλών σταδίων και, εάν υπάρχει το προαιρετικό Active Sideguard Assist, να ξεκινήσει αυτόματη πέδηση μέχρι ταχύτητα στροφής 20 km/h. Η υποβοήθηση αλλαγής κατεύθυνσης εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την οθόνη MirrorCam για οπτικές προειδοποιήσεις.

Previous Post

Νταλικέρης, γυναίκα από την Αυστραλία αποκαλύπτει πόσο χρήματα βγάζει μέσα σε 6 μήνες

Next Post

Κενανίδης και Δουμάνη στη συνέδριαση της IRU για τα προβλήματα του κλάδου των μεταφορών

Related Posts

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

22 Μαρτίου, 2023
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

22 Μαρτίου, 2023
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

19 Μαρτίου, 2023
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

19 Μαρτίου, 2023
Κοζάνη: Απαγόρευση κυκλοφορίας για όλα τα οχήματα στη γέφυρα Σερβίων –
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κοζάνη: Απαγόρευση κυκλοφορίας για όλα τα οχήματα στη γέφυρα Σερβίων –

18 Μαρτίου, 2023
Πρωτοβουλία Ε.Ε.ΣΥ.Μ και ΟΦΑΕ για αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στις σεισμόπληκτες περιοχές της Τουρκίας
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρωτοβουλία Ε.Ε.ΣΥ.Μ και ΟΦΑΕ για αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στις σεισμόπληκτες περιοχές της Τουρκίας

16 Μαρτίου, 2023
Next Post
Κενανίδης και Δουμάνη στη συνέδριαση της IRU για τα προβλήματα του κλάδου των μεταφορών

Κενανίδης και Δουμάνη στη συνέδριαση της IRU για τα προβλήματα του κλάδου των μεταφορών

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

19 ώρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

19 ώρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

4 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

4 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In