• ΕΜΕΙΣ
Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

“Εκτοξεύοντας” το σκυρόδεμα με το θηριώδες Arocs!

12 Μαΐου, 2022
in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
“Εκτοξεύοντας” το σκυρόδεμα με το θηριώδες Arocs!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ο διευθύνων σύμβουλος Peter Moris ήταν σήμερα το πρωί ο πρώτος στο εργοτάξιο. Πρέπει να εκτοξεύσει με υψηλή πίεση το σκυρόδεμα. Οι φωτεινές λυχνίες LED στο Arocs 2840 και στο κοντάρι της αντλίας σκυροδέματος φωτίζουν ολόκληρη την επιφάνεια. Τώρα, περιμένει τον Robin, έναν από τους δύο γιους του, που φτάνει σύντομα με το Arocs του με ρυμουλκούμενο μπετονιέρας. Και ο Robin ξύπνησε νωρίς σήμερα το πρωί, αλλά πρώτα πρέπει να παραλάβει ένα φορτίο φρέσκου σκυροδέματος από το εργοστάσιο σκυροδέματος της Interbeton.

Καθώς ο Peter Moris περιμένει, εξηγεί το όραμά του, το οποίο κυνηγάει από την ίδρυση της εταιρείας το 2008: «Όπου είναι δυνατόν, προσπαθούμε να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας. Τα πρόσθετα φώτα LED στη σύριγγα σκυροδέματος μου και πάνω από το παρμπρίζ του Arocs μου αποτελούν ένα καλό παράδειγμα. Πόσο συχνά συμβαίνει, να αρκούνται οι εργαζόμενοι στα εργοτάξια με αραιό εξοπλισμό φωτισμού. Το πολύ φως κάνει μεγάλη διαφορά για την εργασία και την ασφάλεια.»

Related posts

TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει

TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει

1 Δεκεμβρίου, 2023
Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός

Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός

1 Δεκεμβρίου, 2023

Ένα ακόμη παράδειγμα του προηγμένου χαρακτήρα της Pjorre Beton είναι το σύστημα πλύσης, το οποίο είναι τοποθετημένο στην πίσω πλευρά των οχημάτων. Συλλέγει όλα τα λύματα για την επακόλουθη απόρριψη στο εργοστάσιο σκυροδέματος. «Έτσι αποφεύγουμε τις ακαθαρσίες και διατηρούμε το εργοτάξιο όσο το δυνατόν πιο καθαρό», λέει ο Peter Moris.

Παλαιότερα ήταν τεχνικός μηχανών Catering, αλλά στις αρχές της δεκαετίας του ’90 ήθελε να ακολουθήσει άλλη κατεύθυνση. «Έκανα εδώ στο Heist-op-den-Berg, στο Superheist-Beton, αίτηση ως τεχνικός, όμως, μπόρεσα να ξεκινήσω μόνο αφού πρώτα έπρεπε να μάθω τη βασική δραστηριότητα της εταιρείας στο τιμόνι μιας μπετονιέρας», εξηγεί ο Peter Moris. Η δουλειά του άρεσε τόσο πολύ που δεν ήταν πλέον θέμα η καριέρα ως τεχνικός. Όταν η Superheist-Beton αγόρασε μια αντλία σκυροδέματος 24 μέτρων, ο επόμενος διευθύνων σύμβουλος της Pjorre Beton ξεκίνησε ως χειριστής αντλιών σκυροδέματος.

Αυτό έχει παραμείνει μέχρι σήμερα – ακόμα και όταν έγινε αυτοαπασχολούμενος το 2008. «Εκείνη την εποχή, η Inter-Beton ανέλαβε τον εργοδότη μου. Επικεντρώνονταν συνειδητά μόνο στη μεταφορά σκυροδέματος και παρέδιδε την πώληση σε υπεργολάβους. Γίνοντας αυτοαπασχολούμενος τότε, εξασφάλισα αμέσως ένα αρκετά πλήρες βιβλίο παραγγελιών στις επαρχίες της Αμβέρσας και της Φλαμανδικής Μπραμπάντ.»

Τότε, ο Peter Moris επέλεξε ένα Actros. Έξι χρόνια αργότερα ακολούθησε ένα άλλο φορτηγό Mercedes‑Benz. «Τα φορτηγά μπορούν να χρησιμοποιούνται ανά πάσα στιγμή και σε κάθε έδαφος και αργότερα έχουν καλή αξία μεταπώλησης», λέει ο Peter Moris, ενώ ο γιος του Robin φτάνει στο εργοτάξιο.

Και από πού έρχεται η αγάπη για τα φορτηγά της Mercedes‑Benz; Δεν είναι μόνο η αξιοπιστία και η διατήρηση της αξίας του Arocs, που εκτιμά τόσο πολύ ο διευθύνων σύμβουλος. Ακόμη και οι συνεχείς προσπάθειες της Mercedes‑Benz να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στην επιλογή του: «Σε σύγκριση με το πρώτο μου Actros, το τωρινό μου Arocs είναι 20 έως 30 τοις εκατό πιο οικονομικό, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την οδήγηση όσο και την αντλία. Πρόκειται για πειστικά στοιχεία.»

Στα βήματα του πατέρα.

Ακριβώς όπως και ο μεγαλύτερο του αδερφός Nick, ο Robin ακολούθησε τα βήματα του πατέρα του. Στα 19 του σχεδόν, ήταν ο νεότερος οδηγός μπετονιέρας στο Βέλγιο. «Και τώρα, στα 21, θα πρέπει κανείς να αναζητήσει πολύ καιρό έναν νεότερο συνάδερφο, καθώς η έλλειψη οδηγών είναι πολύ αισθητή και στον κλάδο του σκυροδέματος», λέει ο Peter Moris. Και ο Robin εργάζεται αποκλειστικά για την Inter-Beton. Ως φοιτητής της ηλεκτρομηχανικής, ξεκίνησε πριν από περίπου τρία χρόνια στην εταιρεία αντί να συνεχίσει τις σπουδές του – το μικρόβιο του σκυροδέματος δεν τον άφησε εύκολα. Πριν ακόμα αποκτήσει την άδεια οδήγησης κατηγορίας Γ, είχε ήδη περάσει την εξέταση για έναν αριθμό V. Έτσι, το μέλλον της εταιρείας ήταν εξασφαλισμένο.

Στην περίπτωση της Pjorre Beton, ο όρος οικογενειακή επιχείρηση δεν είναι υπερβολικός, γιατί εκτός από τον Peter, τους δύο γιους του και έναν υπάλληλο που χειρίζεται τη δεύτερη αντλία σκυροδέματος, στην εταιρεία εργάζεται εδώ και αρκετό καιρό και η γυναίκα του Peter, ενώ ο μεγαλύτερος γιος Jan βοηθά περιστασιακά ως ξυλουργός όταν το σκυρόδεμα πρέπει να γυαλιστεί.

Previous Post

Μιχάλης Παπαδόπουλος: Επόμενο βήμα για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης το Μητρώο Φορτιστών

Next Post

“Πόλεμος” στην παραλιακή: Πως η Τροχαία μάζεψε τους …κοντράκηδες σε μια νύχτα!

Related Posts

TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει

1 Δεκεμβρίου, 2023
Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός

1 Δεκεμβρίου, 2023
Ρομά: Έκοψαν στα δύο την Ελλάδα – σε Κιάτο και Μέγαρα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θεσσαλονίκη: Aστυνομικοί εντόπισαν κλεμμένο φορτηγό και το επέστρεψαν στον ιδιοκτήτη του

1 Δεκεμβρίου, 2023
Η Ford Pro κατακτά τα βραβεία «International Van οf the Year 2024» & «International Pick-up Award 2024»
VAN-VANETTΕ

Η Ford Pro κατακτά τα βραβεία «International Van οf the Year 2024» & «International Pick-up Award 2024»

26 Νοεμβρίου, 2023
Έκτακτο: Νταλίκα στη Θεσσαλονίκη έπεσε από γέφυρα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Έκτακτο: Νταλίκα στη Θεσσαλονίκη έπεσε από γέφυρα

22 Νοεμβρίου, 2023
Που μπήκαν οι κάμερες – Πως θα διαχωρίζονται τα φορτηγά
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Που βρίσκονται οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες

19 Νοεμβρίου, 2023
Next Post
“Πόλεμος” στην παραλιακή: Πως η Τροχαία μάζεψε τους …κοντράκηδες σε μια νύχτα!

"Πόλεμος" στην παραλιακή: Πως η Τροχαία μάζεψε τους ...κοντράκηδες σε μια νύχτα!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει

TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει

2 ημέρες ago
Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός

Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός

2 ημέρες ago
Το Ford Ranger Raptor συναρπάζει με τις δυνατότητές και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του στο 4ο Raptor Trophy

Το Ford Ranger Raptor συναρπάζει με τις δυνατότητές και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του στο 4ο Raptor Trophy

3 ημέρες ago
Ρομά: Έκοψαν στα δύο την Ελλάδα – σε Κιάτο και Μέγαρα

Θεσσαλονίκη: Aστυνομικοί εντόπισαν κλεμμένο φορτηγό και το επέστρεψαν στον ιδιοκτήτη του

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • TachoExpert-Πατσάς Κωνσταντίνος: Oι νέοι ευφυείς ταχογράφοι 2ης γενιάς έχουν ήδη φτάσει
  • Λάρισα: Βυτιοφόρο συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο – Ένας νεκρός
  • Το Ford Ranger Raptor συναρπάζει με τις δυνατότητές και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του στο 4ο Raptor Trophy
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In