Από τη μια το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών ( ( ΠΣΧΕΜ) και από την άλλη πράκτορες , logistic, λεωφορεία και ανύπαρκτες ομοσπονδίες που υπάρχουν μόνο σε σφραγίδες .
Οι επίμονες ενέργειες του ΠΣΧΕΜ έφεραν την ψήφιση του ν. 5039/ 2023 όπου στο άρθρο 84, οι νέες άδειες Δημόσιας χρήσης δίνονταν μόνο με τη θέση σε κυκλοφορία οχημάτων τεχνολογίας Ευρο 6 d , ( κατηγορία Ν2 , Ν3 ).
Τι καλύτερο για το Υπουργείο Μεταφορών αφού με την ψήφιση του συγκεκριμένου άρθρου δίνεται τέλος στη θέση κυκλοφορίας οχημάτων πεπαλαιωμένης τεχνολογίας και συμβάδιζε πλήρως με τις διατάξεις των ευρωπαϊκών κανονισμών ,τις αποφάσεις των ευρωπαϊκών επιτροπών αλλά και τις εξαγγελίες του ίδιου του κυρίου πρωθυπουργού για την μετάβαση στην πράσινη ανάπτυξη και στο τέλος εισαγωγής οχημάτων diesel από το 2030 και μετά.
Φαινομενικά θα έπρεπε όλοι οι εταίροι που ασχολούνται με το κομμάτι της οδικής εμπορευματικής μεταφοράς να είναι ευχαριστημένοι .
Εμ έλα μου ντε που τα συμφέροντα είναι μεγάλα !!!!
Οι έμποροι θέλουν μια αγορά με μικρό τέλος κτήσης για τους ίδιους και μεγάλο κέρδος από την πώληση,πως ; μα φυσικά εισάγοντας φορτηγά οχήματα πεπαλαιωμένης τεχνολογίας από το εξωτερικό και προωθώντας τα στην Ελληνική αγορά ,αποκομίζοντας μεγαλύτερο κέρδος !!!!
Οι πράκτορες που διαμορφώνουν τις τιμές στις μεταφορές να έχουν εναλλακτικές στην περίπτωση που κάποιος αυτοκινητιστές σηκώσει κεφάλι,ζητώντας μεγαλύτερο κόμιστρο . Τι το πιο εύκολο να θέσουν σε κυκλοφορία ένα παλιό όχημα με τζάμπα άδεια από το κράτος ;
Τα logistics ,ακριβώς το ίδιο . Επιχειρήσεις που δεν είναι αμιγώς μεταφορικές με κύριο μέλημα τους να προωθούν στην αγορά εμπορεύματα με το όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος .
Κάπου εδώ κόλλησαν και κάποιοι φερόμενοι αυτοκινητιστές οι οποίοι εκπροσωπούν τον κλάδο ,παίρνουν αποφάσεις, υπογράφουν έγγραφα χωρίς την συναίνεση ούτε αυτών που εκπροσωπούν . Εδώ γεννάται το μεγάλο ερώτημα ,τι ακριβώς εκπροσωπούν ; Ανύπαρκτα σωματεία , ομοσπονδίες που δεν έχουν κάνει καν εκλογές , σφραγίδες που αιωρούνται στον αέρα και χρησιμοποιούνται κατά το δοκούν .
Αυτή δυστυχώς είναι ο γενική εικόνα του κλάδου των αυτοκινητιστών , μια γάγγραινα η οποία αν δεν κοπεί από τη ρίζα της ,το επαγγελμα του αυτοκινητιστή δεν έχει πλέον μέλλον .
Κύριος υπαίτιος όλης αυτής της κατάστασης δεν άλλος από τον ίδιο τον αυτοκινητιστη !!! Απέχει από παντού ,αφήνει να τον εκμεταλλεύονται, σκύβει το κεφάλι για να μη χάσει μια δουλειά , δανείζεται για να αγοράσει ένα φορτηγό και κάποιοι τον κρατάνε υποχείριο τους .
Συνάδελφε αυτοκινητιστη ξύπνα !!!
Ήρθε η ώρα ,τώρα ή ποτέ!!!
Ένας συνάδελφος χαμένος στην ουτοπία της εξυγίανσης του κλάδου .
Mανώλης Προκοπίου