Διαχειριστής της ομάδας ΣΙΦΑΕΖΠ κ Τ, κ. Μανώλης Γκούμας παραθέτει τους προβληματισμούς τους για τον Γολγοθά που βιώνουν καθημερινά οι αυτοκινητιστές στο λιμάνι του Πειραιά:
Συνάδελφοι παραθέτω τις απόψεις μου και νομίζω ότι συμφωνούν και τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του σωματείου μας αλλά και πολλοί από τους συναδέλφους μας.
Γινόμαστε συνεχώς πιο ευάλωτοι και παραβατικοι σε ελέγχους εξ αιτίας του χρόνου που σπαταλάμε για φορτώσεις, εκφορτωσεις, τελωνισμους και όλο τον κύκλο που μάς φορτώνουν με χάσιμο χρόνου οι αδυναμίες των υπηρεσιών στα λιμάνια.
Τον τελευταίο καιρό ειδικά το απόγευμα, οι διάδρομοι γεμίζουν από τα φορτηγά μας. Αυτό πιθανόν γίνεται για να έχουν αναμονή πριν το χώρο φόρτωσης ούτως ώστε όταν μπουν μέσα στην εγκατάσταση για να διεκπεραιωσουν την εργασία τους να έχουν λιγότερο χρόνο αναμονής. Ο χρόνος αναμονής μετράει από τον φωτογράφο και τις πύλες εισόδου που εκδίδουν το εισιτήριο που μάς δείχνει το μπλοκ και τον αριθμό θέσης. Προσωπικά θα ήθελα ο χρόνος αναμονής να μετράει από εκεί που έχουν τοποθετηθεί οι πινακίδες των 8 χλμ. επειδή πιο πριν είναι ανέφικτο. Όπως ανέφικτο είναι να μετρήσει κάποιος την αναμονή εισόδου στο πρώτο λιμάνι τον ΟΛΠ .
Να αναφέρω τις αποφάσεις που παίρνουν και βολεύουν μόνο την δική τους λειτουργία στα δύο λιμάνια και είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε. Παράδειγμα στο χώρο φόρτωσης δεν θέλουν να κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο για αποφυγή ατυχήματος. Όμως δεν υπάρχουν ούτε προσωπικό ούτε σημάδια για να μάς δείχνουν την σωστή θέση φόρτωσης.
Τα κοντεινερς , στοιβάζονται 6 στο ύψος που από ριπή ανέμου ή λάθος χειρισμού μπορεί η πτώση τους να είναι μοιραία για μας. Ακόμα για φυσική ανάγκη εξ αιτίας των πολύωρων αναμονων μας απαγορεύουν να κατεβαίνουμε από τα αυτοκίνητα. Υπόθεση: σε ώρες αιχμής εργασιών ας πούμε ότι βρίσκονται χίλιοι εργαζόμενοι και δικοί μας συνάδελφοι μέσα στην εγκατάσταση και διόλου απίθανο ταυτόχρονα πενήντα από αυτούς να θέλουν να ουρήσουν πόσες τουαλέτες πρέπει να υπάρχουν και που;
Τώρα τελευταία και για λόγους ασφαλείας θέλουν να καταργήσουν την κάρτα οδηγού και να αντικατασταθεί με εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνο. Χωρίς γι αυτή τους την απαίτηση να έχουν ελεύθερο wi- fi αλλά με δικά μας δεδομένα. Χωρίς να λάβουν υπ όψιν τους ότι σε διακοπή ίντερνετ, απώλεια, βλάβη, δυσλειτουργία της συσκευής τις ουρές που θα δημιουργούν πάλι σ εμάς προβλήματα.
Άλλο; Οι συμπεριφορές πού μας απαξιωνουν εντελώς.
Ακόμη και την προτεραιότητα που παραβιάζουν ανεγκέφαλοι και θρασείς συνάδελφοι δεν διαφυλάσσουν. Πράγμα πού είναι επακόλουθο της δυσλειτουργίας που προκύπτει από την αδυναμία σωστής εξυπηρέτησης των ΦΔΧ. και τι αποτελεσματα μπορεί να έχουν τυχόν διαπληκτισμοι μεταξύ οδηγών. Μόνο τα δικά τους οχήματα προηγούνται παντού και πάντα. Και ένα σωρό προβλήματα που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα μας.
Για τα κενά κοντεινερς! Αέρηδες, απαγόρευση εισόδου στο λιμάνι λόγω χωρητικότητας. Μάντρες πού άμα γουστάρουν τα δέχονται. Εταιρείες πού κάθε μέρα αλλάζουν τον προορισμό των κενών. Όλοι λειτουργούν κατά τα συμφέροντα τους χωρίς να λογαριαζουν την δική μας επιβάρυνση οικονομική και ταλαιπωρία.
Ακόμα και για τους δρόμους πού είναι αδιαβατοι. Το Σχιστο ή Εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου πού ένα φανάρι και κάποιες επιχειρήσεις μάς κάνουν να φτύνουμε αίμα καθημερινά.
Ο ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ πού είναι όλο λακκούβες και μάς διαλύουν. Και εκεί ξοδεύουμε ώρες ατελείωτες από την ζωή και την δραστηριότητα μας,εξ αιτίας αυτών πού δεν θέλουν να λύσουν τα προβλήματα των κατοίκων, των επιχειρήσεων και τα δικά μας.
Αυτά συνάδελφοι είναι ένα μέρος από τα καθημερινά μας προβλήματα. Δεν είμαι φλυαρος αλλά υπάρχουν τόσα πολλά προβληματα που μάς αναγκάζουν να στοιχηθουμε ο ένας πίσω από τον άλλο για να τα αντιμετωπίσουμε. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να αναλάβουμε τις ευθύνες ο καθένας μόνος του και όλοι μαζί. Έτσι λοιπόν σας παροτρυνω να ανταποκριθειτε στο κάλεσμα της ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ πού θα γίνει στην 1/12/2024. Κυριακή 11:00 στην αίθουσα Λαμπιρης garden. Π. Νικολαΐδης και Λ. Δημοκρατίας στο Πέραμα έξω από το λιμάνι.
Πρέπει απαραίτητα να είμαστε όλοι παρόντες και να πάρουμε εμείς αποφάσεις για μάς.