Η Daimler Buses στέλνει σε δοκιμαστικές διαδρομές το πρώτο της λεωφορείο με σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου με βάση το υδρογόνο.
Ο τεχνολογικός φορέας «H₂ Coach » της μάρκας Setra ανοίγει τον δρόμο για το μέλλον των μακρινών μετακινήσεων με λεωφορείο χωρίς εκπομπές ρύπων σε τοπικό επίπεδο, εκτός από τα ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία.
Η Daimler Buses σχεδιάζει να έχει ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία στο χαρτοφυλάκιό της μέχρι το τέλος της δεκαετίας, με τα λεωφορεία με κυψέλες καυσίμου να πρόκειται να εισέλθουν σε μαζική παραγωγή στο επόμενο βήμα. Η τεχνολογία του H₂ Coach βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα εξαρτήματα κίνησης του φορτηγού κυψελών καυσίμου Mercedes‑Benz GenH2 Truck της μητρικής εταιρείας Daimler Truck. Η αυτονομία του H₂ Coach με γεμάτο ρεζερβουάρ ορίζεται σε τουλάχιστον 800 χιλιόμετρα.
Η καρδιά του υψηλών φορτηγών μήκους 13,9 μέτρων με την ονομασία S 517 HD είναι ένας συνδυασμός δύο δεξαμενών υδρογόνου με συνολική χωρητικότητα 46 κιλών και της μονάδας κυψελών καυσίμου με επίκεντρο τις κυψέλες. Μαζί με τον Όμιλο Volvo, η Daimler Truck επιδιώκει τον στόχο να γίνει παγκοσμίως κορυφαίος κατασκευαστής κυψελών καυσίμου με την κοινοπραξία με επίκεντρο τις κυψέλες και, ως εκ τούτου, να συμβάλει αποφασιστικά στις βιώσιμες μεταφορές έως το 2050.
Η μονάδα κυψελών καυσίμου με συνολική ισχύ 300 kW μετατρέπει το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία μετατρέπεται σε μηχανική ενέργεια κίνησης από τον κεντρικό κινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει σχεδιαστεί για συνεχή ισχύ 320 kW και μέγιστη ισχύ 400 kW, με ροπή 1.368 Nm και 2.470 Nm αντίστοιχα. Η ενσωματωμένη μπαταρία χρησιμεύει για την προσωρινή αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας και για την παροχή υποστήριξης ισχύος σε περίπτωση ανάγκης, προκειμένου να λειτουργεί η κυψέλη καυσίμου με βέλτιστη απόδοση.
Το S 517 HD που μετατράπηκε σε λεωφορείο H₂ με επιτρεπόμενο μικτό βάρος οχήματος 24,7 τόνων εγκρίθηκε ως όχημα δοκιμών βάσει της έκθεσης TÜV, σύμφωνα με το άρθρο 19.6 των Γερμανικών Κανονισμών που Εξουσιοδοτούν τη Χρήση Οχημάτων για Οδική Κυκλοφορία, το οποίο, εκτός από τις σειρές δοκιμών στα εσωτερικά πεδία δοκιμών της Daimler Buses, επιτρέπει επίσης δοκιμαστικές οδήσεις σε δημόσιους δρόμους.
Με την τεχνολογία οδήγησης μηδενικών εκπομπών, το πρωτότυπο λεωφορείο Setra ComfortClass αντιπροσωπεύει μια πολλά υποσχόμενη εναλλακτική λύση στα οχήματα με κινητήρα ντίζελ, καθώς όχι μόνο διαθέτει σύστημα οδήγησης χαμηλού θορύβου, αλλά συμβάλλει επίσης σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις και τις τουριστικές περιοχές. Σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία, το λεωφορείο χαρακτηρίζεται επίσης από μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερους χρόνους ανεφοδιασμού.
Ο τεχνολογικός φορέας αναπτύσσεται στην Daimler Buses στο Neu-Ulm. Οι εγκαταστάσεις αποτελούν το κέντρο εξειδίκευσης για λεωφορεία όλων των τύπων κίνησης. Συνολικά περίπου 3.800 εργαζόμενοι εργάζονται στην Daimler Buses στο Neu-Ulm σε κεντρικές λειτουργίες, ανάπτυξη και παραγωγή λεωφορείων.




















