Tο τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς τομείς, με βάση τη φήμη της Nissan στην καινοτομία, την κατασκευή, την εστίαση στους πελάτες και την ποιότητα, παράλληλα με έναν συνεχή μετασχηματισμό της εταιρικής κουλτούρας :
1) Εξορθολογισμός: ισχυρές δράσεις για την αναδιάρθρωση, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας
Ενέργειες:
- «Ευθυγράμμιση» της παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας
- Επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες
- Εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα)
- Μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν
- Πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη
- Ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα
- Κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην ASEAN
- Συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας, για τον διαμοιρασμό πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών
2) Προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα
Ενέργειες:
- Εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες της Nissan στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής
- Αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Nissan στο κατάλληλο επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη
- Έξοδος από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της Datsun και εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN
- Εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων