• ΕΜΕΙΣ
Τρίτη, 17 Μαΐου, 2022
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΦΟΡΤΗΓΟ & ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Συμφωνείται με την μελέτη του ΠΣΧΕΜ, ότι, τα φορτηγά πρέπει να χρησιμοποιούν και μέρος του παλαιού οδικού δικτύου;

15 Απριλίου, 2021
in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΘΕΜΑΤΑ
Όλες οι νέες τιμές στα διόδια για ΙΧ, Φορτηγά, λεωφορεία!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ένα πλήθος παράπλευρων δρόμων του παλιού εθνικού δικτύου της χώρας θα πρέπει να επανενταχθεί στην κυκλοφορία των φορτηγών, που σήμερα απαγορεύεται και μάλιστα με βαριά πρόστιμα .

Ο λόγος; Στην πραγματικότητα ενώ δεν υπάρχει καμία επικινδυνότητα στη χρήση τους, «στραγγαλίζουν» τον κλάδο των Μεταφορών υποχρεώνοντας τον σε κοστοβόρες και μακρόχρονες «βόλτες» που δεν έχουν νόημα .

Related posts

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην εσωτερική περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην εσωτερική περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης

21 Απριλίου, 2022
Ηταν 13 Απριλίου 2003 στα Τέμπη – 21 μαθητές χάνουν τη ζωή τους…

Ηταν 13 Απριλίου 2003 στα Τέμπη – 21 μαθητές χάνουν τη ζωή τους…

14 Απριλίου, 2022

Παρά το γεγονός ότι η χώρα διαθέτει σήμερα 2.100 χιλιόμετρα σύγχρονων εθνικών δρόμων, η μή χρήση αναγκαίων οδικών αξόνων του παλιού εθνικού δικτύου υποβαθμίζει δραματικά το μεταφορικό έργο .

Τούτο προκύπτει από μεγάλη έρευνα που διεξήγαγε σχεδόν σε όλη την Ελλάδα (πλην των παράπλευρων της Εγνατίας Οδού), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Χερσαίων Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ) και παρέδωσε στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών .

Η μελέτη καταγράφει, αδικαιολόγητες δυσχέρειες στην πρόσβαση σε μεγάλα λιμάνια (Αλεξανδρούπολη, Καβάλα), σε Βιομηχανικές Περιοχές κ.α .

Η Τεχνική Μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι ο νόμος του 2017 που απέκλεισε τις Μεταφορές από το σύνολο του παλαιού οδικού δικτύου, έγινε πρόχειρα και προσχηματικά: Δήθεν Οδική Ασφάλεια, δήθεν επιβάρυνση του περιβάλλοντος και… φθορά των οδοστρωμάτων (!) . μάλιστα ακόμα να τοποθετηθούν πινακίδες που να ενημερώνουν αν είναι ή όχι νόμιμη η διέλευση ενός φορτηγού .

Ο κλάδος των Μεταφορών έχει καταγγείλει ότι ο εν λόγω νόμος ήταν απλά μια επινόηση ώστε να πληρώνουν οι Μεταφορές  τις εταιρείες των διοδίων και όχι το κράτος (που με βάση τις συμβάσεις που έχει υπογράψει υποχρεώνεται να καταβάλλει διαφορές όταν η κίνηση πέσει κάτω από ένα όριο) .

ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ

Η εν λόγω μελέτη έχει καταλήγει στο ποιοι δρόμοι πρέπει άμεσα να εξαιρεθούν από την απαγόρευση διέλευσης οχημάτων . Για κάθε δρόμο δε έχει τεκμηριωμένη θέση. Εξηγεί πως δεν υπάρχουν λόγοι ασφαλέιας, πως απελευθερώνεται η μεταφορά αγαθών, πως τερματίζεται η αδικαιολόγητη οικονομική και χρονική επιβάρυνση .

Μάλιστα οι εν λόγω δρόμοι, έχουν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις με μικρές παρεμβάσεις βελτιώνονται κατά πολύ. Επισημαίνεται δε ότι η μη χρήση τους επέφερε «ανυπέρβλητα προβλήματα» στον κλάδο.

Υπάρχουν και δεκάδες παραδείγματα, ενδεικτικά όπως: 

– Η εθνική οδός Ηγουμενίτσα – Πρέβεζα υποχρεώνει να διανύσει ο μεταφορέας 155 χιλιόμετρα αντί 82.

– Η εθνική οδός Λειβαδιά – λαμία, 150 χιλιόμετρα αντί 95.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ

Ένα ακόμη πρόβλημα που εντοπίζει η μελέτη είναι η πλήρης ασυδοδία στις μετακινήσεις των αλλοδαπών φορτηγών που χρησιμοιούν και τα παλιό οδικό δίκτυο ελεύθερα, δεν φορολογούνται στην Ελλάδα, ούτε και πληρώνουν ασφάλιστρα. Αυτό οδηγέι σε αθέμιτο ανταγωνισμό δεδομένου ότι τα αλλοδαπά οχήματα κατεβάζουν υπερβολικά τις τιμές.

Εδώ προτείνεται η πλήρης έλεγχός τους και η είσπραξη κάθε υποχρέωσης τους κατά την είσοδό τους στη χώρα.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ

Η Τεχνική Έκθεση, καταθέτει και προτάσεις για τον εξορθολογισμό της κατάστασης όπως εκπτωτικά πακέτα στα διόδια (σε αντίθεα με τα ΙΧ δεν υπάρχουν καθόλου), κίνητρα για διέλευση από το νέο εθνικό δίκτυο, ηλεκτρονική παρακολούθση της πορέιας κάθε αλλοδαπού οχήματος (όπως στην Αυστρία) κ.α. 

ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ

Ακόμη η μελέτη καταγράφει κάτι σοβαρό: Μόνο ένα 2% των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται σε φορτηγό και μάλιστα αυτά γίνονται στους μεγάλους εθνικούε δρόμους όχι στο παράπλευρο δίκτυο (προφανώς λόγω της ταχύτητας). Το ποστοστό αυτό είναι ίσο με το ευρωπαϊκό.

Previous Post

Συχνότερα τα ατυχήματα με φορτηγά. Μήπως, δεν φταίει μόνο ο δρόμος;

Next Post

«Όργιο παράνομων μεταφορών παντού, οι Αρχές να αναλάβουν την ευθύνη τους!»

Related Posts

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην εσωτερική περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην εσωτερική περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης

21 Απριλίου, 2022
Ηταν 13 Απριλίου 2003 στα Τέμπη – 21 μαθητές χάνουν τη ζωή τους…
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ηταν 13 Απριλίου 2003 στα Τέμπη – 21 μαθητές χάνουν τη ζωή τους…

14 Απριλίου, 2022
Κίνδυνος για τη ζωή των αυτοκινητιστών στα λιμάνια!
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γιώργος Χατζημάρκος: Εκτοξεύτηκε το κόστος ναύλων των φορτηγών για τα νησιά

8 Απριλίου, 2022
Πότε θα πρέπει να αλλάξουν τον ταχογράφο τα φορτηγά, τα βαν και τα λεωφορεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επιδημία οι πειραγμένοι ταχογράφοι: 44 φορτηγά, τα 38 αλλοδαπά με αλλοιωμένους ταχογράφους

6 Απριλίου, 2022
ΣΙΕΦΑΝΑ: Εκλογές στις 12 – 14 Μαρτίου για την ανάδειξη νέου ΔΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΣΙΕΦΑΝΑ: Εκλογές στις 12 – 14 Μαρτίου για την ανάδειξη νέου ΔΣ

10 Μαρτίου, 2022
Όταν ο Πούτιν οδηγούσε μονοθέσιο της Formula1 και έκανε και παντιλίκια!  (+video)
VIDEO

Όταν ο Πούτιν οδηγούσε μονοθέσιο της Formula1 και έκανε και παντιλίκια! (+video)

11 Μαρτίου, 2022
Next Post
«Όργιο παράνομων μεταφορών παντού, οι Αρχές να αναλάβουν την ευθύνη τους!»

«Όργιο παράνομων μεταφορών παντού, οι Αρχές να αναλάβουν την ευθύνη τους!»

" "

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι συζήτησαν Παπαθανάσης και ΟΦΑΕ

Τι συζήτησαν Παπαθανάσης και ΟΦΑΕ

9 ώρες ago
Λεωφόρος Σχιστού: «Αυτό το μαρτύριο δεν παλεύετε άλλο!»

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο- Σπάρτη, λόγω εκτέλεσης εργασιών

9 ώρες ago
Τουμπάρουν νταλίκες, φορτηγά καβαλάνε μπαριέρες. “Κόκκινος συναγερμός” ενόψει του καλοκαιριού

Τουμπάρουν νταλίκες, φορτηγά καβαλάνε μπαριέρες. “Κόκκινος συναγερμός” ενόψει του καλοκαιριού

10 ώρες ago
Λεωφόρος Σχιστού: «Αυτό το μαρτύριο δεν παλεύετε άλλο!»

Λεωφόρος Σχιστού: «Αυτό το μαρτύριο δεν παλεύετε άλλο!»

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Τι συζήτησαν Παπαθανάσης και ΟΦΑΕ
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο- Σπάρτη, λόγω εκτέλεσης εργασιών
  • Τουμπάρουν νταλίκες, φορτηγά καβαλάνε μπαριέρες. “Κόκκινος συναγερμός” ενόψει του καλοκαιριού
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In