• ΕΜΕΙΣ
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home VAN-VANETTΕ

BYD ETP3: Το κινέζικο ηλεκτρικό βαν στην Ελλάδα

3 Νοεμβρίου, 2022
in VAN-VANETTΕ
BYD ETP3: Το κινέζικο ηλεκτρικό βαν στην Ελλάδα
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η BYD (Build Your Dreams) είναι πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο σε πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, για το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η εταιρεία έχει σχεδιάσει και εξελίξει δική της ηλεκτρική πλατφόρμα για τα οχήματά της ενώ παράλληλα, είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει η ίδια όλα τα τμήματα του ηλεκτρικού κινητήριου συστήματος, από τις μπαταρίες έως τον ηλεκτροκινητήρα και τα ηλεκτρονικά ισχύος. Την ίδια στιγμή, προμηθεύει με μπαταρίες και τεχνογνωσία και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η BYD ξεκινά την παρουσία της στην ελληνική αγορά με το ETP3 , ένα αμιγώς ηλεκτρικό panel van σχεδιασμένο βάσει των στάνταρ που ισχύουν στα επιβατικά́ αυτοκίνητα, ενώ είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τεχνολογίας BLADE της BYD, για εξαιρετική ενεργειακή απόδοση, μέγιστη ασφάλεια και βελτιωμένη οδηγική εμπειρία.

To ETP3 έχει μικτό βάρος 2.420 κιλά και ωφέλιμο φορτίο 780 κιλά. Η απόλυτα ρεαλιστική αυτονομία των 275 χιλιομέτρων εντός πόλης (233 χλμ. συνδυαστικά), το καθιστά ιδανικό όχημα για εταιρείες ταχυμεταφορών, επιχειρήσεις διανομών πάσης φύσεως (φαρμακαποθήκες, super markets, κάβες κλπ.) αλλά και κάθε επαγγελματία που θέλει να κινηθεί με «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα, χωρίς περιορισμούς στην κυκλοφορία και, το κυριότερο, με σημαντικό οικονομικό όφελος στο κόστος κίνησης, που ανάλογα με την ετήσια διανυθείσα απόσταση μπορεί να φτάσει σε ύψος αρκετών χιλιάδων ευρώ.

 

 

Το ETP3 είναι προϊόν εξέλιξης του Truck Research Institute της BYD. Πρόκειται για το τμήμα της εταιρείας που ασχολείται με το R&D και τον σχεδιασμό́ ολόκληρου του οχήματος και του πλαισίου για αμιγώς ηλεκτρικά́ επαγγελματικά́ οχήματα, αλλά́ και ειδικά́ οχήματα που χρησιμοποιούνται στον κατασκευαστικό́ κλάδο, στα Logistics, στα λιμάνια και στις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.

Οι διαστάσεις του ETP3 είναι 4,46 μ. μήκος, 1,72 μ. πλάτος και 1,875 μ. ύψος, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,725 μέτρα. Ο χώρος φόρτωσης έχει διαστάσεις 1,95 μ. βάθος, 1,4 μ. πλάτος και 1,3 μ. ύψος ενώ η απόσταση ανάμεσα στους θόλους είναι 1,23 μ.. Με συνολικό όγκο φόρτωσης 3,5 κ.μ., το ETP3 μπορεί να καλύψει μεγάλο εύρος αναγκών και του πιο απαιτητικού επαγγελματία.

Το  ETP3 κινεί ένας ηλεκτροκινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος μόνιμου μαγνήτη (synchronous) υψηλής ενεργειακής απόδοσης, μέγιστης ισχύος 100 kW (136 PS) και μέγιστης ροπής 210 Nm. Την απαιτούμενη για την κίνηση ενέργεια παρέχει μπαταρία λιθίου – φωσφορικού άλατος σιδήρου (LiFePO4), χωρητικότητας 44,9 kWh. Η μπαταρία είναι τεχνολογίας BLADE της BYD, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα λόγω μειωμένου όγκου των στοιχείων που την αποτελούν και – χάρη στο ειδικό σύστημα θερμικής διαχείρισης BTMS – εξαιρετική συμπεριφορά όσον αφορά στη θερμοκρασία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σταθερή απόδοση, αξιοπιστία και μεγάλη διάρκεια ζωής. Η τυποποιημένη κατανάλωση ενέργειας του ETP3 είναι εντυπωσιακά χαμηλή, μόλις 16,036 kWh/100 χλμ..

Η φόρτιση του οχήματος γίνεται τόσο με φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) όσο και με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC). Η ισχύς φόρτισης του ETP3 είναι 6,6 kW για εναλλασσόμενο ρεύμα και 50 kW για συνεχές. Η φόρτιση από το 20% έως το 100% της χωρητικότητας της μπαταρίας διαρκεί μόλις 30’ της ώρας ή 5,5 ώρες, με συνεχές και εναλλασσόμενο ρεύμα αντίστοιχα.

Η οδήγηση του ETP3 είναι ιδιαίτερα εύκολη και άνετη ανεξάρτητα φορτίου, με μία καλορυθμισμένη ανάρτηση (Γόνατα Μακ Φέρσον μπροστά, φύλλα σούστας πίσω). Όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι κάτω από 90% και ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού, το όχημα φρενάρει μέσω του ηλεκτροκινητήρα, ενώ παράλληλα φορτίζεται η μπαταρία του (ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, regenerative braking). Επιπλέον, το ETP3 οδηγείται με λειτουργία “one pedal”, με τον οδηγό να καταφεύγει σπάνια στο πεντάλ των φρένων και μόνο για πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος.

Αυτό προσφέρει επιπλέον άνεση ενώ την ίδια στιγμή συμβάλλει στη μικρότερη φθορά στα τακάκια των φρένων, με αποτέλεσμα μικρότερο κόστος συντήρησης.

Related posts

eSprinter: Νέες εκδόσεις με ισχυρότερες μπαταρίες ιδανικές και για υπερκατασκευές!

eSprinter: Νέες εκδόσεις με ισχυρότερες μπαταρίες ιδανικές και για υπερκατασκευές!

3 Μαρτίου, 2023
Οι μηχανικοί της Ford ανακαλύπτουν  την αυτονομία των EV διασφαλίζοντας την ίδια στιγμή ότι όλοι οι επιβάτες παραμένουν ζεστοί

Οι μηχανικοί της Ford ανακαλύπτουν την αυτονομία των EV διασφαλίζοντας την ίδια στιγμή ότι όλοι οι επιβάτες παραμένουν ζεστοί

3 Μαρτίου, 2023

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια της κατασκευής του οχήματος: από πλήθος λύσεων για να κάνουν πιο άνετη και εύκολη τη ζωή του οδηγού έως την παρουσία συστημάτων ασφαλείας και δύο αερόσακων. Ιδιαίτερης μνείας αξίζουν το πολυλειτουργικό τιμόνι, η TFT ψηφιακή οθόνη λειτουργιών στον πίνακα οργάνων και η οθόνη αφής LED στην κεντρική κονσόλα, το ηλεκτρικό χειρόφρενο (EPB), το σύστημα προβολέων με αυτόματη εναλλαγή ανάμεσα σε φώτα πορείας και μεσαία σκάλα, ο κλιματισμός της καμπίνας επιβατών, το ψηφιακό ραδιόφωνο με 4 ηχεία κλπ.. Συρόμενες πόρτες αριστερά και δεξιά ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, όπως και ανοιγόμενη προς τα πάνω πίσω πόρτα και ανθεκτικό στη φθορά πάτωμα από κράμα αλουμινίου στον χώρο φόρτωσης, με άγκιστρα πρόσδεσης φορτίου.

Η προτεινόμενη λιανική τιμή του BYD ETP3 είναι € 34.820 (πλέον ΦΠΑ) ενώ ο χρόνος παράδοσης από την παραγγελία ιδιαίτερα σύντομος, περίπου 3 μήνες. Το ETP3 μπορεί να γίνει ακόμα πιο προσιτό, καθώς μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» η απόκτησή του επιδοτείται από το κράτος με το ποσό των € 8.000. Φυσικά, υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης του ETP3 μέσω κάποιου προγράμματος Leasing, με το όφελος της κρατικής επιδότησης να παραμένει σε ισχύ.

Previous Post

ΜΑΞΙΜ-ΚΑΛΤΣΙΔΗΣ Α.Ε.: Η συμμετοχή της στην μεγαλύτερη κλαδική έκθεση την 29η ΑGROTICA

Next Post

Έχασε τη ζωή του όταν τον καταπλάκωσε το φορτηγό του

Related Posts

eSprinter: Νέες εκδόσεις με ισχυρότερες μπαταρίες ιδανικές και για υπερκατασκευές!
VAN-VANETTΕ

eSprinter: Νέες εκδόσεις με ισχυρότερες μπαταρίες ιδανικές και για υπερκατασκευές!

3 Μαρτίου, 2023
Οι μηχανικοί της Ford ανακαλύπτουν  την αυτονομία των EV διασφαλίζοντας την ίδια στιγμή ότι όλοι οι επιβάτες παραμένουν ζεστοί
VAN-VANETTΕ

Οι μηχανικοί της Ford ανακαλύπτουν την αυτονομία των EV διασφαλίζοντας την ίδια στιγμή ότι όλοι οι επιβάτες παραμένουν ζεστοί

3 Μαρτίου, 2023
MERCEDES eSprinter: Νέες εκδόσεις με ισχυρότερες μπαταρίες ιδανικές και για υπερκατασκευές!
VAN-VANETTΕ

MERCEDES eSprinter: Νέες εκδόσεις με ισχυρότερες μπαταρίες ιδανικές και για υπερκατασκευές!

20 Φεβρουαρίου, 2023
Η Ford Pro αποκαλύπτει το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό όχημα πολλαπλών δραστηριοτήτων E-Tourneo Custom
VAN-VANETTΕ

Η Ford Pro αποκαλύπτει το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό όχημα πολλαπλών δραστηριοτήτων E-Tourneo Custom

25 Νοεμβρίου, 2022
Με αυτά τα μοντέλα η Renault εντυπωσιάζει στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών του Ανόβερο
VAN-VANETTΕ

Με αυτά τα μοντέλα η Renault εντυπωσιάζει στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών του Ανόβερο

24 Σεπτεμβρίου, 2022
Πρεμιέρα για το υδρογονοκίνητο Renault Master Van H2-TECH
VAN-VANETTΕ

Πρεμιέρα για το υδρογονοκίνητο Renault Master Van H2-TECH

16 Σεπτεμβρίου, 2022
Next Post
Την τελευταία του πνοή άφησε διεθνομεταφορέας σε πλοίο της γραμμής Ελλάδα – Ιταλία

Έχασε τη ζωή του όταν τον καταπλάκωσε το φορτηγό του

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ

6 ώρες ago
Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

4 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

4 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ
  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In