• ΕΜΕΙΣ
Τετάρτη, 18 Μαΐου, 2022
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home VAN-VANETTΕ

ΤΟ CITROËN JUMPY ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΟ

16 Δεκεμβρίου, 2021
in VAN-VANETTΕ
ΤΟ CITROËN JUMPY ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΟ
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Aπό το 1928, η Citroën καινοτομεί συνεχώς για να προσαρμόζεται στις αλλαγές της κοινωνίας και να προσφέρει στους επαγγελματίες μεγαλύτερη ηρεμία και ευκολία στην καθημερινή τους δραστηριότητα. Ως απάντηση στις νέες περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις, η Citroën το 2021 εφαρμόζει νέες τεχνολογίες με το ë-Jumpy Hydrogen και νέες ιδέες με το My ΑΜΙ Cargo, σχηματίζοντας με τον τρόπο αυτό την πληρέστερη ηλεκτρική γκάμα στην αγορά.

Η Citroën συμπληρώνει τη γκάμα των ηλεκτρικών LCV με τεχνολογία υδρογόνου για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών που οι δραστηριότητες τους απαιτούν ταξίδια άνω των 300 χιλιομέτρων ή απλά δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για να φορτίσουν το όχημά τους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η γκάμα της Citroën μπορεί έτσι να καλύψει όλες τις ανάγκες.

 Το ë-Jumpy Hydrogen, ένα ηλεκτρικό φορτηγό με κυψέλες υδρογόνου και μπαταρία, είναι το πρώτο Citroën που εκμεταλλεύεται αυτήν την τεχνολογία. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι χρησιμοποιεί αυτή τη νέα τεχνολογία, διατηρεί τον ωφέλιμο όγκο, τη χωρητικότητα και τη μεταφορική ικανότητά του. Το νέο μοντέλο έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα* με τις τρεις δεξαμενές υδρογόνου των 700 bar, από ανθρακόνημα, οι οποίες βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία, να μπορούν να γεμίσουν σε μόλις τρία λεπτά της ώρας. Με μηδενικές εκπομπές CO2, οι επαγγελματίες θα είναι απολύτως ελεύθεροι από περιορισμούς σε δρόμους και περιοχές των αστικών κέντρων που ισχύουν απαγορεύσεις για τα συμβατικά επαγγελματικά οχήματα.

* Η αυτονομία ορίζεται σύμφωνα με τη μεθοδολογία της διαδικασίας δοκιμής WLTP (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151)

Το ë-Jumpy Hydrogen είναι ηλεκτρικό και επωφελείται από δύο πηγές ενέργειας: το υδρογόνο, που είναι αποθηκευμένο υπό πίεση 700 bar σε ένα τριπλό δοχείο, μέσω του οποίου παράγεται ηλεκτρικό ρεύμα και μια μπαταρία 10,5 kWh. Η μπαταρία δίνει αυτονομία 50 χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο και αναλαμβάνει αυτόματα την κίνηση όταν η δεξαμενή υδρογόνου είναι άδεια. Αυτές οι δύο πηγές ενέργειας συνδυάζονται για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα και το σύστημα κίνησης. Η μπαταρία ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, ενώ φορτίζεται αυτόματα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από το υδρογόνο. Επιπρόσθετα, η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει με καλώδιο σε όλους τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Το Jumpy, που παράγεται στο εργοστάσιο SevelNord, μετατρέπεται σε υδρογονοκίνητο στο Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης κυψελών καυσίμου υδρογόνου του Ομίλου Stellantis που έχει έδρα στο Russelsheim της Γερμανίας.

Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε δύο μεγέθη, M (4,95 μέτρα) και XL (5,30 μέτρα), ενώ οι πρώτες παραδόσεις ë-Jumpy Hydrogen σε πελάτες με στόλους οχημάτων έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα.

 “H γαλλική φίρμα ξεκίνησε μια μεγάλη επίθεση στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, προτείνοντας μια πλήρως ηλεκτροκίνητη γκάμα το 2021 στην ευρωπαϊκή αγορά, η οποία είναι έως και 26% αυξημένη σε σύγκριση με το 2020. Αλλά η Citroën δεν σταματά εκεί. Πιστή στη βούλησή της να εμπνέεται από τους επαγγελματίες και τις ανάγκες τους, η προσφορά της πλήρους γκάμας ηλεκτρικών επαγγελματικών αυτοκινήτων, συνοδεύεται από την έκδοση υδρογόνου του Citroën ë-Jumpy. Αυτή η νέα τεχνολογία θα ταιριάξει στους πελάτες που κινούνται τακτικά σε μεγάλες διαδρομές ή απλά χρειάζονται ταχύτερη επαναφόρτιση. Έτσι, η Citroën προτείνει στους επαγγελματίες μια έξυπνη εναλλακτική ηλεκτρικού LCV που τους επιτρέπει να διασφαλίζουν τη δραστηριότητά τους με περιβαλλοντικά βιώσιμο τρόπο, εναρμονισμένο στις σύγχρονες ανάγκες και χωρίς περιορισμούς χρήσης στα αστικά κέντρα”.

Related posts

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ MERCEDES-BENZ CITAN: Σταθερή αξία που λύνει τα χέρια των επαγγελματιών

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ MERCEDES-BENZ CITAN: Σταθερή αξία που λύνει τα χέρια των επαγγελματιών

11 Μαΐου, 2022
Το νέο ηλεκτρικό E-Transit Custom φορτώνει …ρεύμα και βγαίνει για δρομολόγιο

Το νέο ηλεκτρικό E-Transit Custom φορτώνει …ρεύμα και βγαίνει για δρομολόγιο

10 Μαΐου, 2022

Anne–Lise Richard, Επικεφαλής Επιχειρησιακής Μονάδας Οχημάτων Περιορισμένων Εκπομπών

Previous Post

Whirlpool Experience Tour: ένα food truck που σχεδίασε η WHIRLPOOL και το PEUGEOT Design Lab!

Next Post

Στο …δρόμο 230 οικογένειες σε μεγάλη μεταφορική εταιρεία, έκλεισε τους λογαριασμούς της η ΑΑΔΕ

Related Posts

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ MERCEDES-BENZ CITAN: Σταθερή αξία που λύνει τα χέρια των επαγγελματιών
VAN-VANETTΕ

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ MERCEDES-BENZ CITAN: Σταθερή αξία που λύνει τα χέρια των επαγγελματιών

11 Μαΐου, 2022
Το νέο ηλεκτρικό E-Transit Custom φορτώνει …ρεύμα και βγαίνει για δρομολόγιο
VAN-VANETTΕ

Το νέο ηλεκτρικό E-Transit Custom φορτώνει …ρεύμα και βγαίνει για δρομολόγιο

10 Μαΐου, 2022
Κορυφαία παραγωγικότητα με την Ford Pro Vehicles και το νέο, ηλεκτρικό E-Transit
VAN-VANETTΕ

Κορυφαία παραγωγικότητα με την Ford Pro Vehicles και το νέο, ηλεκτρικό E-Transit

5 Μαΐου, 2022
Τα πρώτα ηλεκτρικά Ford E-Transit είναι έτοιμα για δρομολόγια!
VAN-VANETTΕ

Τα πρώτα ηλεκτρικά Ford E-Transit είναι έτοιμα για δρομολόγια!

12 Απριλίου, 2022
Ο ντελιβεράς έχει …κουκούλα!
VAN-VANETTΕ

Ο ντελιβεράς έχει …κουκούλα!

29 Μαρτίου, 2022
DHL Express και Mercedes-Benz ενώνουν τις δυνάμεις τους για πράσινες ταχυμεταφορές
VAN-VANETTΕ

DHL Express και Mercedes-Benz ενώνουν τις δυνάμεις τους για πράσινες ταχυμεταφορές

23 Μαρτίου, 2022
Next Post
Μπλόκο σε φορτηγό από την ΑΑΔΕ επειδή κουβαλούσε 90 κιλά κάναβη  – Την είχε κρύψει σε πέντε ρεζέρβες.

Στο ...δρόμο 230 οικογένειες σε μεγάλη μεταφορική εταιρεία, έκλεισε τους λογαριασμούς της η ΑΑΔΕ

" "

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι συζήτησαν Παπαθανάσης και ΟΦΑΕ

Τι συζήτησαν Παπαθανάσης και ΟΦΑΕ

9 ώρες ago
Λεωφόρος Σχιστού: «Αυτό το μαρτύριο δεν παλεύετε άλλο!»

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο- Σπάρτη, λόγω εκτέλεσης εργασιών

10 ώρες ago
Τουμπάρουν νταλίκες, φορτηγά καβαλάνε μπαριέρες. “Κόκκινος συναγερμός” ενόψει του καλοκαιριού

Τουμπάρουν νταλίκες, φορτηγά καβαλάνε μπαριέρες. “Κόκκινος συναγερμός” ενόψει του καλοκαιριού

10 ώρες ago
Λεωφόρος Σχιστού: «Αυτό το μαρτύριο δεν παλεύετε άλλο!»

Λεωφόρος Σχιστού: «Αυτό το μαρτύριο δεν παλεύετε άλλο!»

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Τι συζήτησαν Παπαθανάσης και ΟΦΑΕ
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο- Σπάρτη, λόγω εκτέλεσης εργασιών
  • Τουμπάρουν νταλίκες, φορτηγά καβαλάνε μπαριέρες. “Κόκκινος συναγερμός” ενόψει του καλοκαιριού
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In