Το τελευταίο διάστημα γινόμαστε μάρτυρες μιας εκρηκτικής αύξησης, των δυστυχημάτων με φορτηγά. Με νεκρούς που έχουν συνεχώς ανοδική, δυστυχώς, πορεία και θλιβερούς αριθμούς. Φορτηγά που φεύγουν στο γκρεμό χωρίς φρένα, φορτηγά, που χάνουν τον έλεγχο και θερίζουν ζωές παιδιών και απώλεια ελέγχου σε αυτοκινητοδρόμους με εκρήξεις φορτηγών σε γέφυρες.
Τι φταίει; H αύξηση του μεταφορικού έργου, οι ώρες εργασίας των οδηγών, η κούραση ή κακή συντήρηση των φορτηγών σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι οδηγοί καλούνται να οδηγούν φορτηγά ακόμη και 20ετίας με ελλιπή συστήματα ασφαλείας;
Mεταφορικές και οδηγοί καταγγέλουν συνεχώς, καθυστερήσεις στις φορτοεκφορτώσεις, ενώ το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι φωνές που λένε ότι το απαγορευτικό βλάπτει την ασφάλεια στους δρόμους, μιας αναγκάζουν τους οδηγούς φορτηγών να είναι στιβαγμένοι σε παρκίδες πριν τα διόδια αναμένοντας ώρες μέσα στο λιοπύρι την άρση της απαγόρευσης όπου στο τέλος ξεκινούν δρομολόγιο μετά από 6-8 ώρες κουρασμένοι μέσα στη νύχτα!
Και φυσικά οδηγοί υπεργηροι που έχουν παραδώσει τις φυσικές ικανότητες τους πολλά χρόνια, αλλά εργάζονται από ανάγκη και όχι από χόμπι, μιας και αυτό το επάγγελμα μαστίζεται από την έλλειψη οδηγών και φυσικό επόμενο την μη ανανέωση του …στόλου του ανθρώπινου δυναμικού πίσω από το τιμόνι!
Και όλα αυτά χωρίς κανόνες, με το κράτος να περιορίζεται στα πρόστιμα φωτιά, που πολλές φορές απλά κουράζουν και δεν βελτιώνουν την κατάσταση. Μεγάλη ευθύνη έχει και το κράτος που βλέπει όλα αυτά τα χρόνια να γερνάνε τα φορτηγά, χωρίς να ακούν τις φωνές των αρμοδίων όπως του ΠΣΧΕΜ που αναφέρει ότι πρέπει οπωσδήποτε να μπουν τα φορτηγά σε χρηματοδοτικά εργαλεία αν θέλουν η μεταφορά να εκσυγχρονιστεί και να γίνει πιο ασφαλής.
Και νέοι αυτοκινητόδρομοι που είναι πανάκριβοι και απλησίαστοι για την ελληνική μεταφορά, ενώ θα μπορούσαν να παρέχουν εκπτώσεις σε μεταφορικές εταιρείες να πραγματικά θέλουν οι δρόμοι να είνα ασφαλείς και όχι μόνο φοροεισπρατικοί!!!
Kαι τέλος η τήρηση των θεμάτων με τον ταχογράφο, όπου επικρατεί μια ζούγκα, χωρίς τελειωμό!