• ΕΜΕΙΣ
Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home VAN-VANETTΕ

Τα νέα Peugeot Partner και Citroen Berlingo ανεβάζουν την πήχη

28 Νοεμβρίου, 2018
in VAN-VANETTΕ
Τα νέα Peugeot Partner και Citroen Berlingo ανεβάζουν την πήχη
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Citroen Berlingo & Peugeot Partner                               

Αποστολή στο Παρίσι

Κείμενο: Μ. Ράλλης

Με στόχο την κορυφή

Οι μεταφορές αλλάζουν σημαντικά, έτσι η νέα γενιά των Citroen Berlingo και Peugeot Partner έχουν διαφοροποιηθεί, τροποποιηθεί και βελτιωθεί με σκοπό την κατάκτηση της κορυφής.

Σήμερα οι ανάγκες των μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αλλάξει σημαντικά με τις ανάγκες και τις υποχρεώσεις να γίνονται όλο και πιο απαιτητικές. Έτσι κάθε νέο επαγγελματικό όχημα που παρουσιάζεται θα πρέπει να είναι πιο ολοκληρωμένο, ικανό και επιπρόσθετα να βοηθά τον οδηγό στην καθημερινότητά του.

Στο Group PSA (Citroen, Peugeot και πλέον Opel) το γνωρίζουν πολύ καλά και έτσι τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (ΙΑΑ 2018) παρουσίασαν την νέα γενιά των Berlingo, Partner και Combo αντίστοιχα τα οποία μάλιστα κατέκτησαν με το “καλημέρα” τον τίτλο του “Van Of The Year” για το 2019. Λίγες εβδομάδες μετά το περιοδικό “Φορτηγό & Μεταφορές” ταξίδεψε μέχρι το Παρίσι προκειμένου να γνωρίσει από κοντά τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner στα πλαίσια της παγκόσμιας δημοσιογραφικής παρουσίασης.

Προχώρησε η σχεδίαση

Από πλευράς εικόνας τα Berlingo και Partner έχουν προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα την καλαίσθητη και πρακτική σχεδίαση του αμαξώματος. Οι σημαντικές διαφορές εντοπίζονται στο εμπρόσθιο τμήμα το οποίο είναι άμεσα επηρεασμένο από τη σχεδιαστική φόρμα των επιβατικών μοντέλων κάθε φίρμας. Επιπρόσθετα, το εμπρός τμήμα έχει κοντύτερο πρόβολο και το παρμπρίζ είναι τοποθετημένο πιο μπροστά.

        Στο εσωτερικό ο οδηγός αντικρίζει ένα σημαντικά διαφοροποιημένο ταμπλό το οποίο είναι σύγχρονο, όμορφο και πρακτικό ενώ σε καμία περίπτωση δε θυμίζει επαγγελματικό αυτοκίνητο. Μεταξύ των μοντέλων υπάρχουν διαφορές με το Peugeot Partner να ενσωματώνει τον προχωρημένο πίνακα οργάνων και το μικρότερης διαμέτρου τιμόνι των επιβατικών και το Citroen Berlingo να παραμένει πιο παραδοσιακό. Αμφότερα όμως διαθέτουν αρκετές και πολύ πρακτικές θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα, μπουκάλια, καφέ, κινητό, στυλό, υπολογιστή κ.α. Ψηλά υπάρχει το παραδοσιακό ράφι ενώ αποθηκευτικός χώρος υπάρχει και κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Στο κέντρο βεβαίως της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής (8 ιντσών) η οποία βοηθά την πρακτικότητα και προσφέρει GPS, συνδεσιμότητα με το Smartphone κ.α.

Ισχυροί και “καθαροί” κινητήρες

Τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner αποκτούν σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων Euro6d. Η γκάμα ξεκινά με τον PureTech των 1.2 λίτρων με απόδοση 110 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αργότερα θα ακολουθήσει και η έκδοση με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων.

Στο πετρέλαιο συναντούμε τον καινούργιο BlueHDi των 1.5 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις με ισχύ 75, 100 και 130 ίππους. Η ισχυρότερη εκδοχή θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (έναντι μηχανικού 5 σχέσεων των υπολοίπων) ή το αυτόματο EAT8. Σε όλες τις περιπτώσεις και εκδοχές η μέση εργοστασιακή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 4.4-5.7 λτ./100χλμ.

Ώρα για φόρτωση

        Το ζουμί ωστόσο σε ένα επαγγελματικό όχημα είναι η ικανότητα στην φόρτωση. Τα δύο μοντέλα θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα έχει μήκος 4.4 μέτρα με μεταξόνιο 2.78 μέτρα και η δεύτερη θα έχει μήκος 4.75 μέτρα και μεταξόνιο 2.97 μέτρα. Έτσι το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης αγγίζει τα 1.810 και 2.160 χιλιοστά αντίστοιχα το οποίο όμως μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 3.44 μέτρα με την αναδίπλωση του διαχωριστικού και του καθίσματος του συνοδηγού.

Το εσωτερικό πλάτος αγγίζει τα 1.23 μέτρα και επιτρέπει την μεταφορά έως και δύο παλετών ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ο όγκος φόρτωσης κυμαίνεται μεταξύ 3.3-3.8 κυβικά μέτρα στις εκδόσεις με το κοντό μεταξόνιο και 3.9-4.4 κυβικά μέτρα για τις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο. Το ωφέλιμο φορτίο ξεκινά από τα 650 και φτάνει τα 1.000 κιλά. Τέλος θα υπάρχουν εκδόσεις με δύο ή τρία καθίσματα.

Εύκολο στην οδήγηση

        Τα Berlingo και Partner στα αρκετά χιλιόμετρα που καλύψαμε κατά την παρουσίαση στο Παρίσι φανέρωσαν αμέσως ότι πρόκειται για ξεκούραστα και εύχρηστα αυτοκίνητα. Οι κινητήρες των 100 και 130 ίππων προσφέρουν άκρως ικανοποιητική ροπή και επιδόσεις, το τιμόνι είναι άμεσο, γρήγορο και ελαφρύ ενώ ιδίως ο επιλογέας του κιβωτίου των έξι σχέσεων είναι πρακτικός. Η καμπίνα είναι αρκετά καλά μονωμένη ενώ το κάθισμα του οδηγό είναι άνετο.

        Μία σημαντική διαφορά που αυξάνει την ασφάλεια είναι το σύστημα Surround Rear Vision. Πρόκειται για μία έγχρωμη οθόνη στη θέση του παραδοσιακού καθρέπτη η οποία μέσω δύο καμερών προβάλει με καλύτερη ευκρίνεια τα όσα συμβαίνουν πίσω από το όχημα αλλά και δεξιά, στο σημείο που δε μπορεί να έχει εικόνα ο οδηγός. Ο τελευταίος μπορεί μέσω του μπουτόν στο χειριστήριο των φλας να εναλλάσσει την εικόνα που βλέπει. Θα υπάρχουν και εκδόσεις χωρίς το συγκεκριμένο σύστημα με παραδοσιακό καθρέπτη.

Επιμέρους συστήματα που μας άρεσαν και βοηθούν τον οδηγό είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το σύστημα Forward Collision Alert με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και λειτουργία Automatic Emergency Braking, τα Driver Attention Alert, Hill Descent Control, Lane Keeping Assist, Trailer Stability Control καθώς και η δυνατότητα ανίχνευσης των ορίων ταχύτητας. Τέλος θα πρέπει να αναφέρουμε το σύστημα Overload Indicator το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει το κατά πόσο το φορτίο του οχήματος έχει υπερβεί το μέγιστο επιτρεπόμενο ωφέλιμο.

Τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner ξεκινούν την εμπορική τους πορεία στην Ελλάδα μέσα στον χειμώνα.

Citroen Berlingo & Peugeot Partner                               

Αποστολή στο Παρίσι

Κείμενο: Μ. Ράλλης

Με στόχο την κορυφή

Οι μεταφορές αλλάζουν σημαντικά, έτσι η νέα γενιά των Citroen Berlingo και Peugeot Partner έχουν διαφοροποιηθεί, τροποποιηθεί και βελτιωθεί με σκοπό την κατάκτηση της κορυφής.

Σήμερα οι ανάγκες των μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αλλάξει σημαντικά με τις ανάγκες και τις υποχρεώσεις να γίνονται όλο και πιο απαιτητικές. Έτσι κάθε νέο επαγγελματικό όχημα που παρουσιάζεται θα πρέπει να είναι πιο ολοκληρωμένο, ικανό και επιπρόσθετα να βοηθά τον οδηγό στην καθημερινότητά του.

Στο Group PSA (Citroen, Peugeot και πλέον Opel) το γνωρίζουν πολύ καλά και έτσι τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (ΙΑΑ 2018) παρουσίασαν την νέα γενιά των Berlingo, Partner και Combo αντίστοιχα τα οποία μάλιστα κατέκτησαν με το “καλημέρα” τον τίτλο του “Van Of The Year” για το 2019. Λίγες εβδομάδες μετά το περιοδικό “Φορτηγό & Μεταφορές” ταξίδεψε μέχρι το Παρίσι προκειμένου να γνωρίσει από κοντά τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner στα πλαίσια της παγκόσμιας δημοσιογραφικής παρουσίασης.

Προχώρησε η σχεδίαση

Από πλευράς εικόνας τα Berlingo και Partner έχουν προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα την καλαίσθητη και πρακτική σχεδίαση του αμαξώματος. Οι σημαντικές διαφορές εντοπίζονται στο εμπρόσθιο τμήμα το οποίο είναι άμεσα επηρεασμένο από τη σχεδιαστική φόρμα των επιβατικών μοντέλων κάθε φίρμας. Επιπρόσθετα, το εμπρός τμήμα έχει κοντύτερο πρόβολο και το παρμπρίζ είναι τοποθετημένο πιο μπροστά.

        Στο εσωτερικό ο οδηγός αντικρίζει ένα σημαντικά διαφοροποιημένο ταμπλό το οποίο είναι σύγχρονο, όμορφο και πρακτικό ενώ σε καμία περίπτωση δε θυμίζει επαγγελματικό αυτοκίνητο. Μεταξύ των μοντέλων υπάρχουν διαφορές με το Peugeot Partner να ενσωματώνει τον προχωρημένο πίνακα οργάνων και το μικρότερης διαμέτρου τιμόνι των επιβατικών και το Citroen Berlingo να παραμένει πιο παραδοσιακό. Αμφότερα όμως διαθέτουν αρκετές και πολύ πρακτικές θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα, μπουκάλια, καφέ, κινητό, στυλό, υπολογιστή κ.α. Ψηλά υπάρχει το παραδοσιακό ράφι ενώ αποθηκευτικός χώρος υπάρχει και κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Στο κέντρο βεβαίως της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής (8 ιντσών) η οποία βοηθά την πρακτικότητα και προσφέρει GPS, συνδεσιμότητα με το Smartphone κ.α.

Ισχυροί και “καθαροί” κινητήρες

Τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner αποκτούν σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων Euro6d. Η γκάμα ξεκινά με τον PureTech των 1.2 λίτρων με απόδοση 110 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αργότερα θα ακολουθήσει και η έκδοση με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων.

Στο πετρέλαιο συναντούμε τον καινούργιο BlueHDi των 1.5 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις με ισχύ 75, 100 και 130 ίππους. Η ισχυρότερη εκδοχή θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (έναντι μηχανικού 5 σχέσεων των υπολοίπων) ή το αυτόματο EAT8. Σε όλες τις περιπτώσεις και εκδοχές η μέση εργοστασιακή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 4.4-5.7 λτ./100χλμ.

Ώρα για φόρτωση

        Το ζουμί ωστόσο σε ένα επαγγελματικό όχημα είναι η ικανότητα στην φόρτωση. Τα δύο μοντέλα θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα έχει μήκος 4.4 μέτρα με μεταξόνιο 2.78 μέτρα και η δεύτερη θα έχει μήκος 4.75 μέτρα και μεταξόνιο 2.97 μέτρα. Έτσι το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης αγγίζει τα 1.810 και 2.160 χιλιοστά αντίστοιχα το οποίο όμως μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 3.44 μέτρα με την αναδίπλωση του διαχωριστικού και του καθίσματος του συνοδηγού.

Το εσωτερικό πλάτος αγγίζει τα 1.23 μέτρα και επιτρέπει την μεταφορά έως και δύο παλετών ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ο όγκος φόρτωσης κυμαίνεται μεταξύ 3.3-3.8 κυβικά μέτρα στις εκδόσεις με το κοντό μεταξόνιο και 3.9-4.4 κυβικά μέτρα για τις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο. Το ωφέλιμο φορτίο ξεκινά από τα 650 και φτάνει τα 1.000 κιλά. Τέλος θα υπάρχουν εκδόσεις με δύο ή τρία καθίσματα.

Εύκολο στην οδήγηση

        Τα Berlingo και Partner στα αρκετά χιλιόμετρα που καλύψαμε κατά την παρουσίαση στο Παρίσι φανέρωσαν αμέσως ότι πρόκειται για ξεκούραστα και εύχρηστα αυτοκίνητα. Οι κινητήρες των 100 και 130 ίππων προσφέρουν άκρως ικανοποιητική ροπή και επιδόσεις, το τιμόνι είναι άμεσο, γρήγορο και ελαφρύ ενώ ιδίως ο επιλογέας του κιβωτίου των έξι σχέσεων είναι πρακτικός. Η καμπίνα είναι αρκετά καλά μονωμένη ενώ το κάθισμα του οδηγό είναι άνετο.

        Μία σημαντική διαφορά που αυξάνει την ασφάλεια είναι το σύστημα Surround Rear Vision. Πρόκειται για μία έγχρωμη οθόνη στη θέση του παραδοσιακού καθρέπτη η οποία μέσω δύο καμερών προβάλει με καλύτερη ευκρίνεια τα όσα συμβαίνουν πίσω από το όχημα αλλά και δεξιά, στο σημείο που δε μπορεί να έχει εικόνα ο οδηγός. Ο τελευταίος μπορεί μέσω του μπουτόν στο χειριστήριο των φλας να εναλλάσσει την εικόνα που βλέπει. Θα υπάρχουν και εκδόσεις χωρίς το συγκεκριμένο σύστημα με παραδοσιακό καθρέπτη.

Επιμέρους συστήματα που μας άρεσαν και βοηθούν τον οδηγό είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το σύστημα Forward Collision Alert με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και λειτουργία Automatic Emergency Braking, τα Driver Attention Alert, Hill Descent Control, Lane Keeping Assist, Trailer Stability Control καθώς και η δυνατότητα ανίχνευσης των ορίων ταχύτητας. Τέλος θα πρέπει να αναφέρουμε το σύστημα Overload Indicator το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει το κατά πόσο το φορτίο του οχήματος έχει υπερβεί το μέγιστο επιτρεπόμενο ωφέλιμο.

Τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner ξεκινούν την εμπορική τους πορεία στην Ελλάδα μέσα στον χειμώνα.

Related posts

Το αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit της Ford Pro ετοιμοπαράδοτο στις εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων Ford στην Ελλάδα

Το αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit της Ford Pro ετοιμοπαράδοτο στις εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων Ford στην Ελλάδα

1 Οκτωβρίου, 2025
Nέο Citroёn C3 van:  Πρωταγωνιστησ στην κατηγορια των car van

Nέο Citroёn C3 van: Πρωταγωνιστησ στην κατηγορια των car van

19 Σεπτεμβρίου, 2025

Citroen Berlingo & Peugeot Partner                               

Αποστολή στο Παρίσι

Κείμενο: Μ. Ράλλης

Με στόχο την κορυφή

Οι μεταφορές αλλάζουν σημαντικά, έτσι η νέα γενιά των Citroen Berlingo και Peugeot Partner έχουν διαφοροποιηθεί, τροποποιηθεί και βελτιωθεί με σκοπό την κατάκτηση της κορυφής.

Σήμερα οι ανάγκες των μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αλλάξει σημαντικά με τις ανάγκες και τις υποχρεώσεις να γίνονται όλο και πιο απαιτητικές. Έτσι κάθε νέο επαγγελματικό όχημα που παρουσιάζεται θα πρέπει να είναι πιο ολοκληρωμένο, ικανό και επιπρόσθετα να βοηθά τον οδηγό στην καθημερινότητά του.

Στο Group PSA (Citroen, Peugeot και πλέον Opel) το γνωρίζουν πολύ καλά και έτσι τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (ΙΑΑ 2018) παρουσίασαν την νέα γενιά των Berlingo, Partner και Combo αντίστοιχα τα οποία μάλιστα κατέκτησαν με το “καλημέρα” τον τίτλο του “Van Of The Year” για το 2019. Λίγες εβδομάδες μετά το περιοδικό “Φορτηγό & Μεταφορές” ταξίδεψε μέχρι το Παρίσι προκειμένου να γνωρίσει από κοντά τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner στα πλαίσια της παγκόσμιας δημοσιογραφικής παρουσίασης.

Προχώρησε η σχεδίαση

Από πλευράς εικόνας τα Berlingo και Partner έχουν προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα την καλαίσθητη και πρακτική σχεδίαση του αμαξώματος. Οι σημαντικές διαφορές εντοπίζονται στο εμπρόσθιο τμήμα το οποίο είναι άμεσα επηρεασμένο από τη σχεδιαστική φόρμα των επιβατικών μοντέλων κάθε φίρμας. Επιπρόσθετα, το εμπρός τμήμα έχει κοντύτερο πρόβολο και το παρμπρίζ είναι τοποθετημένο πιο μπροστά.

        Στο εσωτερικό ο οδηγός αντικρίζει ένα σημαντικά διαφοροποιημένο ταμπλό το οποίο είναι σύγχρονο, όμορφο και πρακτικό ενώ σε καμία περίπτωση δε θυμίζει επαγγελματικό αυτοκίνητο. Μεταξύ των μοντέλων υπάρχουν διαφορές με το Peugeot Partner να ενσωματώνει τον προχωρημένο πίνακα οργάνων και το μικρότερης διαμέτρου τιμόνι των επιβατικών και το Citroen Berlingo να παραμένει πιο παραδοσιακό. Αμφότερα όμως διαθέτουν αρκετές και πολύ πρακτικές θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα, μπουκάλια, καφέ, κινητό, στυλό, υπολογιστή κ.α. Ψηλά υπάρχει το παραδοσιακό ράφι ενώ αποθηκευτικός χώρος υπάρχει και κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Στο κέντρο βεβαίως της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής (8 ιντσών) η οποία βοηθά την πρακτικότητα και προσφέρει GPS, συνδεσιμότητα με το Smartphone κ.α.

Ισχυροί και “καθαροί” κινητήρες

Τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner αποκτούν σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων Euro6d. Η γκάμα ξεκινά με τον PureTech των 1.2 λίτρων με απόδοση 110 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αργότερα θα ακολουθήσει και η έκδοση με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων.

Στο πετρέλαιο συναντούμε τον καινούργιο BlueHDi των 1.5 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις με ισχύ 75, 100 και 130 ίππους. Η ισχυρότερη εκδοχή θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (έναντι μηχανικού 5 σχέσεων των υπολοίπων) ή το αυτόματο EAT8. Σε όλες τις περιπτώσεις και εκδοχές η μέση εργοστασιακή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 4.4-5.7 λτ./100χλμ.

Ώρα για φόρτωση

        Το ζουμί ωστόσο σε ένα επαγγελματικό όχημα είναι η ικανότητα στην φόρτωση. Τα δύο μοντέλα θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα έχει μήκος 4.4 μέτρα με μεταξόνιο 2.78 μέτρα και η δεύτερη θα έχει μήκος 4.75 μέτρα και μεταξόνιο 2.97 μέτρα. Έτσι το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης αγγίζει τα 1.810 και 2.160 χιλιοστά αντίστοιχα το οποίο όμως μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 3.44 μέτρα με την αναδίπλωση του διαχωριστικού και του καθίσματος του συνοδηγού.

Το εσωτερικό πλάτος αγγίζει τα 1.23 μέτρα και επιτρέπει την μεταφορά έως και δύο παλετών ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ο όγκος φόρτωσης κυμαίνεται μεταξύ 3.3-3.8 κυβικά μέτρα στις εκδόσεις με το κοντό μεταξόνιο και 3.9-4.4 κυβικά μέτρα για τις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο. Το ωφέλιμο φορτίο ξεκινά από τα 650 και φτάνει τα 1.000 κιλά. Τέλος θα υπάρχουν εκδόσεις με δύο ή τρία καθίσματα.

Εύκολο στην οδήγηση

        Τα Berlingo και Partner στα αρκετά χιλιόμετρα που καλύψαμε κατά την παρουσίαση στο Παρίσι φανέρωσαν αμέσως ότι πρόκειται για ξεκούραστα και εύχρηστα αυτοκίνητα. Οι κινητήρες των 100 και 130 ίππων προσφέρουν άκρως ικανοποιητική ροπή και επιδόσεις, το τιμόνι είναι άμεσο, γρήγορο και ελαφρύ ενώ ιδίως ο επιλογέας του κιβωτίου των έξι σχέσεων είναι πρακτικός. Η καμπίνα είναι αρκετά καλά μονωμένη ενώ το κάθισμα του οδηγό είναι άνετο.

        Μία σημαντική διαφορά που αυξάνει την ασφάλεια είναι το σύστημα Surround Rear Vision. Πρόκειται για μία έγχρωμη οθόνη στη θέση του παραδοσιακού καθρέπτη η οποία μέσω δύο καμερών προβάλει με καλύτερη ευκρίνεια τα όσα συμβαίνουν πίσω από το όχημα αλλά και δεξιά, στο σημείο που δε μπορεί να έχει εικόνα ο οδηγός. Ο τελευταίος μπορεί μέσω του μπουτόν στο χειριστήριο των φλας να εναλλάσσει την εικόνα που βλέπει. Θα υπάρχουν και εκδόσεις χωρίς το συγκεκριμένο σύστημα με παραδοσιακό καθρέπτη.

Επιμέρους συστήματα που μας άρεσαν και βοηθούν τον οδηγό είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το σύστημα Forward Collision Alert με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και λειτουργία Automatic Emergency Braking, τα Driver Attention Alert, Hill Descent Control, Lane Keeping Assist, Trailer Stability Control καθώς και η δυνατότητα ανίχνευσης των ορίων ταχύτητας. Τέλος θα πρέπει να αναφέρουμε το σύστημα Overload Indicator το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει το κατά πόσο το φορτίο του οχήματος έχει υπερβεί το μέγιστο επιτρεπόμενο ωφέλιμο.

Τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner ξεκινούν την εμπορική τους πορεία στην Ελλάδα μέσα στον χειμώνα.

Citroen Berlingo & Peugeot Partner                               

Αποστολή στο Παρίσι

Κείμενο: Μ. Ράλλης

Με στόχο την κορυφή

Οι μεταφορές αλλάζουν σημαντικά, έτσι η νέα γενιά των Citroen Berlingo και Peugeot Partner έχουν διαφοροποιηθεί, τροποποιηθεί και βελτιωθεί με σκοπό την κατάκτηση της κορυφής.

Σήμερα οι ανάγκες των μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αλλάξει σημαντικά με τις ανάγκες και τις υποχρεώσεις να γίνονται όλο και πιο απαιτητικές. Έτσι κάθε νέο επαγγελματικό όχημα που παρουσιάζεται θα πρέπει να είναι πιο ολοκληρωμένο, ικανό και επιπρόσθετα να βοηθά τον οδηγό στην καθημερινότητά του.

Στο Group PSA (Citroen, Peugeot και πλέον Opel) το γνωρίζουν πολύ καλά και έτσι τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (ΙΑΑ 2018) παρουσίασαν την νέα γενιά των Berlingo, Partner και Combo αντίστοιχα τα οποία μάλιστα κατέκτησαν με το “καλημέρα” τον τίτλο του “Van Of The Year” για το 2019. Λίγες εβδομάδες μετά το περιοδικό “Φορτηγό & Μεταφορές” ταξίδεψε μέχρι το Παρίσι προκειμένου να γνωρίσει από κοντά τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner στα πλαίσια της παγκόσμιας δημοσιογραφικής παρουσίασης.

Προχώρησε η σχεδίαση

Από πλευράς εικόνας τα Berlingo και Partner έχουν προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα την καλαίσθητη και πρακτική σχεδίαση του αμαξώματος. Οι σημαντικές διαφορές εντοπίζονται στο εμπρόσθιο τμήμα το οποίο είναι άμεσα επηρεασμένο από τη σχεδιαστική φόρμα των επιβατικών μοντέλων κάθε φίρμας. Επιπρόσθετα, το εμπρός τμήμα έχει κοντύτερο πρόβολο και το παρμπρίζ είναι τοποθετημένο πιο μπροστά.

        Στο εσωτερικό ο οδηγός αντικρίζει ένα σημαντικά διαφοροποιημένο ταμπλό το οποίο είναι σύγχρονο, όμορφο και πρακτικό ενώ σε καμία περίπτωση δε θυμίζει επαγγελματικό αυτοκίνητο. Μεταξύ των μοντέλων υπάρχουν διαφορές με το Peugeot Partner να ενσωματώνει τον προχωρημένο πίνακα οργάνων και το μικρότερης διαμέτρου τιμόνι των επιβατικών και το Citroen Berlingo να παραμένει πιο παραδοσιακό. Αμφότερα όμως διαθέτουν αρκετές και πολύ πρακτικές θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα, μπουκάλια, καφέ, κινητό, στυλό, υπολογιστή κ.α. Ψηλά υπάρχει το παραδοσιακό ράφι ενώ αποθηκευτικός χώρος υπάρχει και κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Στο κέντρο βεβαίως της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής (8 ιντσών) η οποία βοηθά την πρακτικότητα και προσφέρει GPS, συνδεσιμότητα με το Smartphone κ.α.

Ισχυροί και “καθαροί” κινητήρες

Τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner αποκτούν σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων Euro6d. Η γκάμα ξεκινά με τον PureTech των 1.2 λίτρων με απόδοση 110 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αργότερα θα ακολουθήσει και η έκδοση με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων.

Στο πετρέλαιο συναντούμε τον καινούργιο BlueHDi των 1.5 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις με ισχύ 75, 100 και 130 ίππους. Η ισχυρότερη εκδοχή θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (έναντι μηχανικού 5 σχέσεων των υπολοίπων) ή το αυτόματο EAT8. Σε όλες τις περιπτώσεις και εκδοχές η μέση εργοστασιακή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 4.4-5.7 λτ./100χλμ.

Ώρα για φόρτωση

        Το ζουμί ωστόσο σε ένα επαγγελματικό όχημα είναι η ικανότητα στην φόρτωση. Τα δύο μοντέλα θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα έχει μήκος 4.4 μέτρα με μεταξόνιο 2.78 μέτρα και η δεύτερη θα έχει μήκος 4.75 μέτρα και μεταξόνιο 2.97 μέτρα. Έτσι το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης αγγίζει τα 1.810 και 2.160 χιλιοστά αντίστοιχα το οποίο όμως μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 3.44 μέτρα με την αναδίπλωση του διαχωριστικού και του καθίσματος του συνοδηγού.

Το εσωτερικό πλάτος αγγίζει τα 1.23 μέτρα και επιτρέπει την μεταφορά έως και δύο παλετών ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ο όγκος φόρτωσης κυμαίνεται μεταξύ 3.3-3.8 κυβικά μέτρα στις εκδόσεις με το κοντό μεταξόνιο και 3.9-4.4 κυβικά μέτρα για τις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο. Το ωφέλιμο φορτίο ξεκινά από τα 650 και φτάνει τα 1.000 κιλά. Τέλος θα υπάρχουν εκδόσεις με δύο ή τρία καθίσματα.

Εύκολο στην οδήγηση

        Τα Berlingo και Partner στα αρκετά χιλιόμετρα που καλύψαμε κατά την παρουσίαση στο Παρίσι φανέρωσαν αμέσως ότι πρόκειται για ξεκούραστα και εύχρηστα αυτοκίνητα. Οι κινητήρες των 100 και 130 ίππων προσφέρουν άκρως ικανοποιητική ροπή και επιδόσεις, το τιμόνι είναι άμεσο, γρήγορο και ελαφρύ ενώ ιδίως ο επιλογέας του κιβωτίου των έξι σχέσεων είναι πρακτικός. Η καμπίνα είναι αρκετά καλά μονωμένη ενώ το κάθισμα του οδηγό είναι άνετο.

        Μία σημαντική διαφορά που αυξάνει την ασφάλεια είναι το σύστημα Surround Rear Vision. Πρόκειται για μία έγχρωμη οθόνη στη θέση του παραδοσιακού καθρέπτη η οποία μέσω δύο καμερών προβάλει με καλύτερη ευκρίνεια τα όσα συμβαίνουν πίσω από το όχημα αλλά και δεξιά, στο σημείο που δε μπορεί να έχει εικόνα ο οδηγός. Ο τελευταίος μπορεί μέσω του μπουτόν στο χειριστήριο των φλας να εναλλάσσει την εικόνα που βλέπει. Θα υπάρχουν και εκδόσεις χωρίς το συγκεκριμένο σύστημα με παραδοσιακό καθρέπτη.

Επιμέρους συστήματα που μας άρεσαν και βοηθούν τον οδηγό είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το σύστημα Forward Collision Alert με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και λειτουργία Automatic Emergency Braking, τα Driver Attention Alert, Hill Descent Control, Lane Keeping Assist, Trailer Stability Control καθώς και η δυνατότητα ανίχνευσης των ορίων ταχύτητας. Τέλος θα πρέπει να αναφέρουμε το σύστημα Overload Indicator το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει το κατά πόσο το φορτίο του οχήματος έχει υπερβεί το μέγιστο επιτρεπόμενο ωφέλιμο.

Τα Citroen Berlingo και Peugeot Partner ξεκινούν την εμπορική τους πορεία στην Ελλάδα μέσα στον χειμώνα.

Previous Post

Είστε Ζόμπι στο Τιμόνι; (video)

Next Post

H πρώτη οδική μεταφορά εμπορευμάτων από Κίνα προς Ευρώπη

Related Posts

Το αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit της Ford Pro ετοιμοπαράδοτο στις εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων Ford στην Ελλάδα
VAN-VANETTΕ

Το αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit της Ford Pro ετοιμοπαράδοτο στις εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων Ford στην Ελλάδα

1 Οκτωβρίου, 2025
Nέο Citroёn C3 van:  Πρωταγωνιστησ στην κατηγορια των car van
VAN-VANETTΕ

Nέο Citroёn C3 van: Πρωταγωνιστησ στην κατηγορια των car van

19 Σεπτεμβρίου, 2025
60 ετών και συνεχίζει ακάθεκτο: Η ιστορία του Ford Transit σε αριθμούς
VAN-VANETTΕ

60 ετών και συνεχίζει ακάθεκτο: Η ιστορία του Ford Transit σε αριθμούς

20 Αυγούστου, 2025
Ford Transit: Η εξέλιξη και η ιστορία ενός θρυλικού μοντέλου (Μέρος 1ο: 1965 – 2005)
VAN-VANETTΕ

Ford Transit: Η εξέλιξη και η ιστορία ενός θρυλικού μοντέλου (Μέρος 1ο: 1965 – 2005)

9 Αυγούστου, 2025
Tο Mercedes‑Benz Vito γίνεται 30 ετών
VAN-VANETTΕ

Tο Mercedes‑Benz Vito γίνεται 30 ετών

31 Ιουλίου, 2025
Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσιάζει το νέο California
VAN-VANETTΕ

Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσιάζει το νέο California

18 Ιουλίου, 2025
Next Post
H πρώτη οδική μεταφορά εμπορευμάτων από Κίνα προς Ευρώπη

H πρώτη οδική μεταφορά εμπορευμάτων από Κίνα προς Ευρώπη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

3 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

3 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

3 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In