Το σύστημα Continuous Damping Control (CDC) υπολογίζει κάθε φορά την απαιτούμενη δύναμη των αμορτισέρ, ανάλογα με το φορτίο του οχήματος και την ποιότητα του οδοστρώματος, κατά το φρενάρισμα ή την επιτάχυνση, όταν κινείστε σε στροφές ή σε βουνά. Μια μονάδα ελέγχου που αποτελεί τον εγκέφαλο του συστήματος, ρυθμίζει ηλεκτρομαγνητικά μια αναλογική βαλβίδα, η οποία καθορίζει την ποσότητα ροής του λαδιού που ρέει στο αμορτισέρ.
Όταν αυξάνεται η ηλεκτρική τάση στη βαλβίδα, μικραίνει το πέρασμα στον αποσβεστήρα. Έτσι το λάδι ρέει πιο αργά και η απόσβεση «σκληραίνει». Το σύστημα υπολογίζει και ρυθμίζει τη δύναμη απόσβεσης κάθε 25 χιλιοστά του δευτερολέπτου και καταγράφει με αυτόν τον τρόπο συνεχώς τη συνολική κατάσταση οδήγησης. Οι αισθητήρες ύψους και πίεσης στο όχημα παρέχουν τα δεδομένα για τους υπολογισμούς. Το CAN-Bus επίσης τροφοδοτεί τη ρύθμιση του αποσβεστήρα με πληροφορίες: ταχύτητα κίνησης, σήματα επιβράδυνσης και επιτάχυνσης, πλευρική επιτάχυνση και ταχύτητα τροχών επίσης εισρέουν στους ακριβείς υπολογισμούς.
Το CDC προσαρμόζει τη βασική απόσβεση της κανονικής κατάστασης σε χιλιοστά του δευτερολέπτου στα νέα δεδομένα. Η βασική απόσβεση μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο βαθμίδες, τις οποίες επιλέγει ο οδηγός εύκολα μέσω ενός διακόπτη. Η δυναμική σταθεροποίηση της καταπόνησης έχει και άλλα πλεονεκτήματα:
Το CDC μειώνει τη φθορά ελαστικών και προστατεύει τους δρόμους.
Σύστημα επιτήρησης διατήρησης λωρίδας LGS
Σε μακρινές και μονότονες διαδρομές ή κατά τη νυχτερινή οδήγηση έχει παρατηρηθεί ότι η προσοχή του οδηγού μειώνεται ή ότι ο οδηγός μπορεί ακόμη και να αποκοιμηθεί για μερικά δευτερόλεπτα.
Το Lane Guard System (LGS) επιτηρεί τη σωστή διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας και φροντίζει με αυτόν τον τρόπο για αυξημένη ασφάλεια και οδηγική άνεση. Εάν αναγνωριστεί αλλαγή της προκαθορισμένης λωρίδας κυκλοφορίας χωρίς ενεργοποίηση του φλας, ένα ηχητικό σήμα προειδοποιεί τον οδηγό.
Με τη βοήθεια μιας βιντεοκάμερας, η οποία είναι τοποθετημένη πίσω από το μπροστινό παρμπρίζ, αναγνωρίζονται οι διαχωριστικές γραμμές της λωρίδας κυκλοφορίας και αξιολογείται η θέση του οχήματος σε σχέση με τις διαχωριστικές γραμμές. Εάν το όχημα πατήσει τη διαχωριστική γραμμή της λωρίδας κυκλοφορίας χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί το φλας, ο οδηγός προειδοποιείται από το αριστερό ή το δεξιό ηχείο της πόρτας με έναν ήχο «κροταλίσματος» στην ανάλογη πλευρά. Το σύστημα ενεργοποιείται επάνω από τα 60 km/h αυτόματα και μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω ενός διακόπτη.
Η προειδοποίηση ενεργοποιείται κάτω από τα 75 km/h στις εσωτερικές ακμές και επάνω από τα 75 km/h στις εξωτερικές ακμές των διαχωριστικών γραμμών. Εάν δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση των προειδοποιήσεων, π.χ. λόγω μη ύπαρξης διαχωριστικών γραμμών των λωρίδων κυκλοφορίας, το γεγονός αυτό επισημαίνεται στον οδηγό μέσω του μπλοκ λυχνιών ελέγχου ή/και της οθόνης Highline.