DAF ME ΒΙΟΝΤΙΖΕΛ
Σημαντική προσθήκη για μεταφορείς
Για τους μεταφορείς που επιθυμούν να στραφούν στο βιοντίζελ B100, τα νέας γενιάς DAF XF, XG και XG + μπορούν πλέον να παραδοθούν και με έναν ειδικά αναπτυγμένο κινητήρα PACCAR MX-13. Αυτή η νέα πηγή ενέργειας είναι διαθέσιμη τόσο για τράκτορες όσο και για άλλες εκδόσεις.
Το βιοντίζελ B100, επίσης γνωστό ως FAME (Μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων) ή RME (μεθυλεστέρες ελαιοκράμβης), είναι ένα καύσιμο που παράγεται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμα φυτικά έλαια και λίπη. Το B100 μειώνει τις εκπομπές CO 2 μέχρι και 90% σε σύγκριση με το ντίζελ ορυκτών καυσίμων, γεγονός που το καθιστά παρόμοιο με το HVO (Υδροεπεξεργασμένο Φυτικό Έλαιο).
Για την επίτευξη των χαμηλότερων δυνατών εκπομπών CO 2 , το συμβατό με B100 MX-13 (355 kW/480 pk) είναι εξοπλισμένο με ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό που λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως η χαμηλότερη θερμογόνος δύναμη του βιοντίζελ.
Οικολογικό αποτύπωμα
«Με την εισαγωγή του κινητήρα MX-13 για βιοντίζελ, προσφέρουμε μια άλλη εναλλακτική λύση στους μεταφορείς που δεσμεύονται για βιώσιμες μεταφορές. Όλα τα φορτηγά DAF με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι συμβατά με HVO, αλλά το B100 είναι πιο εύκολα διαθέσιμο σε ορισμένες περιοχές», λέει ο επικεφαλής μηχανικός της DAF Trucks Jeroen van den Oetelaar. «Με την επιλογή B100, προσφέρουμε τώρα στους μεταφορείς έναν άλλο τρόπο – εκτός από το HVO και τα ηλεκτρικά μας συστήματα κίνησης – για να μειώσουν το οικολογικό τους αποτύπωμα χωρίς να κάνουμε καμία παραχώρηση όσον αφορά την αξιοπιστία του οχήματος.»