Προγραμματιστές της Mercedes–Benz Trucks φόρτισαν με επιτυχία για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο eActros 600, σε σταθμό φόρτισης με ισχύ ενός μεγαβάτ στο κέντρο δοκιμών στο Wörth am Rhein.
Η Mercedes-Benz Trucks συμμετείχε ενεργά στην ανάπτυξη του νέου προτύπου φόρτισης MCS. Το MCS διαδραματίζει ιδιαίτερα κεντρικό ρόλο όταν πρόκειται για δημόσια ταχυφόρτιση.
Ο Rainer Müller-Finkeldei, Επικεφαλής της Mercedes-Benz Trucks Product Engineering ανέφερε ότι: «Οι προγραμματιστές μας έβαλαν το νέο MCS Standard στο e-truck με πλήρη ικανότητα φόρτισης. Οι πελάτες που θέτουν υψηλές απαιτήσεις όσον αφορά την αυτονομία και την ταχεία φόρτιση είναι σίγουρο ότι θα επωφεληθούν ιδιαίτερα από τη φόρτιση με ταχυτητα στα 1.000 κιλοβάτ στο μέλλον».
Ο Peter Ziegler, Επικεφαλής Εξαρτημάτων E-Charging, Mercedes-Benz Trucks είπε ότι : «Η πρώτη επιτυχημένη δοκιμή φόρτισης μεγαβάτ με το e-truck μας είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός.. Ωστόσο, κατανοούμε τη σημασία του να μπορούν οι πελάτες μας να φορτίζουν το eActros 600 με πλήρη ταχύτητα στα 1.000 κιλοβάτ και έτσι να επωφελούνται από τους σύντομους χρόνους φόρτισης με μεγάλη εμβέλεια. Τώρα εργαζόμαστε ώστε να φέρουμε την τεχνολογία MCS στο eActros 600 στην πράξη».
Βελτίωση της τεχνολογίας MCS για παραγωγή σειρών
Στο μέλλον, το έργο των μηχανικών ανάπτυξης στη Mercedes-Benz Trucks είναι να θέσουν αυτό το νέο πρότυπο φόρτισης σε κάθε σταθμό επαγγελματικών ηλεκτρικών οχημάτων. Η έναρξη της σειράς παραγωγής του eActros 600 έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2024.
Εκτός από τη φόρτιση CCS με έως και 400 kW, το eActros 600 θα επιτρέψει αργότερα και τη φόρτιση μεγαβάτ στα πλήρη 1.000 κιλοβάτ, μόλις γίνει διαθέσιμο. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν μια προεγκατάσταση για αυτό. Η τεχνολογία MCS πρόκειται να τοποθετηθεί εκ των υστέρων για αυτά τα μοντέλα.
Η φόρτιση μεγαβάτ είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για τις δημόσιες υποδομές φόρτισης
Η υψηλή χωρητικότητα μπαταρίας άνω των 600 κιλοβατώρων – εξ ου και η ονομασία του μοντέλου 600 – και ένας νέος, ιδιαίτερα αποδοτικός ηλεκτρικός κινητήρας που αναπτύχθηκε εσωτερικά στην Daimler, επιτρέπουν στο eActros 600 να επιτύχει αυτονομία 500 χιλιομέτρων χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρικό φορτηγό θα μπορεί να διανύει σημαντικά περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα την ημέρα. Αυτό γίνεται εφικτό με την ενδιάμεση φόρτιση κατά τη διάρκεια των νομικά προβλεπόμενων διαλειμμάτων του επαγγελματία οδηγού.
Όπως προκύπτει από τους κύκλους των μηχανικών της Mercedes – Benz Trucks η τεχνολογία φόρτισης σε Megawatt ανοίγει νέους ορίζοντες σε όσους θέλουν να πραγματοποιούν μεγάλες αποστάσεις, με τη φόρτιση να μπορεί να γίνει σε σύντομα χρονικά διαστήματα, πράγμα απαραίτητο στους σημαντικούς οδικούς άξονες μεταφορών.