Η IVECO επενδύει ένα δισεκατομμύριο ευρώ για να ανανεώσει ολόκληρη τη γκάμα της (επίσης ηλεκτρική) ενόψει ενός 2024 που υπόσχεται να είναι ταυτόχρονα πολύπλοκο και γεμάτο προκλήσεις.
Πάνω απ ‘όλα, ο Ιταλός κατασκευαστής αποκάλυψε τα μοντέλα για ένα δύσκολο 2024, το οποίο θα σηματοδοτηθεί από την έναρξη ισχύος του Γενικού Κανονισμού Ασφάλειας και ταυτόχρονα θα είναι πολύ σημαντικό για την κατανόηση της κατεύθυνσης που θα πάρει η ενεργειακή μετάβαση στις μεταφορές.
Η IVECO επεκτείνει τις δυνατότητες που είναι διαθέσιμες στους πελάτες προσθέτοντας εκδόσεις BEV στις εκδόσεις ICE των φορτηγών και των επαγγελματικών της οχημάτων. Και ενώ πολλά έχουν ειπωθεί και γραφτεί για το ηλεκτρισμένο Daily – που παρουσιάστηκε επίσημα στο IAA 2022 –, τα ηλεκτρικά φορτηγά κυκλοφόρησαν επίσημα στη Βαρκελώνη : το S-eWay (αυτό είναι το νέο όνομα του φορτηγού) το αποτέλεσμα της κοινής επιχείρησης με τον Nicola . Διαθέσιμα από τον επόμενο χρόνο, θα παράγονται στο Ulm με μπαταρίες που παρέχονται από την Proterra (ναι, την ίδια που αγοράστηκε πρόσφατα από τη Volvo) και Fpt e-axle. Αυτό που είναι πιο εντυπωσιακό είναι ότι, ενώ περιμένει να μπορέσει να μιλήσει συγκεκριμένα για το υδρογόνο, η IVECO λέει ξεκάθαρα και χωρίς αμφιβολίες ότι, αυτή τη στιγμή, η πλήρης ηλεκτρική ενέργεια δεν είναι μια βιώσιμη λύση για μεγάλες αποστάσεις: στην πραγματικότητα, για μεγάλες αποστάσεις λύση αναφοράς ως εναλλακτική λύση στο ντίζελ παραμένει το αέριο, πιθανώς στη «βιο» κλίση του .
Το IVECO HD BEV έχει αυτονομία έως και 500 χλμ., ενώ διαθέτει συνολική χωρητικότητα μπαταρίας 738 kWh (9 πακέτα) με ισχύ φόρτισης έως και 350 kW.
Πίσω στα ηλεκτρικά φορτηγά IVECO, το eDaily έχει πλέον αυτονομία έως και 400 km σε αστική χρήση σε πραγματικό κόσμο και 20 λεπτά γρήγορης φόρτισης προσφέρουν 100 km αυτονομία. Το S-eWay είναι το πρώτο ηλεκτρικό λογισμικό διακριτικό φορτηγό βαρέως τύπου που κατασκευάστηκε και κατασκευάστηκε από την IVECO. προσφέρει αυτονομία έως και 500 km υπό πλήρες φορτίο και κανονικές συνθήκες εργασίας , με επαναφόρτιση 80% σε 90 λεπτά με ταχεία φόρτιση 350 kW.
Διάφορα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού (ADAS) – όπως σύστημα πληροφοριών προειδοποίησης τυφλού σημείου, προειδοποίηση προσοχής για την υπνηλία του οδηγού και υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης – έχουν ενσωματωθεί στη νέα σειρά για ενίσχυση της ασφάλειας μέσα και γύρω από το όχημα, που εκτείνεται πέρα από τις κανονιστικές απαιτήσεις, με προστασία για ευάλωτους χρήστες του δρόμου.