Ο Oliver Grüttemeier απέκτησε το 817 LS το 2018. Το φορτηγό είχε πέντε προκατόχους, ο τελευταίος ήταν χασάπης που χρησιμοποιούσε το φορτηγό ως όχημα – καντίνα.
Έτσι, στο φορτηγό γράφτηκαν μόνο 130.000 χιλιόμετρα. «Για την ηλικία, δεν είναι τίποτα», λέει ο Grüttemeier. Η αερανάρτηση είναι σπάνια στην κατασκευαστική σειρά, όπως και η καμπίνα ύπνου. Ο προκάτοχος είχε το 817 για λίγο διάστημα σε έναν αχυρώνα, ήθελε να το φτιάξει μόνος του, αλλά προφανώς έχασε το ενδιαφέρον του για αυτό.
Πώς έφτασε ο Oliver Grüttemeier ειδικά σε αυτό το όχημα; «Ο πατέρας μου ήταν ελεύθερος επαγγελματίας σε μια εταιρεία μεταφορών, οπότε συχνά οδηγούσα μαζί του, ακριβώς σε αυτό το μοντέλο. Παλαιότερα, πέρασα ολόκληρα καλοκαίρια με τον πατέρα μου στο φορτηγό.»
Οι εμπειρίες αυτής της εποχής του έμειναν χαραγμένες. Κάποια στιγμή άρχισε να παρακολουθεί το σκηνικό των φορτηγών. «Στον ιστότοπο έπεσε το μάτι μου στο 817 LS.»
Το 817 LS – «L» για αερανάρτηση, «S» για τράκτορα – παράγεται από το 1985 και κυκλοφορεί από το εργοστάσιο με 121 kW (170 PS) και 7,5 τόνους. Διαθέτει τον εξακύλινδρο κινητήρα OM 366 A και είναι μέρος της σειράς LK (ελαφριά κατηγορία).
«Το φορτηγό ήταν σε πολύ καλή κατάσταση», θυμάται ο Grüttemeier. Εκτός από τα συνηθισμένα αναλώσιμα, έπρεπε να ανανεωθεί το χρώμα. «Το φορτηγό ήταν αρχικά αρκτικό λευκό, μετά πράσινο και μετά πάλι λευκό. Από εμένα, απέκτησε για δεύτερη φορά το αρχικό του χρώμα», λέει ο Grüttemeier, ο οποίος είναι πλέον ιδιοκτήτης μιας εταιρείας μεταφορών στο Detmold.