Από την κυκλοφορία του τον Ιούνιο του 2021, το Actros L έχει ορίσει την premium κατηγορία των βαρέων φορτηγών που κινούνται με ντίζελ από τη Mercedes-Benz Trucks.
Τώρα η εταιρεία πηγαίνει την επιτυχημένη ναυαρχίδα της σε ένα νέο επίπεδο: Με φουτουριστικό σχεδιασμό, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική, πολυάριθμα χαρακτηριστικά άνεσης, αποδοτικούς κινητήρες, υψηλά επίπεδα δυναμικής οδήγησης και τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης, το νέο Actros L έχει όλα όσα χρειάζεται για να εντυπωσιάσει χειριστές στόλου και επαγγελματίες οδηγούς.
Το παραδοσιακό πετρελαιοκίνητο φορτηγό συνεχίζει έτσι την ιστορία επιτυχίας αυτής της σειράς μοντέλων που ξεκίνησε το 1996, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη δέσμευση της Mercedes-Benz Trucks να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών και των οδηγών τους.
Ο στόχος: Να συνεχίσει να είναι ένας από τους βηματοδότες στη βιομηχανία για φορτηγά με συμβατική κίνηση.
Το νέο Actros L με ProCabin μπορεί να παραγγελθεί από τον Απρίλιο του 2024 και θα τεθεί σε παραγωγή τον Δεκέμβριο του 2024.
Rainer Müller-Finkeldei, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Mercedes-Benz Trucks: “Στόχος μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες λύσεις οχημάτων για όλες τις τεχνολογίες κίνησης. Το παραδοσιακό φορτηγό με πετρέλαιο κίνησης θα συνεχίσει επίσης να είναι αναγκαίο στις διάφορες περιοχές του κόσμου για αρκετό καιρό ακόμα.
Με το νέο Actros L, βελτιστοποιήσαμε περαιτέρω τη δοκιμασμένη ναυαρχίδα μας από πολλές απόψεις. Αυτό αντικατοπτρίζεται ήδη στον επαναστατικό σχεδιασμό της καμπίνας.”
Η νέα αεροδυναμική σχεδίαση επιφέρει εξοικονόμηση καυσίμου έως και 3%.Με την πρώτη ματιά, η εντελώς νέα εξωτερική εμφάνιση του Actros L τραβά ήδη τα βλέμματα. Ολόκληρη η διαμόρφωση του ProCabin, το οποίο αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά κατά την παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού eActros 600 με μπαταρία τον Οκτώβριο του 2023, έχει σχεδιαστεί πλήρως με ιδιαίτερα αποδοτική αεροδυναμική: Από την πραγματική αεροτομή οροφής , στα πάνελ κολόνας Α γύρω από τα πλαϊνά παράθυρα και το μεγάλο, στον βελτιστοποιημένο προφυλακτήρα με ελάχιστα ανοίγματα εισόδου αέρα για ψύξη και τη νέα επένδυση κάτω από το αμάξωμα.
Υψηλό επίπεδο άνεσης οδηγού
Με το νέο Actros L και τον φουτουριστικό σχεδιασμό καμπίνας του, η Mercedes-Benz Trucks αναγνωρίζει ταυτόχρονα το γεγονός ότι, εκτός από την αποδοτικότητα και την οικονομική απόδοση, πτυχές όπως το ελκυστικό εξωτερικό και η άνεση στην καμπίνα του οδηγού παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στις αγορές οχημάτων.
Εξωτερικά, αξιοσημείωτες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως η πλήρης βαφή της καμπίνας, συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου της Mercedes-Benz και των γραμμάτων σε Dark Chrome, καθώς και των πλακών αλουμινίου. Όλοι οι φωτισμοί μέσα και γύρω από το όχημα διαθέτουν επίσης τεχνολογία LED.

New Actros L, Actros, ProCabin, Aerodynamic, Design, Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Frontguard Assist, Connected Traffic Warning
Αυτό ισχύει για τους κύριους προβολείς και τα φλας, καθώς και για τα πλαϊνά και τα πίσω φώτα.Οι προβολείς Matrix LED είναι επίσης διαθέσιμοι προαιρετικά για μέγιστη απόδοση φωτισμού.
Στο εσωτερικό, το ProCabin, διαθέσιμο σε τρεις παραλλαγές – Stream, Big ή Giga Space – προσφέρει πολυάριθμα χαρακτηριστικά άνεσης, όπως βελτιστοποιημένη θέρμανση καθισμάτων, νέα κορυφαία καλύμματα καθισμάτων και νέο, χοντρό στρώμα στο κρεβάτι. Το εκτεταμένο εύρος λειτουργιών των διακοπτών στις κουκέτες καθώς και ο φωτισμός περιβάλλοντος και οι πρόσθετες λάμπες ανάγνωσης LED είναι επίσης νέα.
Επιπλέον, υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά εξοπλισμού, όπως πρόσθετες υποδοχές USB-C στα πλαϊνά τοιχώματα, μια κουρτίνα υψηλής ποιότητας σε δίχρωμη σχεδίαση, ένα δεύτερο ψυγείο, μια πρίζα 230 volt ή το SoloStar Concept, το οποίο είναι τώρα διαθέσιμο στο δύο νέες εκδόσεις καλύμματος καθίσματος.
Από τον Απρίλιο του 2025, το Multimedia Cockpit Interactive 2 θα είναι επίσης διαθέσιμο με ανανεωμένο σχεδιασμό στο μενού του, φωνητικό έλεγχο, περαιτέρω βελτιωμένη συνδεσιμότητα και νέες εφαρμογές όπως Connected Traffic Warnings.
Η τρίτη γενιά του πετρελαιοκινητήρα OM 471 εξασφαλίζει περαιτέρω εξοικονόμηση καυσίμου
Εκτός από τα μέτρα αεροδυναμικής βελτιστοποίησης, η Mercedes-Benz Trucks αυξάνει περαιτέρω την απόδοση του νέου Actros L σε συνδυασμό με την τρίτη γενιά του κινητήρα diesel OM 471 των 12,8 λίτρων. Το OM 471, διαθέσιμο μαζί με τους αποδοτικούς κινητήρες πετρελαίου OM 470 και OM 473, έχει σχεδιαστεί με στόχο να μειώνει το Συνολικό Κόστος δρομολογίων (TCO) χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση, τη δυναμική οδήγηση ή την άνεση, τις μειωμένες εκπομπές CO2 κ.α.
Με την τρίτη γενιά του OM 471, η Mercedes-Benz Trucks παρουσίασε δύο νέους υπερσυμπιεστές προσαρμοσμένους στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών. Στην έκδοση που προορίζεται για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, η εταιρεία εστιάσε στην επίτευξη της χαμηλότερης δυνατής κατανάλωσης καυσίμου.
Επίσης, ο υπερσυμπιεστής καυσαερίων επιτρέπει μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου έως και 4% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

New Actros L, Actros, ProCabin, Aerodynamic, Design, Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Frontguard Assist, Connected Traffic Warning
Φέρει τα νέα συστηματα ασφαλείας που θα τεθούν σε ισχύ από τον Ιούλιο του 2024 όπως τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού για περαιτέρω ενίσχυση της οδικής ασφάλειας για όλους τους χρήστες του δρόμου.
Εδώ ο εξοπλισμός των οχημάτων με κάμερες και αισθητήρες είναι πολύ σημαντικός για την αποτελεσματικότητα τέτοιων συστημάτων.
Προκειμένου να συμβάλει ακόμη καλύτερα στην πρόληψη ατυχημάτων, η Daimler Truck έχει αναπτύξει μια νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα που επιτρέπει ακόμη μεγαλύτερη ορατότητα προς τα εμπρός και τα πλάγια με τη λεγόμενη σύντηξη αισθητήρων, δηλαδή συγχώνευση δεδομένων ραντάρ και κάμερας.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα προσφέρει 20 φορές ταχύτερη επεξεργασία δεδομένων και συνολικά έξι εγκατεστημένους αισθητήρες – τέσσερα πλευρικά ραντάρ μικρής εμβέλειας μπροστά και πίσω, δεξιά και αριστερά, ένα ραντάρ μεγάλης εμβέλειας μπροστά στο κέντρο και κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ – μπορεί πλέον να καλύψει γωνία 270 μοιρών γύρω από το όχημα.

New Actros L, Actros, ProCabin, Aerodynamic, Design, Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Frontguard Assist, Connected Traffic Warning
Active Brake Assist 6 με παρακολούθηση πολλαπλών λωρίδων
Με συστήματα υποβοήθησης όπως Active Brake Assist 6, Sideguard Assist 2, Frontguard Assist, Active Drive Assist 2 ή Traffic Sign Assist το νέο φορτηγό πληρεί αυτές τις απαιτήσεις και σε ορισμένες περιπτώσεις επεκτείνουν τις λειτουργίες ασφαλείας πολύ πέρα από το επίπεδο που απαιτείται από το GSR από το 2024.
Τα συστήματα αποτελούν το νέο πρότυπο σε όλες τις εκδόσεις με το προαιρετικό σύστημα κάμερας 360° (αρθρωτά λεωφορεία: σύστημα κάμερας 270°) και τη νέα, επίσης προαιρετική, MirrorCam για όλα τα λεωφορεία, η Daimler Buses συμβάλλει περαιτέρω στην ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.
Active Sideguard Assist 2 με εκτεταμένη λειτουργικότητα στην πλευρά του οδηγού
Το Sideguard Assist εξελίχθηκε και υιοθετήθηκε τελικά από τα οχήματα του κλάδου των βαρέων επαγγελματικών (φορτηγών, λεωφορείων) για να διασφαλίσει την αποφυγή συγκρούσεων με εμπόδια (πινακίδες, κολώνες, σταθμευμένα οχήματα κ.ο.κ.) σε περιπτώσεις όπου το βαρύ όχημα καλείται να στρίψει ή να πραγματοποιήσει ελιγμούς σε σημεία με περιορισμένο χώρο. Το μακρύ μεταξόνιο ενός βαρέως οχήματος, πολλές φορές καθιστά ιδιαίτερα δύσκολη την όλη διαδικασία για τον οδηγό και σε πολλές περιπτώσεις, η απόσπαση της προσοχής του, ενδεχομένως να επιφέρει μια πρόσκρουση με κάποιο εμπόδιο, που στις πιο δυσάρεστες των περιπτώσεων, μπορεί να είναι κάποιος δικυκλιστής που κινείται στις πλευρές του φορτηγού (ή του λεωφορείου).