• ΕΜΕΙΣ
Δευτέρα, 27 Ιουνίου, 2022
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΦΟΡΤΗΓΑ

Η Volvo κάνει τα πρώτα δρομολόγια με φορτηγά που καίνε υδρογόνο

23 Ιουνίου, 2022
in ΦΟΡΤΗΓΑ
Η Volvo κάνει τα πρώτα δρομολόγια με φορτηγά που καίνε υδρογόνο
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

H ηλεκτροκίνηση θέτει νέα στάνταρ στις μελλοντικές μετακινήσεις, αλλά και τις χερσαίες μεταφορές, όμως, οι εταιρείες ήδη φροντίζουν ώστε να έχουν έτοιμο το επόμενο βήμα. Η υδρογονοκίνηση μπαίνει στο στόχαστρο και των κατασκευαστών φορτηγών, όντας, μια τεχνολογία, που κινείται με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς, ως προς την υλοποίηση.

Σύμφωνα με μελέτες, το υδρογόνο είναι ίσως η πιο βατή λύση για τα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων, μιας και μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία, ελαχιστοποίηση του βάρους των μπαταριών, σε σχέση με τα αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά και ταχύτατα φουλαρίσματα, όπως στα μοντέλα πετρελαίου.  Η Volvo ξεκίνησε ήδη τις πρώτες δοκιμές στα φορτηγά υδρογόνου, που υπόσχονται μεγάλες αυτονομίες, άνω των 1.000 χλμ!

Related posts

Σωτήριο σύστημα που βλέπει τα τυφλά σημεία στα φορτηγά της Volvo

Σωτήριο σύστημα που βλέπει τα τυφλά σημεία στα φορτηγά της Volvo

26 Ιουνίου, 2022
Ηλεκτρικό Scania εργάζεται για 19 ώρες σε ορυχείο! (video)

Ηλεκτρικό Scania εργάζεται για 19 ώρες σε ορυχείο! (video)

16 Ιουνίου, 2022

Άλλωστε, και η σουηδική φίρμα εργάγεται επάνω σε αυτή την τεχνολογία, ώστε πολύ γρήγορα, να αρχίσει η εκμηδένιση των ρύπων, και στα φορτηγά της ενώ, η  εξάλειψη του άνθρακα στις μεταφορές είναι ο στόχος των περισσότερων φιρμών.  Η Volvo Trucks προσφέρει ήδη σήμερα ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία και φορτηγά που λειτουργούν με ανανεώσιμα καύσιμα, όπως το βιοαέριο. Στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, μια τρίτη επιλογή ουδέτερου CO2 θα προστεθεί στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της – ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου που τροφοδοτούνται με υδρογόνο.

“Αναπτύσσουμε αυτή την τεχνολογία εδώ και μερικά χρόνια και είναι υπέροχο να βλέπουμε τα πρώτα φορτηγά να τρέχουν ήδη με επιτυχία στην πίστα δοκιμών. Ο συνδυασμός των ηλεκτρικών μπαταριών και των ηλεκτρικών κυψελών καυσίμου θα επιτρέψει στους πελάτες μας να εξαλείψουν εντελώς τις εκπομπές καυσαερίων CO2 από τα φορτηγά τους”, λέει ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks.

Ποια είναι όμως, τα πλεονεκτήματα τους; Σήμερα, τα ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου υπόσχονται ότι μπορούν να προσφέρουν την θεωρητιή εμβέλεια που μπορεί να συγκριθεί  με πολλά φορτηγά πετρελαίου (diesel). Δηλαδή να αγγίξε τα 1.000 χιλιόμετρα. Επίσης, μεγάλο πλεονέκτημα αποτελεί και ο χρόνος εφοδιασμού που είναι λιγότερο από 15 λεπτά. Το συνολικό τους βάρος μπορεί να είναι περίπου 65 τόνοι ή και περισσότερο, ενώ οι δύο κυψέλες καυσίμου έχουν τη δυνατότητα να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια 300 kW.

“Τα ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου που κινούνται με υδρογόνο θα είναι ιδιαίτερα κατάλληλα για μεγάλες αποστάσεις και απαιτητικές σε ενέργεια αποστολές. Θα μπορούσαν επίσης να αποτελέσουν μια επιλογή σε χώρες όπου οι δυνατότητες φόρτισης των μπαταριών είναι περιορισμένες”, λέει ο Roger Alm.

“Αναμένουμε ότι η προσφορά πράσινου υδρογόνου θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς πολλές βιομηχανίες θα εξαρτώνται από αυτό για τη μείωση του CO2. Ωστόσο, δεν μπορούμε να περιμένουμε πολύ για την εξάλειψη του άνθρακα στις μεταφορές, έχουμε ήδη αργήσει. Έτσι, το ξεκάθαρο μήνυμά μου προς όλες τις εταιρείες μεταφορών είναι να ξεκινήσουν το ταξίδι σήμερα με ηλεκτρικές μπαταρίες, βιοαέριο και τις άλλες διαθέσιμες επιλογές. Τα φορτηγά με κυψέλες καυσίμου θα αποτελέσουν στη συνέχεια ένα σημαντικό συμπλήρωμα για μεγαλύτερες και πιο απαιτητικές μεταφορές σε λίγα χρόνια από τώρα”, λέει ο Roger Alm.

Πως λειτουργεί

Μια κυψέλη καυσίμου παράγει τη δική της ηλεκτρική ενέργεια από το υδρογόνο που υπάρχει στο όχημα αντί να φορτίζεται από εξωτερική πηγή. Το μόνο που εκπέμπεται είναι οι υδρατμοί.

Οι κυψέλες καυσίμου θα παραδοθούν από την “Cellcentric” – την κοινοπραξία μεταξύ του ομίλου Volvo και της Daimler Truck AG. Η “Cellcentric” θα κατασκευάσει μία από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής κυψελών καυσίμου στην Ευρώπη, ειδικά σχεδιασμένη για βαρέα οχήματα.

Η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης και η νέα τεχνολογία έχει πολλά οφέλη, αλλά και κάποιες προκλήσεις όπως η προμήθεια πράσινου υδρογόνου* σε μεγάλη κλίμακα. Μια άλλη πρόκληση είναι το γεγονός ότι οι υποδομές ανεφοδιασμού υδρογόνου για βαρέα οχήματα δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμη.

 

 

Previous Post

H GRANTEX στην Automechanika Κωνσταντινούπολης 2022

Next Post

Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για το Fuel Pass2

Related Posts

Σωτήριο σύστημα που βλέπει τα τυφλά σημεία στα φορτηγά της Volvo
ΦΟΡΤΗΓΑ

Σωτήριο σύστημα που βλέπει τα τυφλά σημεία στα φορτηγά της Volvo

26 Ιουνίου, 2022
Ηλεκτρικό Scania εργάζεται για 19 ώρες σε ορυχείο! (video)
ΦΟΡΤΗΓΑ

Ηλεκτρικό Scania εργάζεται για 19 ώρες σε ορυχείο! (video)

16 Ιουνίου, 2022
Η Daimler Truck δημοσιεύει την Έκθεση Βιωσιμότητας 2021
ΦΟΡΤΗΓΑ

Η Daimler Truck δημοσιεύει την Έκθεση Βιωσιμότητας 2021

16 Ιουνίου, 2022
Οδηγική εμπειρία με το πλήρως ηλεκτρικό eActros και την επόμενη γενιά του Actros L
ΦΟΡΤΗΓΑ

Οδηγική εμπειρία με το πλήρως ηλεκτρικό eActros και την επόμενη γενιά του Actros L

8 Ιουνίου, 2022
Η Mercedes-Benz Trucks και τα εξηλεκτρισμένα φορτηγά της στο Μόναχο
ΦΟΡΤΗΓΑ

Η Mercedes-Benz Trucks και τα εξηλεκτρισμένα φορτηγά της στο Μόναχο

4 Ιουνίου, 2022
To πρώτο ηλεκτρικό πυροσβεστικό εν δράση (+video)
ΦΟΡΤΗΓΑ

To πρώτο ηλεκτρικό πυροσβεστικό εν δράση (+video)

2 Ιουνίου, 2022
Next Post
Διπλασιάστηκαν οι οδηγοί που ξεμένουν από βενζίνη στους δρόμους!

Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για το Fuel Pass2

" "

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σταϊκούρας: Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να μειώσουμε τον Ειδικό Φόρο στα Καύσιμα!

Σταϊκούρας: Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να μειώσουμε τον Ειδικό Φόρο στα Καύσιμα!

12 ώρες ago
Tρελό ρεκόρ! Η ηλεκτρική Mercedes-Benz Vision EQXX διένυσε 1.202 χλμ με ένα φουλάρισμα

Tρελό ρεκόρ! Η ηλεκτρική Mercedes-Benz Vision EQXX διένυσε 1.202 χλμ με ένα φουλάρισμα

13 ώρες ago
Αυτοκινητόδρομοι και Διόδια: Όλο και πιο συχνά τα μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά

Αυτοκινητόδρομοι και Διόδια: Όλο και πιο συχνά τα μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά

14 ώρες ago
Οδηγούμε και πίνουμε! Τι έδειξαν οι έλεγχοι της Τροχαίας έως χθες

Θεσσαλονίκη: Πρόστιμα για φιμέ τζάμια και θορυβώδεις εξατμίσεις

15 ώρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Σταϊκούρας: Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να μειώσουμε τον Ειδικό Φόρο στα Καύσιμα!
  • Tρελό ρεκόρ! Η ηλεκτρική Mercedes-Benz Vision EQXX διένυσε 1.202 χλμ με ένα φουλάρισμα
  • Αυτοκινητόδρομοι και Διόδια: Όλο και πιο συχνά τα μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In