Οι απαιτήσεις για τις πυροσβεστικές υπηρεσίες και τα αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο δεν είναι μόνο να έχουν γρήγορη και ταχεία απόκριση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, αλλά αλλάζουν και σύμφωνα με τις γραμμές της βιωσιμότητας. Αυτό περιλαμβάνει την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα και τη μείωση των εκπομπών των οχημάτων και άλλου εξοπλισμού υποστήριξης εδάφους, και έχει οδηγήσει σε εναλλακτικές λύσεις φιλικές προς το περιβάλλον. Σε αυτό το νέο σχήμα εμπλέκεται ο κατασκευαστής αμαξωμάτων Titan με έδρα τη Γερμανία, τον πρώτο πελάτη της Scania για αυτήν την υβριδική διαμόρφωση για πυροσβεστικά οχήματα αεροδρομίων. Ο Titan θα το χρησιμοποιήσει στη νέα του σειρά της Scania T-39 6×6-H ARFF.
Το υβριδικό φορτηγό διαθέτει έξι εμπρόσθιες σχέσεις μα όχι τον παραδοσιακό συμπλέκτη, καθώς έχει επιλεγεί το πλανητικό σύστημα μετάδοσης για να μη διακόπτεται η ροπή κατά τη διάρκεια των αλλαγών ταχυτήτων. Η λύση αυτή προτιμήθηκε για να έχουν τα νέα φορτηγά κορυφαίες ικανότητες έρπυσης (creep), ενώ ο δυναμολήπτης (ΡΤΟ) μπορεί να χρησιμοποιηθεί και όσο το φορτηγό βρίσκεται εν κινήσει, τόσο με ηλεκτρική ενέργεια όσο και με τη βοήθεια του συμβατικού κινητήρα.
Η νέα πρόταση της Scania επιτρέπει στο όχημα να εκτελεί σχεδόν όλα τα είδη καθημερινών αναγκών χωρίς εκπομπές ρύπων με ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό όχι μόνο μειώνει τις εκπομπές, αλλά βελτιώνει επίσης τη ζωή των ανθρώπων που εργάζονται στην περιοχή. Ο ίδιος ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι εγκεκριμένος για HVO, κάτι που μειώνει τις εκπομπές στο ελάχιστο.
Σε ό,τι αφορά στις μπαταρίες, η έκδοση PHEV φέρει τρία «packs» χωρητικότητας 3 x 30 kWh, ενώ το «απλό» υβριδικό HEV διαθέτει μία μπαταρία των 30 kWh. Το υβριδικό (PHEV) φορτίζει πλήρως τις μπαταρίες του σε 35 λεπτά, όταν είναι συνδεδεμένο με έναν DC φορτιστή ισχύος 95 kW. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να φορτιστεί στα ντεπό κατά τη διάρκεια διαλλειμάτων ή όσο απαιτείται για τη φορτοεκφόρτωσή του.
Η υβριδική λύση της Scania θα βελτιώσει επίσης μια σειρά από χαρακτηριστικά του οχήματος. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, το ζητούμενο είναι να φθάσει στο περιστατικό όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με ασφάλεια. Αυτή η λύση έχει κάνει με τον χρόνο που απαιτείται. Το υβριδικό φορτηγό αποδίδει 770 ίππους από κινητήρα εσωτερικής καύσης Scania 16 λίτρων V8 σε συνδυασμό με τους 380 ίππους από ηλεκτροκινητήρα. Συνδυαστικά το νέο σύνολο αποδίδει 1.150 ίππους συνολικά.
Όπως αναφέρει ο Global Key Account Manager Tommy Johnson, : «Έχουμε αξιοποιήσει την τεχνολογία που αναπτύχθηκε για τα φορτηγά και τα λεωφορεία μας για να αναπτύξουμε μια ολοκληρωμένη σειρά εκδόσεων με υβριδική τεχνολογία που ταιριάζει πολύ σε αυτό το είδος οχήματος».
Η νέα μας πρόταση έχει προσαρμόσει την τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα φορτηγά και τα λεωφορεία μας. Οι πελάτες θα επωφεληθούν από τις υπηρεσίες μας, διατηρώντας το χρόνο λειτουργίας στο μέγιστο. Η Scania συνεισφέρει με μπαταρία, ηλεκτρονικό μηχάνημα, κινητήρα εσωτερικής καύσης και όλα τα σχετικά εξαρτήματα για το σύστημα.