• ΕΜΕΙΣ
Κυριακή, 12 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home LOGISTICS

Θριάσιο – Logistics center: Τρεις παίκτες που το διεκδικούν

8 Σεπτεμβρίου, 2019
in LOGISTICS
Θριάσιο – Logistics center: Τρεις παίκτες που το διεκδικούν
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Τρεις είναι οι «παίκτες» οι οποίοι θα διεκδικήσουν σε λίγες ημέρες  το λεγόμενο Θριάσιο 2, το mega logistic center που αναμένεται να λειτουργήσει στην έκταση του ΟΣΕ,  στον Ασπρόπυργο.

Οι δεσμευτικές προσφορές θα πρέπει να έχουν κατατεθεί έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2019. Ο διαγωνισμός περνά στη β’ φάση παραχώρησης για τον μεγάλο Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής Θρασίου Πεδίου (ΕΣΣΣΔΙ).

Οι τρεις μνηστήρες που πέρασαν στη β’ φάση είναι οι εξής εταρείες: 

H Piraeus Europe Asia Rail Logistica LTD (Pearl), η οποία συνδέεται με την Cosco, η κοινοπραξία Goldair Cargo, ανάδοχος του Θριάσιου Ι και η Damco (Κοπελούζος) με τη Foodlink.

Ειδικότερα ο πλήρης τίτλος της προκήρυξης είναι «Σύμβαση παραχώρησης για τη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων και προμήθειας εξοπλισμού του ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου» και η παραχώρηση των 1.450 στρεμμάτων, σύμφωνα με την πρόσκληση υποβολής δεσμευτικών προσφορών, αφορά διάρκεια 30 ετών, με το ακίνητο να διαθέτει πολλαπλές σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροκίνηση, αποθήκες, κτίρια διοίκησης κ.ά.

Τρεις είναι οι «παίκτες» οι οποίοι θα διεκδικήσουν σε λίγες ημέρες  το λεγόμενο Θριάσιο 2, το mega logistic center που αναμένεται να λειτουργήσει στην έκταση του ΟΣΕ,  στον Ασπρόπυργο.

Οι δεσμευτικές προσφορές θα πρέπει να έχουν κατατεθεί έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2019. Ο διαγωνισμός περνά στη β’ φάση παραχώρησης για τον μεγάλο Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής Θρασίου Πεδίου (ΕΣΣΣΔΙ).

Οι τρεις μνηστήρες που πέρασαν στη β’ φάση είναι οι εξής εταρείες: 

H Piraeus Europe Asia Rail Logistica LTD (Pearl), η οποία συνδέεται με την Cosco, η κοινοπραξία Goldair Cargo, ανάδοχος του Θριάσιου Ι και η Damco (Κοπελούζος) με τη Foodlink.

Ειδικότερα ο πλήρης τίτλος της προκήρυξης είναι «Σύμβαση παραχώρησης για τη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων και προμήθειας εξοπλισμού του ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου» και η παραχώρηση των 1.450 στρεμμάτων, σύμφωνα με την πρόσκληση υποβολής δεσμευτικών προσφορών, αφορά διάρκεια 30 ετών, με το ακίνητο να διαθέτει πολλαπλές σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροκίνηση, αποθήκες, κτίρια διοίκησης κ.ά.

Related posts

Μυτιλήνη: Από το κάρο στα τρίκυκλα – Αρωμα μιας… αγνής μεταφοράς

Μυτιλήνη: Από το κάρο στα τρίκυκλα – Αρωμα μιας… αγνής μεταφοράς

1 Ιουνίου, 2023
Το μάχιμο SCANIA R560 με οδηγό το Νίκο Βουβουλούδη – video

Το μάχιμο SCANIA R560 με οδηγό το Νίκο Βουβουλούδη – video

20 Ιανουαρίου, 2023

Τρεις είναι οι «παίκτες» οι οποίοι θα διεκδικήσουν σε λίγες ημέρες  το λεγόμενο Θριάσιο 2, το mega logistic center που αναμένεται να λειτουργήσει στην έκταση του ΟΣΕ,  στον Ασπρόπυργο.

Οι δεσμευτικές προσφορές θα πρέπει να έχουν κατατεθεί έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2019. Ο διαγωνισμός περνά στη β’ φάση παραχώρησης για τον μεγάλο Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής Θρασίου Πεδίου (ΕΣΣΣΔΙ).

Οι τρεις μνηστήρες που πέρασαν στη β’ φάση είναι οι εξής εταρείες: 

H Piraeus Europe Asia Rail Logistica LTD (Pearl), η οποία συνδέεται με την Cosco, η κοινοπραξία Goldair Cargo, ανάδοχος του Θριάσιου Ι και η Damco (Κοπελούζος) με τη Foodlink.

Ειδικότερα ο πλήρης τίτλος της προκήρυξης είναι «Σύμβαση παραχώρησης για τη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων και προμήθειας εξοπλισμού του ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου» και η παραχώρηση των 1.450 στρεμμάτων, σύμφωνα με την πρόσκληση υποβολής δεσμευτικών προσφορών, αφορά διάρκεια 30 ετών, με το ακίνητο να διαθέτει πολλαπλές σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροκίνηση, αποθήκες, κτίρια διοίκησης κ.ά.

Τρεις είναι οι «παίκτες» οι οποίοι θα διεκδικήσουν σε λίγες ημέρες  το λεγόμενο Θριάσιο 2, το mega logistic center που αναμένεται να λειτουργήσει στην έκταση του ΟΣΕ,  στον Ασπρόπυργο.

Οι δεσμευτικές προσφορές θα πρέπει να έχουν κατατεθεί έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2019. Ο διαγωνισμός περνά στη β’ φάση παραχώρησης για τον μεγάλο Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής Θρασίου Πεδίου (ΕΣΣΣΔΙ).

Οι τρεις μνηστήρες που πέρασαν στη β’ φάση είναι οι εξής εταρείες: 

H Piraeus Europe Asia Rail Logistica LTD (Pearl), η οποία συνδέεται με την Cosco, η κοινοπραξία Goldair Cargo, ανάδοχος του Θριάσιου Ι και η Damco (Κοπελούζος) με τη Foodlink.

Ειδικότερα ο πλήρης τίτλος της προκήρυξης είναι «Σύμβαση παραχώρησης για τη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων και προμήθειας εξοπλισμού του ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου» και η παραχώρηση των 1.450 στρεμμάτων, σύμφωνα με την πρόσκληση υποβολής δεσμευτικών προσφορών, αφορά διάρκεια 30 ετών, με το ακίνητο να διαθέτει πολλαπλές σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροκίνηση, αποθήκες, κτίρια διοίκησης κ.ά.

Tags: Διάγωνισμόςεμπορευματικόθριάσιομνηστήρες
Previous Post

Το πρώτο φορτηγό της Mercedes-Benz κυκλοφόρησε το 1896!

Next Post

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το ηλεκτρικό βαν της Nissan

Related Posts

Μυτιλήνη: Από το κάρο στα τρίκυκλα – Αρωμα μιας… αγνής μεταφοράς
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μυτιλήνη: Από το κάρο στα τρίκυκλα – Αρωμα μιας… αγνής μεταφοράς

1 Ιουνίου, 2023
Το μάχιμο SCANIA R560 με οδηγό το Νίκο Βουβουλούδη – video
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Το μάχιμο SCANIA R560 με οδηγό το Νίκο Βουβουλούδη – video

20 Ιανουαρίου, 2023
Μετέφεραν τις …γιορτές στη Θεσσαλονίκη
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Μετέφεραν τις …γιορτές στη Θεσσαλονίκη

27 Νοεμβρίου, 2022
Παναγιώτης Σκλήβας: « Η μεταφορά περνάει πολύ δύσκολες ημέρες»
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Παναγιώτης Σκλήβας: « Η μεταφορά περνάει πολύ δύσκολες ημέρες»

22 Οκτωβρίου, 2022
“Ακούραστα” τα φορτηγά της μεταφορικής Κωνσταντόπουλος από τη Θεσσαλονίκη
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

“Ακούραστα” τα φορτηγά της μεταφορικής Κωνσταντόπουλος από τη Θεσσαλονίκη

16 Σεπτεμβρίου, 2022
Mεταφορική Παπαδημητρόπουλος: Δίνει λύσεις με ένα τηλεφώνημα!
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Mεταφορική Παπαδημητρόπουλος: Δίνει λύσεις με ένα τηλεφώνημα!

21 Μαΐου, 2022
Next Post
Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το ηλεκτρικό βαν της Nissan

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το ηλεκτρικό βαν της Nissan

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

2 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

2 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

2 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

2 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In