• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 18 Αυγούστου, 2022
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home VAN-VANETTΕ

Happy Birthday Volkswagen Transporter!

24 Αυγούστου, 2020
in VAN-VANETTΕ
Happy Birthday Volkswagen Transporter!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Πριν από 70 χρόνια, ένα μπλε Transporter της πρώτης γενιάς (T1) του διάσημου βαν της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα με αριθμό πλαισίου 20-1880, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Το συγκεκριμένο Bulli, όπως «βαπτίστηκε» το Transporter στο πέρασμα των χρόνων, παραδόθηκε σε μία επιχείρηση στο Hildesheim, μία πόλη λιγότερο από 80 χιλιόμετρα μακριά από το εργοστάσιο του Wolfsburg και χρησιμοποιήθηκε για επαγγελματικές μεταφορές αγαθών στην ευρύτερη περιοχή. Στο τέλος της ωφέλιμης ζωής του, το Transporter περιπλανήθηκε για σχεδόν είκοσι χρόνια σε ιδιωτικές συλλογές. Μόλις στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ένας ένθερμος οπαδός του Bulli το επανέφερε στην κυκλοφορία, για να περάσει μετά την πλήρη αποκατάστασή του, το 2014, στη συλλογή κλασσικών οχημάτων της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα. Στην επέτειο των εβδομηκοστών γενεθλίων του, η ιστορία  του συγκεκριμένου Transporter, αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Related posts

Nissan Townstar: Το νέο, ηλεκτρικό βαν συναρπάζει με την αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή του!

Nissan Townstar: Το νέο, ηλεκτρικό βαν συναρπάζει με την αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή του!

15 Ιουλίου, 2022
PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen: Αλλάζουν όλα στις αστικές μεταφορές, φουλ με υδρογόνο!

PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen: Αλλάζουν όλα στις αστικές μεταφορές, φουλ με υδρογόνο!

11 Ιουλίου, 2022

Στις 8 Μαρτίου 1950, το εργοστάσιο της Volkswagen ξεκίνησε την πλήρη παραγωγή του Type 2, του μετέπειτα Volkswagen Transporter (το Type 1 είναι o γνωστός Σκαραβαίος, το Volkswagen Beetle). Το Type 2 (που έγινε ευρύτερα γνωστό και ως Bulli) γίνεται γρήγορα το αγαπημένο όχημα των επαγγελματιών, σε μία ανθίζουσα πανευρωπαϊκά οικονομία. Κάτι που συνέβη άλλωστε και με το μπλε βαν με αριθμό πλαισίου 20-1880, το οποίο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στις 5 Αυγούστου 1950.

Το συγκεκριμένο βαν που παραδόθηκε σε μία επιχείρηση στο Hildesheim, αναδείχθηκε σε ένα πολύ σημαντικό όχημα για την περιοχή, μιας και επρόκειτο για το πρώτο Bulli στην Κάτω Σαξονία. Για 23 χρόνια το Bulli με πλαίσιο 20-1880 διασχίζει τους δρόμους του Hildesheim, πριν συνταξιοδοτηθεί πρόωρα όταν η εταιρεία στην οποία ανήκε το πούλησε σε έναν συλλέκτη.

Foto: Detlev Wecke

Από το 1973 έως το 1994 το συγκεκριμένο Bulli περνά το χρόνο του σε συλλογές διαφόρων ενθουσιωδών οπαδών της Volkswagen. Ο τελευταίος ιδιοκτήτης του προσπαθεί να το πουλήσει μέσω μιας μικρής αγγελίας σε ένα περιοδικό για κλασσικά αυτοκίνητα, χωρίς όμως επιτυχία αρχικά. Με τα σημερινά δεδομένα αυτό ακούγεται αδιανόητο, αλλά τότε η ζήτηση για ένα μεταχειρισμένο επαγγελματικό αυτοκίνητο αυτού του είδους δεν ήταν τόσο μεγάλη. Μόνο μετά τη δημοσίευση πολλών αγγελιών, όπως συνηθιζόταν εκείνη την εποχή χωρίς φωτογραφία και με μόνο τρεις γραμμές κειμένου, το εντοπίζει ο Tonny L., ένας οπαδός των Bulli από τη Δανία. Καλεί τον πωλητή και αφού πληροφορηθεί τηλεφωνικά ότι έχει τον πιο παλιό αριθμό πλαισίου που ήταν τότε γνωστός, το αγοράζει χωρίς καν να το δει.

Το 1992, στην υπερήφανη ηλικία των 42 ετών και με λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ, το Bulli 20-1880 μεταφέρεται στο πίσω μέρος ενός φορτηγού στη Δανία. Η απόσυρση από την κυκλοφορία για 19 χρόνια δεν κάνει καλό σε κανένα αυτοκίνητο και έτσι βασικά ανταλλακτικά πρέπει να αντικατασταθούν προκειμένου να είναι σε θέση να οδηγηθεί ξανά. Ο Tonny είναι αμέσως βέβαιος πως θα το κρατήσει για πολλά χρόνια και έτσι αποφασίζει να του δώσει ένα όνομα: ως φόρο τιμής στο πρώτο T1 που κυκλοφόρησε ποτέ στη Δανία, με το όνομα «Sofie», αποφάσισε να δώσει το ίδιο όνομα και στο δικό του Bulli.

Στις αρχές του 2000, o Tonny ξεκινά ένα δαπανηρό και χρονοβόρο πρόγραμμα πλήρους αποκατάστασης, το οποίο τελειώνει την άνοιξη του 2003 με μια δοκιμαστική οδήγηση με την ευκαιρία της συνάντησης φίλων της Volkswagen στο Bad Camberg. Φυσικά, αυτό δεν ήταν το τελευταίο ταξείδι του Δανού με τη Sofie, καθώς μαζί κάλυψαν πάνω από 20.000 χιλιόμετρα, γυρίζοντας όλη την Ευρώπη. Συχνά πήγαινε σε συναντήσεις Bulli, όπου η Sofie ήταν πάντα το επίκεντρο, κερδίζοντας συνήθως το βραβείο του πιο όμορφου Bulli. Και σε κάθε συνάντηση ήταν το αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη ηλικία.

Κάποια στιγμή ήρθε και η μέρα που ο Tonny αισθάνθηκε ότι μεγάλωσε πολύ για να είναι συνεχώς στο δρόμο – σε αντίθεση με τη Sofie, που χάρη στην αγάπη και τη φροντίδα του έσφυζε από υγεία. Ο Tonny ξεκινά μία αναζήτηση για τον επόμενο ιδιοκτήτη της Sofie, όμως δεν θέλει να εξαφανιστεί ξανά για χρόνια σε σκοτεινές, ιδιωτικές συλλογές.

Foto: Detlev Wecke

Και ενώ δέχεται υπερβολικά πολλές προτάσεις και προσφορές από συλλέκτες, στο πλαίσιο μιας επίσκεψης του Πρίγκιπα της Δανίας στη Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στο Αννόβερο, την άνοιξη του 2014, θα προκύψει μια καθοριστική εξέλιξη. Ο εισαγωγέας που τον συνόδευε ανέφερε κάποια στιγμή ότι στη Δανία υπάρχει ένα Bulli του 1950 που αναζητά ένα νέο σπίτι. Σύντομα το τμήμα κλασσικών οχημάτων της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα έρχεται σε επαφή με τον Tonny, οι συζητήσεις συνεχίζονται για αρκετές εβδομάδες πριν την τελική συμφωνία, με αποτέλεσμα στα τέλη του 2014 η Sofie να αφιχθεί στο Αννόβερο, την πόλη του Bulli. Έκτοτε, η Sofie, ως μέλος της συλλογής κλασικών οχημάτων της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα έχει ήδη λάβει μέρος σε πολλές εκδηλώσεις χαρίζοντας χαμόγελα και ανασύροντας πολλές αναμνήσεις, όντας ένα αυτοκίνητο ορόσημο στους κύκλους των οπαδών του Bulli.

Και στην Ελλάδα το Volkswagen Transporter θεωρείται ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην κατηγορία του. Στην ιστορία του μοντέλου έχουν διατεθεί στη χώρα μας περισσότερα από 5.000 Transporter, τα οποία έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιομέτρων είτε σε αστικές είτε σε επαρχιακές διαδρομές. Σήμερα, το Transporter προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες όλων των πελατών διατίθεται σε 24 εκδόσεις ως επαγγελματικό όχημα και σε ακόμα 25 εκδόσεις ως επιβατικό, προσφέροντας μία πληρέστατη γκάμα για κάθε χρήση. Παράλληλα, υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε μια πληθώρα χρηματοδοτικών προγραμμάτων, ενώ, στο πνεύμα της σύγχρονης εποχής, το Transporter διατίθεται πλέον και online, με οικονομικό όφελος 2.200 €.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της “Sofie”

Έτος κατασκευής: 1950

Χρώμα: Dove Blue L 31

Αριθμός πλαισίου: 20-1880

Κινητήρας: Αερόψυκτος τετρακύλινδρος, τετράχρονος μπόξερ, τοποθετημένος πίσω

Μέγιστη ταχύτητα: 80 χλμ./ ώρα στις 3.300 σ.α.λ.

Χωρητικότητα κινητήρα: 1.131 κ.εκ.

Βάρος κενό: 990 κιλά

Ωφέλιμο φορτίο: 760 κιλά

Ισχύς: 25 PS / 18 kW στις 3.300 σ.α.λ.

Διαστάσεις: Μήκος 4.100 χιλιοστά x πλάτος 1.700 χιλιοστά x ύψος 1.900 χιλιοστά

Previous Post

Αξιοποίηση των τουριστικών λεωφορείων για την αποσυμφόρηση των ΜΜΜ ζητάει η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού

Next Post

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό Nissan e-NV200 Evalia απέκτησε ο Δήμος Ιλίου

Related Posts

Nissan Townstar: Το νέο, ηλεκτρικό βαν συναρπάζει με την αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή του!
VAN-VANETTΕ

Nissan Townstar: Το νέο, ηλεκτρικό βαν συναρπάζει με την αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή του!

15 Ιουλίου, 2022
PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen: Αλλάζουν όλα στις αστικές μεταφορές, φουλ με υδρογόνο!
VAN-VANETTΕ

PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen: Αλλάζουν όλα στις αστικές μεταφορές, φουλ με υδρογόνο!

11 Ιουλίου, 2022
Το νέο Volkswagen CADDY LIFE στην Ελλάδα
VAN-VANETTΕ

Το νέο Volkswagen CADDY LIFE στην Ελλάδα

29 Ιουνίου, 2022
Ford Pro Electric SuperVan, το βαν των 2.000 ίππων!
VAN-VANETTΕ

Ford Pro Electric SuperVan, το βαν των 2.000 ίππων!

25 Ιουνίου, 2022
Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού ID. Buzz και ID. Buzz Cargo
VAN-VANETTΕ

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού ID. Buzz και ID. Buzz Cargo

25 Ιουνίου, 2022
Η δουλειά που ζηλεύουμε:  Eξερεύνηση με Nissan -“κινητό γραφείο”
VAN-VANETTΕ

Η δουλειά που ζηλεύουμε: Eξερεύνηση με Nissan -“κινητό γραφείο”

22 Ιουνίου, 2022
Next Post
Ένα αμιγώς ηλεκτρικό Nissan e-NV200 Evalia απέκτησε ο Δήμος Ιλίου

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό Nissan e-NV200 Evalia απέκτησε ο Δήμος Ιλίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νταλικέρης έκρυβε στην καρότσα του λαθρομετανάστες. Πως τον εντόπισαν στην Εγνατία Οδό

Νταλικέρης έκρυβε στην καρότσα του λαθρομετανάστες. Πως τον εντόπισαν στην Εγνατία Οδό

19 ώρες ago
Νταλαπάρισε νταλίκα στα Γρεβενά

Νταλαπάρισε νταλίκα στα Γρεβενά

19 ώρες ago
Θεσσαλονίκη: “Βαποράκια” παράνομων αλλοδαπών από ταξιτζήδες!

Θεσσαλονίκη: “Βαποράκια” παράνομων αλλοδαπών από ταξιτζήδες!

4 ημέρες ago
Τα φορτηγά συντηρούν τους…άδειους αυτοκινητοδρόμους;

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας κατά το χρονικό διάστημα από 23-08-2022 έως 30-09-2022

4 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Νταλικέρης έκρυβε στην καρότσα του λαθρομετανάστες. Πως τον εντόπισαν στην Εγνατία Οδό
  • Νταλαπάρισε νταλίκα στα Γρεβενά
  • Θεσσαλονίκη: “Βαποράκια” παράνομων αλλοδαπών από ταξιτζήδες!
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In