Το νέο eSprinter της Mercedes-Benz συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να φέρουν τα ηλεκτρικά βαν, του μέλλοντος, με τα οποία ο στόλος των οχημάτων της γερμανικής φίρμας ήδη διαθέτει!
Ως το δεύτερο εμπορικό μοντέλο μετά το eVito, η γερμανική φίρμα συνεχίζει τη ηλεκτροκίνητη …πολιτική της, με το νέο μοντέλο, το eSprinter να παρουσιάζεται ήδη σε έξι μεγάλες γερμανικές πόλεις. Εν ολίγοις, το νέο μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στους πελάτες του, που θέλουν το νέο ηλεκτρικό βαν για τις αστικές διανομές αγαθών, προϊόντων ή ακόμη και όσοι θέλουν ένα βαν με μηδενικές εκπομπές ρύπων, τόσο για το εργοστάξιο, όσο και για μια υπηρεσία συντήρησης σε μια πολυεθνική εταιρεία.
Πάντως, σήμερα, θα πρέπει να δούμε και τις πτυχές του στόλου οχημάτων που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη μετατροπή των μοντέλων με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Σε αυτό απαντάει ο νέος σχεδιασμός eCharging Planner, ο οποίος ενισχύει το οικοσύστημα eDrive @ VANs με ένα ολοκληρωμένο τετράτρο εργαλείο.
Το νέο eSprinter της Mercedes-Benz προορίζεται να καλύψει την ευρύτερη δυνατή χρήση στην αστική εφοδιαστική μεταφορική αλυσίδα. Ως εκ τούτου, αρχικά προσφέρεται ως φορτηγό με επιτρεπόμενο μικρό φορτίο, τους 3,5 τόνους. . Ο μέγιστος όγκος φόρτωσης είναι 10,5 m3, όπως και για τον Sprinter με κινητήρα πετρελαίου. Όπως και με τον κινητήρα ντίζελ , έτσι, και ο ηλεκτροκινητήτας του νέου eSprinter μεταφέρει την ισχύ τους στους εμπρός τροχούς με ισχύ 85 kW και μέγιστη ροπή έως και 295 Nm. Το νέο μοντέλο διαθέτει μια συστοιχεία μπαταριών, που δεν επηρεάζει το ωφέλιμο φορτίο, ούτε και την χωρητικότητα του. Η μπαταρία έχει δυνατότητα αποθηκευτικής ενέργειας 47 kWh (εγκατεστημένο: 55 kWh). Η μπαταρίες του μπορούν να φορτίζουν περίπου το 80% της ενέργειας του μέσα σε 30 λεπτά! Όσον αφορά την αυτονομία του, το νέο ηλεκτρικό βαν έχει δυνατότητα κάλυψης μετά από μια πλήρη φόρτιση έως 180 – 200 χλμ. Πάντως, σε επίπεδο επιδόσεων, το νέο ηλεκτρικό βαν μπορεί να πιάσει τα 120 χλμ.ώρα. Το νέο ηλεκτρικό βαν φέρει όλα τα κορυφαία στοιχεία του Sprinter σε επίπεδο χειρισμού, αποδοτικότητας, εργονομίας και άνεσης ενώ χρησιμοποιήθηκε ειδικός εξοπλισμός μετρολογίας προκειμένου να μετρηθεί η αντιψυκτική προστασία των εξαρτημάτων του κινητήρα, το λογισμικό και οι διεπαφές σε φρένα και ηλεκτρονικά συστήματα (ESP κ.α.).