Ένας έμπειρος αυτοκινητιστής και γνώριμος, πρωην συνδικαλιστής, ο Θάνος Πουλόπουλος αναφέρει, ότι, ο κλάδος των αυτοκινητιστών δεν πρέπει να ελπίζει σε καμία …ανάσταση της αξίας της άδειας, ενώ, το πιο άμεσο που πρέπει να γίνει και αναγκαίο είναι η θέσπιση τιμοκαταλόγου στις Οδικές Μεταφορές.
“Δεν νομίζω ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε εκ νέου ώστε η παλαιά άδεια των ΦΔΧ να έχει και πάλι αξία.
Είναι πολύ μπερδεμένο το θέμα, χρειάζεται πολύ μελέτη από ανθρώπους που μπορούν να πραγματοποιήσουν μια τέτοια μελέτη. Και πάλι είναι δύσκολο – μακάρι να μπορούσαμε – αλλά πολύ φοβάμαι ότι το Υπουργείο θα χρησιμοποίησει εναντίον μας τις νέες άδειες που έχουμε στην κατοχή μας.”
Άλλωστε είχαν δώσει και αλλά κίνητρα όπως η αποφορολόγηση, θέλει πολύ σκέψη για αυτό λέω ότι πρέπει και οι δυο Ομοσπονδίες να συνεργαστούν από κοινού.
Τιμοκατάλογος στις Οδικές μεταφορές
Το ιδανικό θα ήταν στην παρούσα φάση να ορισθεί επιτέλους ένας τιμοκατάλογος για τις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων. Το «φωνάζω» από το 2010 ότι είμαστε ο μόνος κλάδος που δεν έχει επίσημο τιμοκατάλογο. Μάλιστα μας το απαγορεύει και ο νόμος 3887/2010 .
Αντιθέτως, τα ΚΤΕΛ και τα ΤΑΞΙ και τα COURIER ΕΧΟΥΝ δικό τους τιμοκατάλογο !!!
Αλλά σε εμάς βλέπεις υπάρχουν τα logistics που αυτοί το απαίτησαν να μπει στο νόμο για να έχουν περισσότερο κέρδος.
Αυτό το αναφέρω έτσι για την ιστορία, και αν το καταφέρουμε πολλοί Συνάδελφοι δεν θα τον τηρήσουν και θα πέσουν θύματα εκβιασμού.
Προτείνω να έχουν και οι οδικές μεταφορές εμπορευμάτων με ΦΔΧ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΙΜΗ πετρελαίου όπως οι αγρότες καράβια και εργοστάσια. Ένα τέτοιο αίτημα θεωρώ ότι μπορούμε να το πετύχουμε γιατί εδώ τίθεται και ένα άνισο θέμα ανάμεσα σε διαφορετικούς κλάδους παραγωγικότητας .