H ασφάλεια στους δρόμους προέχει. Σε μια χώρα, που τα φορτηγά έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 21 χρόνια και η αλλοδαπή, παράνομη μεταφορά οργιάζει, τα μικτά Κλιμάκια αποτελούν, τον βασικό πυλώνα ώστε να απομειωθεί – και να διορθωθεί – η απογοητευτική κατάσταση, που επικρατεί σήμερα, στις ελληνικές μεταφορές.
Η ΟΦΑΕ και με τις ισχυρές πρωτοβουλίες του προέδρου κ. Απόστολου Κενανίδη, για περισσότερο από οκτώ χρόνια, θέτει συνεχώς στην πολιτεία την σημαντικότητα των Μικτών Κλιμακίων, που είχαν επιφέρει ένα καλό αποτέλεσμα, έως και το 2016, όμως, εδώ και έξι χρόνια, αποτελούν είδος προς εξαφάνιση, εξαιτίας της …απραγείας των αρμόδιων αρχών.
Όπως έχει αναφέρει και στο παρελθόν η ΟΦΑΕ και συγκεκριμένα ο κ. Κενανίδης, τα Μικτά κλιμάκια παραμένουν η μόνη λύση ώστε να συμμαζευτεί το όργιο παρανομίας στους Ελληνικούς δρόμους.
Τα Μικτά Κλιμάκια, που έπρεπε να αλωνίζουν το εθνικό δίκτυο καθώς και τις εισόδους της χώρας, και να ελέγχουν τα φορτηγά , για πιθανές παρανομίες (ασφάλειας, φορολογικές, οδικές), σήμερα, παραμένουν παροπλισμένα, με αποτέλεσμα, η Ελληνική μεταφορά να ζημειώνεται αλόγιστα από την αλλοδαπή και την παράνομη μεταφορά.
Ουσιαστικά, η έλλειψη ελεγκτικών μηχανισμών, όπως τα Μικτά κλιμάκια, δίνουν τροφή στην παρανομία και αφήνουν στο απυρόβλητο τους επιτήδειους που εκμεταλλεύονται το σύστημα, θησαυρίζοντας εις βάρος της εθνικής οικονομίας και των νοικοκυραίων Αυτοκινητιστών.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι, σήμερα, όπως μας ανέφερε ο κ. Κενανίδης, σε όλες τις χώρες της Ευρώπης λειτουργούν τα Μικτά Κλιμάκια, ακόμη και στη Βουλγαρία, εκτός από την Ελλάδα, όπου το κράτος θεωρεί …περιττή την παρουσία των συγκεκριμένων ελεγκτικών μηχανισμών.