Το MAN eTGE αποτελεί το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμα για χρήση σε αστικές περιοχές. Η MAN λανσάρει πλέον, ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό, ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός, πάντα με μηδενικές εκπομπές. Το MAN eTGE θα ικανοποιήσει τη ζήτηση των μεταφορέων που αποζητούν ένα φορτηγό για τις διανομές και τις μεταφορές εμπορευμάτων σε αστικές περιοχές με αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα.
Παρέχοντας εύρος 160 χιλιομέτρων και ωφέλιμο φορτίο από 950 έως 1.700 κιλά, το ηλεκτρικό MAN TGE είναι ιδανικά εξοπλισμένο για τα προαναφερόμενα καθήκοντα, ανάλογα με την έγκριση τύπου (3,5 ή 4,25 τόνους). Να σημειωθεί, ότι για περίπου δέκα χρόνια, η MAN Truck & Bus έχει εργαστεί σε καινοτόμες ιδέες , όπως τα ηλεκτρικά φορτηγά που μπορούν να δραστηριοποιηθούν σε αστικό περιβάλλον.
Οι πόλεις βρίσκονται όλο και περισσότερο αντιμέτωπες με την πρόκληση του συνδυασμού ενός υγιούς κλίματος και των απαιτήσεων ποιότητας ζωής των κατοίκων τους με τη μεταφορά αγαθών και παραδόσεων σε κεντρικές αστικές περιοχές. Ενόψει αυτής της κατάστασης, η MAN Truck & Bus έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια μια μεγάλη γκάμα ιδεών και μελετών από τους τομείς των φορτηγών και των λεωφορείων.
Προωθώντας με συνέπεια αυτές τις ιδέες, η MAN λανσάρει άμεσα το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό, μαζικής παραγωγής με το eTGE. Περίπου το 70% των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που χρησιμοποιούνται σε αστικές περιοχές ταξιδεύουν λιγότερο από 100 χιλιόμετρα την ημέρα κατά μέσο όρο. Η θεωρητική αυτονομία του οχήματος είναι 160 χιλιομέτρων και καλύπτει περίπου τα τρία τέταρτα όλων των αστικών μεταφορών. Αργά ή αργότερα, όπως και με τα κινητά τηλέφωνα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να φορτίζονται κάθε μέσα, είτε στον χώρο εργασίας, είτε σε δημόσιους ταχυφορτιστές.
Οι χρόνοι φόρτισης ποικίλλουν. Ένας σταθμός φόρτισης 40 kW γεμίζει μια μπαταρία έως και 80 τοις εκατό σε 45 λεπτά. Το MAN eTGE μπορεί να φορτιστεί σε εναλλασσόμενο ρεύμα τοίχου. Περίπου 9 ώρες χρειάζονται για πλήρη φόρτιση με 220V AC. Με τη σχετική συντήρηση της μπαταρίας, η επαναφορτιζόμενη μπαταρία των 36 kWh χάνει μόνο το 15% της χωρητικότητάς της μετά από δέκα χρόνια και περίπου 2.000 κύκλους φόρτισης. Επίσης, τα στοιχεία των μπαταριών, λόγω του ότι είναι μεμονωμένα, σε έξι ή δώδεκα μονάδων, μπορούν να αντικατασταθούν ξεχωριστά. Οι μονάδες βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του φορτηγού.