• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΦΟΡΤΗΓΑ ΒΑΡΕΑ

Mercedes-Benz eActros Και GenH2 Truck κερδίζουν το βραβείο καινοτομίας «Truck Innovation Award 2021».

2 Δεκεμβρίου, 2020
in ΒΑΡΕΑ, ΦΟΡΤΗΓΑ
Mercedes-Benz eActros Και GenH2 Truck κερδίζουν το βραβείο καινοτομίας «Truck Innovation Award 2021».
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

 

Τα πιο πρωτοποριακά φορτηγά για το ηλεκτρικό μέλλον φέρουν το τριάκτινο αστέρι – αυτή είναι η ετυμηγορία της καταξιωμένης κριτικής επιτροπής του θεσμού International Truck of the Year (IToY), η οποία απένειμε τη σημαντική διάκριση Truck Innovation Award 2021 σε δύο αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά της Mercedes-Benz: στο eActros με μπαταρία και το Mercedes-Benz GenH2 Truck με κυψέλη καυσίμου. Η κριτική επιτροπή του IToY, η οποία αποτελείται από 25 συντάκτες και καταξιωμένους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου που εκπροσωπούν τα μεγαλύτερα περιοδικά για φορτηγά στην Ευρώπη και τη Νότια Αφρική, υπογράμμισαν κυρίως τη συνολική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση, η οποία βασίζεται σε μια σαφή, μακροπρόθεσμη στρατηγική.

Related posts

Aυτή η εταιρεία αγόρασε 100 ηλεκτρικά φορτηγά

Aυτή η εταιρεία αγόρασε 100 ηλεκτρικά φορτηγά

18 Μαρτίου, 2023
Volvo FE Electric Σε ρόλο σκουπιδιάρικου στο Μαρόκο

Volvo FE Electric Σε ρόλο σκουπιδιάρικου στο Μαρόκο

18 Μαρτίου, 2023

Το βραβείο παρέλαβε ψηφιακά στις 30 Νοεμβρίου 2020 ο Martin Daum, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck AG και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG, και ο Sven Ennerst, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck AG και υπεύθυνος για την Ανάπτυξη, τις Προμήθειες και την αγορά της Κίνας.

Το 2016, Η Daimler Trucks ήταν η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία παγκοσμίως που παρουσίασε ένα ηλεκτρικό, βαρύ φορτηγό για τον κλάδο των αστικών διανομών. Το 2018, έκανε πρεμιέρα το πρωτότυπο eActros και την ίδια χρονιά ξεκίνησαν εντατικές δοκιμές από τους πελάτες. Η μαζική παραγωγή του eActros έχει προγραμματιστεί για το 2021 και θα έχει αυτονομία πάνω από 200 χιλιόμετρα. Το Σεπτέμβριο του 2020, η Daimler Trucks παρουσίασε το Mercedes-Benz GenH2 Truck, ένα πρωτότυπο φορτηγό με κυψέλη καυσίμου και αυτονομία 1000 χιλιομέτρων, η οποία θα είναι ακόμη μεγαλύτερη στην έκδοση μαζικής παραγωγής που θα προορίζεται για απαιτητικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Οι δοκιμές από τους πελάτες προβλέπεται να ξεκινήσουν το 2023 ενώ η έναρξη της μαζικής παραγωγής είναι προγραμματισμένη για το δεύτερο μισό της ίδιας δεκαετίας.

Mit Wasserstoff zum CO2-neutralen Transport
On our way to a hydrogen future

Ο Martin Daum λέει: «Είμαστε ευτυχείς και υπερήφανοι που η καταξιωμένη κριτική επιτροπή του  θεσμού Truck of the Year απένειμε στο eActros και το GenH2 Truck τη σημαντική διάκριση Truck Innovation Award 2021. Αυτό αποδεικνύει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο με τη στρατηγική μας που εστιάζει ξεκάθαρα στις τεχνολογίες ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα τοπικά με ηλεκτρισμό από μπαταρία και κυψέλη καυσίμου. Αυτός ο συνδυασμός μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες επιλογές οχημάτων για κάθε χρήση. Με το eActros, δείξαμε τα τελευταία χρόνια ότι οι αστικές διανομές με ουδέτερο ισοζύγιο CO2 τοπικά είναι ήδη εφικτές από σήμερα. Με το GenH2 Truck παρουσιάσαμε, επιπλέον, το συγκεκριμένο σχεδιασμό μας για φορτηγά βαριάς χρήσης με κυψέλη καυσίμου για ευέλικτες και απαιτητικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.»

Επιπλέον, φέτος το Σεπτέμβριο, η Daimler Trucks παρουσίασε τη στρατηγική της για την τεχνολογία εξηλεκτρισμού των οχημάτων της, μια γκάμα που καλύπτει από τις αστικές διανομές μέχρι τις διεθνείς μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, επικυρώνοντας τη δέσμευσή της ως προς τους στόχους της συμφωνίας του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή. Στο πλαίσιο αυτής της ολοκληρωμένης προσέγγισης, η Daimler Trucks παρουσίασε για πρώτη φορά τη νέα αρχιτεκτονική της δομοστοιχειωτής πλατφόρμας παγκοσμίως, τη λεγόμενη ePowertrain, η οποία, μεταξύ άλλων, έτυχε ιδιαίτερα θετικής υποδοχής από την κριτική επιτροπή.

Mercedes–Benz eActros: μια εναλλακτική λύση για ουδέτερο ισοζύγιο CO2 τοπικά στις αστικές διανομές

 

Τα συμπεράσματα από τις δοκιμές πελατών του Mercedes-Benz eActros ενσωματώθηκαν άμεσα στη διαδικασία εξέλιξης του πρωτοτύπου σε όχημα μαζικής παραγωγής. Μέχρι στιγμής, έχουν δείξει ότι το ηλεκτρικό eActros που κινείται αμιγώς με μπαταρία είναι απολύτως κατάλληλο για βιώσιμες βαριές διανομές. Σε καμία περίπτωση δεν υστερεί έναντι ενός συμβατικού πετρελαιοκίνητου φορτηγού από άποψη διαθεσιμότητας και επιδόσεων. Ωστόσο, το eActros μαζικής παραγωγής θα είναι πολύ ανώτερο από το τωρινό πρωτότυπο σε κάποιους τομείς, όπως η αυτονομία, η ισχύς του συστήματος κίνησης και η ασφάλεια. Το eActros μαζικής παραγωγής θα είναι αντάξιο ενός συμβατικού Actros σε ό,τι αφορά το ωφέλιμο φορτίο. Το eActros θα κυκλοφορήσει ως διαξονικό και τριαξονικό φορτηγό.

Επιπλέον, το 2020 η Daimler Trucks παρουσίασε μια προεπισκόπηση του Mercedes-Benz eActros LongHaul, ενός φορτηγού μεγάλων αποστάσεων που κινείται αμιγώς με μπαταρία και σχεδιάστηκε για ενεργειακά αποδοτικές μεταφορές σε κανονικές αποστάσεις και προγραμματιζόμενα δρομολόγια. Η Daimler Trucks αναμένεται να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή του eActros LongHaul το 2024. Η αυτονομία του θα ανέρχεται σε περίπου 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση μπαταρίας.

Previous Post

ΕΡΕΥΝΑ FORD: ΘΕΛΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΒΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Next Post

Έρχεται δίμηνη παράταση στην πληρωμή για τα Τέλη Κυκλοφορίας

Related Posts

Aυτή η εταιρεία αγόρασε 100 ηλεκτρικά φορτηγά
ΦΟΡΤΗΓΑ

Aυτή η εταιρεία αγόρασε 100 ηλεκτρικά φορτηγά

18 Μαρτίου, 2023
Volvo FE Electric Σε ρόλο σκουπιδιάρικου στο Μαρόκο
Uncategorized

Volvo FE Electric Σε ρόλο σκουπιδιάρικου στο Μαρόκο

18 Μαρτίου, 2023
Υβριδικό,πυροσβεστικό και Scania!
ΦΟΡΤΗΓΑ

Υβριδικό,πυροσβεστικό και Scania!

18 Μαρτίου, 2023
Tα βγάζουν το …λάδι για να δουν αν αντέχουν – Τα ηλεκτρικά φορτηγά της Mercedes δοκιμάζονται στη Φιλανδία
ΦΟΡΤΗΓΑ

Tα βγάζουν το …λάδι για να δουν αν αντέχουν – Τα ηλεκτρικά φορτηγά της Mercedes δοκιμάζονται στη Φιλανδία

15 Μαρτίου, 2023
Actros L Driver Extent+: Αυτός είναι ο Βασιλιάς της πολυτέλειας – Δείτε το video!
ΦΟΡΤΗΓΑ

Actros L Driver Extent+: Αυτός είναι ο Βασιλιάς της πολυτέλειας – Δείτε το video!

3 Μαρτίου, 2023
Δείτε μέσα από ένα χιουμοριστικό βίντεο την ιστορία της SCANIA!
ΦΟΡΤΗΓΑ

Δείτε μέσα από ένα χιουμοριστικό βίντεο την ιστορία της SCANIA!

2 Φεβρουαρίου, 2023
Next Post
Οι ειδήσεις των Αυτοκινητιστών σε 2 λεπτά – Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

Έρχεται δίμηνη παράταση στην πληρωμή για τα Τέλη Κυκλοφορίας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

19 ώρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

20 ώρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

4 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

4 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In