Στόχος της φίρμας είναι το νέο φορτηγό υδρογόνου, να προσφέρει αυτονομία έως και 1.000 χιλιομέτρων και άνω χωρίς ανεφοδιασμό.
Στο δρόμο προς τις βιώσιμες μεταφορές, τα πρώτα πρωτότυπα φορτηγά, τα Mercedes-Benz GenH2 με κυψέλες καυσίμου υποβάλλονται σε εντατικές δοκιμές από πέρυσι – τόσο στην εσωτερική πίστα δοκιμών της Daimler Truck όσο και σε δημόσιους δρόμους. Στην έκθεση φορτηγών, επαγγελματικών οχημάτων, στο Ανόβερο, στην IAA Transportation 2022, η Daimler Truck έδωσε την ευκαιρία σε επιλεγμένους επισκέπτες μια βόλτα με ένα από τα φορτηγά κυψελών καυσίμου. Με αυτόν τον τρόπο, ο κατασκευαστής φορτηγών επιδεικνύει τις δυνατότητες που προσφέρει, πλέον, ένα φορτηγό υδρογόνου, αλλά και την πρακτικότητα οχήματος με μικτό φορτίο 40 τόνους! Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε δημόσιους δρόμους, εκεί, όπου το φορτηγό δείχνει τις πραγματικές ικανότητες του. Το H2 MOBILITY Germany, επιτρέπει τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο σε ένα σταθμό της Shell στο Laatzen κοντά στην εμπορική έκθεση στο Ανόβερο.
Το πρατήριο καυσίμων παρέχει ουδέτερο σε CO2 υδρογόνο. Το πρωτότυπο της Mercedes-Benz GenH2 Truck έχει άδεια χρήσης δρόμου και ι ανεφοδιάζεται με αέριο υδρογόνο. Στο περίπτερο της Mercedes-Benz Trucks στο Hall 19/20 στο IAA Transportation 2022 στο Αννόβερο, η Daimler Truck παρουσίασε επίσης ένα πρωτότυπο Truck GenH2 με δεξαμενές υγρού υδρογόνου.
Η Daimler Truck προτιμά το υγροποιημένο υδρογόνο στην ανάπτυξη κινητήρων με βάση το υδρογόνο ως καύσιμο, μακροπρόθεσμα. Σε αυτή τη συνολική κατάσταση που δημιουργείται, ο κινητήρας υδρογόνου, μπορεί μέσω του υγροποιημένου υδρογόνου να έχει μεγαλύτερες ενεργειακές δυνατότητες, σε σχέση με το αέριο υδρογόνο. Ως αποτέλεσμα, να μπορεί να μεταφερθεί περισσότερο υδρογόνο, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την αυτονομία και επιτρέπει συγκρίσιμες επιδόσεις του οχήματος με αυτές ενός συμβατικού φορτηγού ντίζελ.
Στόχος της φίρμας είναι το νέο φορτηγό υδρογόνου, να προσφέρει αυτονομία έως και 1.000 χιλιομέτρων και άνω χωρίς ανεφοδιασμό. Αυτό καθιστά το φορτηγό κατάλληλο για ιδιαίτερα ευέλικτες και απαιτητικές εφαρμογές, ειδικά στον τομέα των βαρέων επαγγελματικών μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Η έναρξη της σειράς παραγωγής για φορτηγά με βάση το υδρογόνο έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο μισό της δεκαετίας.