• ΕΜΕΙΣ
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΚΛΑΔΙΚΑ

Τα άλυτα και συσσωρευμένα προβλήματα οδηγούν σε κρίσιμη Γενική Συνέλευση

11 Ιανουαρίου, 2020
in ΚΛΑΔΙΚΑ
Τα άλυτα και συσσωρευμένα προβλήματα οδηγούν σε κρίσιμη Γενική Συνέλευση
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Μετά από αίτημα πολλών συναδέλφων και απαίτησή τους για την τραγική κατάσταση που βρίσκεται ο κλάδος χερσαίων μεταφορών , καλούνται όλες οι ομοσπονδίες και τα σωματεία στις 16 Φεβρουαρίου 2020 ημέρα Κυριακή και ώρα 11:00 στην αίθουσα Επιμελητηρίου στον 2ο όροφο, για την ανοικτή γενική συνέλευση με σκοπό το μέλλον του κλάδου.

Το 2010 με την αλλαγή του Νόμου που διέπει τις χερσαίες εμπορευματικές μεταφορές , με τρόπο αυθαίρετο και χωρίς καμία διαβούλευση και στα όρια του αντισυνταγματικού, με ένα νόμο που γράφτηκε στην κυριολεξία «στο πόδι», ο κλάδος αφέθηκε σε ελεύθερη πτώση στο γκρεμό. Επιπτώσεις : Οι αυτοκινητιστές έχασαν με τρόπο παράνομο την οικονομική τους βάση που ήταν ή αξία των Αδειών Δημοσίας Χρήσεως , οι οποίες είναι πληρωμένες από την εποχή που ο κλάδος θεσμοθετημένα άρχισε να δραστηριοποιείται. Σήμερα καλούμαστε να λειτουργήσουμε στα πλαίσια μιας ελεύθερης αγοράς που στην ουσία είναι ανεξέλεγκτη χωρίς τους απαιτούμενους κανόνες για την ομαλή λειτουργία της.

Related posts

Καταγγελία ΟΦΑΕ: Παρεμπόδιση ομαλής διενέργειας διεθνών  μεταφορών από το σύνορο των Ευζώνων και της Κακαβιάς

Ακης Δερμάτης: «Όχι άλλα χαμαλίκια για τους οδηγούς φορτηγών!»

12 Απριλίου, 2021
Τι απαντάει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης στην πρόταση δυσπιστίας!

Τι απαντάει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης στην πρόταση δυσπιστίας!

2 Απριλίου, 2021

Εμείς καλούμαστε να είμαστε ανταγωνιστικοί σε ένα περιβάλλον καθόλου ανταγωνιστικό:

Με τις τιμές των καυσίμων να διαμορφώνονται από δύο διυλιστήρια μόνο με μικρή διαφορά μεταξύ τους, με το κόστος των διοδίων να είναι δυσανάλογο των χιλιομέτρων και το πλήθος διελεύσεων, με δύο- τρεις ασφαλιστικές εταιρείες να δέχονται την ασφάλιση των Φ.Δ.Χ. και με το κόστος συντήρησης ανταλλακτικών να ακολουθούν αυξητικές τάσεις με την αύξηση των καυσίμων χωρίς να μειώνονται με την μείωση αυτών. Με ωράρια εργασίας που δεν έχουν καμία σχέση με τις ανάγκες της οδικής μεταφοράς στην Ελληνική επικράτεια σύμφωνα με τη γεωγραφική της έκταση. Ο κλάδος αυτή τη στιγμή λειτουργεί στο έσχατο σημείο του αθέμιτου ανταγωνισμού , χωρίς καμιά σχέση πραγματικού χιλιομετρικού κόστους, για το έργο που καλείται να πραγματοποιεί καθημερινά με ανταγωνιστικότητα και με τις βέλτιστες υπηρεσίες.

Το πρόβλημα οξύνεται με δραματικούς ρυθμούς από την ανεξέλεγκτη δραστηριότητα αλλοδαπών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, κυρίως Βουλγάρικων , που σε αρκετές περιπτώσεις είναι Ελληνικών συμφερόντων που έχουν βρει φορολογικό παράδεισο στη γειτονική χώρα, στερώντας έργο από εμάς και φορολογικά έσοδα από το Ελληνικό κράτος. Δρουν με παράνομο τρόπο όσο αφορά τη μεταφορά , και από ότι ακούμε καθημερινά, με δραστηριότητες που δεν έχουν σχέση με την μεταφορά εμπορευμάτων.

Για αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να διεκδικήσουμε από το κράτος και την εκάστοτε Κυβέρνηση, ένα νέο πλαίσιο που θα βοηθήσει την υγιή λειτουργία και την ανάπτυξη του κλάδου που θα έχει ως κύριο άξονα τα εξής:

1. Θέσπιση κατώτερου ορίου κομίστρου με παρατηρητήριο τιμών και έλεγχο από τους αρμόδιους φορείς.

2. Φορολογικό πλαίσιο που θα λαμβάνει υπόψη του, τις ιδιαιτερότητες της λειτουργία μας και του μεταφορικού έργου μας και την ανταγωνιστικότητα μας έναντι των γειτονικών χωρών.

3. Ασφαλιστικό πλαίσιο με πιο δίκαιες ασφαλιστικές εισφορές και με ορθά ηλικιακά όρια.

4. Ρυθμίσεις προς ασφαλιστικά ταμεία, εφορεία και τράπεζες.

5. Επανεξέταση για την ζημία που υπέστη ο κλάδος από την απώλεια της οικονομικής βάσης ( άυλες αξίες των αδειών Δημοσίας Χρήσεως όπως αναφερθήκαμε πάρα πάνω) και την αποκατάσταση της αδικίας που έχουν υποστεί οι συνάδελφοι μας .

6. Ελεγκτικούς μηχανισμούς με την συμμετοχή εκπροσώπων του κλάδου .

7. Την ένταξή μας σε αναπτυξιακά προγράμματα για τον εκσυγχρονισμό στόλου , εξοπλισμού, εγκαταστάσεων κτλ.

8. Μείωση διοδίων και ναύλα καραβιών για τις νησιωτικές περιοχές Οι Έλληνες μεταφορείς είναι απελπισμένοι και ζητούν άμεσα λύσεις αλλά δυστυχώς οι αρμόδιοι φορείς δεν ακούν τα προβλήματά μας , αδιαφορούν με τρόπο προκλητικό έως και ύποπτο , λόγω άλλων συμφερόντων . Αξίζει να σημειωθεί ότι η προηγούμενη και η σημερινή κυβέρνηση έχει την πιο απαράδεκτη στάση μακράν ,απέναντι στον κλάδο.

Για αυτό ζητάμε και επιδιώκουμε συνάντηση με εκπροσώπους των πολιτικών κομμάτων του τόπου μας για ενημέρωσή τους ως προς τα προβλήματά μας. Η Ελλάδα μπορεί να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα διακομιστικά κέντρα της Ευρώπης μέσα από την ανάπτυξη των λιμανιών που διαθέτει και τη σοβαρή επιχειρησιακή σχεδίαση των σιδηροδρόμων της. Τα οφέλη που θα προκύψουν θα πρέπει να δώσουν τα καλύτερα αποτελέσματα στο κράτος , στους Έλληνες μεταφορείς και στο σύνολο της κοινωνίας. Σε αυτή την προσπάθεια δεν μπορεί να λείπει ο κλάδος των μεταφορών για να συμβάλλει στη βέλτιστη δυνατή σχεδίαση του μεταφορικού έργου.

Σε όλη την Ευρώπη ο κλάδος των χερσαίων εμπορευματικών μεταφορών είναι επίσημος συνομιλητής και αρωγός στο σχεδιασμό μεγάλων αναπτυξιακών θεμάτων ενώ στην Ελλάδα δεν ζητήθηκε ποτέ η άποψη του κλάδου για θέματα που αφορούν τις μεταφορές σε εθνικό ή διεθνές έργο. Για όλα τα προαναφερόμενα θέματα κρίνουμε απαραίτητη τη συνάντηση-συζήτηση για περαιτέρω ανάπτυξη και διευκρινήσεις καταθέτοντας λεπτομερές πλάνο προτάσεων. Για ένα κλάδο που μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται χωρίς καμία βοήθεια από πουθενά και έχει συμβάλλει στην ανάπτυξη της χώρας επί δεκαετίες μόνο με τον τίμιο αγώνα του.

Previous Post

ΒΙΑΜΑΞ, μια πρότυπη Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία με βαριά ιστορία!

Next Post

Ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς οδηγούν πολύ επικίνδυνα!

Related Posts

Καταγγελία ΟΦΑΕ: Παρεμπόδιση ομαλής διενέργειας διεθνών  μεταφορών από το σύνορο των Ευζώνων και της Κακαβιάς
ΚΛΑΔΙΚΑ

Ακης Δερμάτης: «Όχι άλλα χαμαλίκια για τους οδηγούς φορτηγών!»

12 Απριλίου, 2021
Τι απαντάει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης στην πρόταση δυσπιστίας!
ΚΛΑΔΙΚΑ

Τι απαντάει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης στην πρόταση δυσπιστίας!

2 Απριλίου, 2021
Πρόταση δυσπιστίας κατά του προέδρου του ΠΣΧΕΜ από 11 σωματεία!
ΚΛΑΔΙΚΑ

Πρόταση δυσπιστίας κατά του προέδρου του ΠΣΧΕΜ από 11 σωματεία!

2 Απριλίου, 2021
Γιώργος Λιαδής: “Ανυπαρξία εκπροσώπησης του κλάδου των Αυτοκινητιστών”
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γιώργος Λιαδής: “Ανυπαρξία εκπροσώπησης του κλάδου των Αυτοκινητιστών”

23 Φεβρουαρίου, 2021
Πρόεδρος ο Πέτρος Σκουλικίδης στον ΠΣΧΕΜ – Ποιοι αποτελούν το νέο Δ.Σ.
ΚΛΑΔΙΚΑ

Πρόεδρος ο Πέτρος Σκουλικίδης στον ΠΣΧΕΜ – Ποιοι αποτελούν το νέο Δ.Σ.

3 Οκτωβρίου, 2020
ΚΛΑΔΙΚΑ

Σήμερα, η εκλογή του νέου προέδρου στο ΠΣΧΕΜ

20 Σεπτεμβρίου, 2020
Next Post
Ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς οδηγούν πολύ επικίνδυνα!

Ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς οδηγούν πολύ επικίνδυνα!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ

6 ώρες ago
Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

4 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

4 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ
  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In