Η PEARL, η Goldair, η Damco σε κοινοπραξία με το FDL Group και μία κοινοπραξία της ιδιωτικοποιημένης ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη Sarmed εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την παραχώρηση των 1.450 στρεμμάτων στο Θριάσιο από τον ΟΣΕ για την ανάπτυξη εμπορευματικού κέντρου. Πρόκειται για τον διαγωνισμό που αφορά το λεγόμενο «Θριάσιο ΙΙ», που γειτνιάζει με τα 600 στρέμματα «Θριάσιο Ι» που έχουν παραχωρηθεί στην κοινοπραξία της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ με την Goldair.
Αμφότερες οι παραχωρήσεις στο Θριάσιο (αρχικά τα 600 στρέμματα και τώρα τα 1.450) έγιναν και γίνονται υπό την πίεση της Ε.Ε., εξαιτίας των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στις υποδομές της έκτασης ιδιοκτησίας ΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ και την απειλή ανάκτησής τους εάν δεν προχωρούσε η ιδιωτικοποίησή τους.
Στις 31 Μαρτίου εκπνέει η προθεσμία που είχε συμφωνηθεί με την Κομισιόν για τον διαγωνισμό παραχώρησης των 1.450 στρεμμάτων του Θριασίου, εξ ου και επισπεύσθηκε πρόσφατα η προκήρυξή του αφού, σε διαφορετική περίπτωση και χωρίς νέα παράταση, η Ελλάδα μπορεί να κληθεί να επιστρέψει κοινοτικά κονδύλια της τάξης των 235 εκατ., που έχουν δαπανηθεί για την ανάπτυξη του εμπορευματικού σταθμού και συγκεκριμένα σε σιδηροδρομικό και κτιριακό εξοπλισμό. Ειδικότερα, ο διαγωνισμός αφορά τη διαχείριση του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ), μιας έκτασης περίπου 1.450 στρεμμάτων, για 25 χρόνια.