• ΕΜΕΙΣ
Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ

Έλληνες οδηγοί ΙΧ: Ποιο κακοί …πεθαίνεις!

14 Δεκεμβρίου, 2017
in ΝΕΑ
Έλληνες οδηγοί ΙΧ: Ποιο κακοί …πεθαίνεις!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, το Ίδρυμα για την Υπεύθυνη Οδήγηση FONDATION VINCI AUTOROUTES παρουσίασε τα εξαιρετικά ενδιαφέροντα -αλλά και ιδιαιτέρως ανησυχητικά για την Οδική Ασφάλεια στην Ελλάδα- αποτελέσματα της 4ης έκδοσης του «Ευρωβαρομέτρου Υπεύθυνης Οδήγησης» σχετικά με τις στάσεις και τις συμπεριφορές των οδηγών στην Ε.Ε.

Βάσει των στοιχείων της έρευνας που εκπόνησε το Ινστιτούτο Ipsos σε 11 ευρωπαϊκές χώρες και περισσότερους από 12.000 οδηγούς προκύπτει πως οι Έλληνες, αν και γνωρίζουν καλά ποιες συμπεριφορές θέτουν εαυτούς και άλλους σε κίνδυνο, δεν διστάζουν να παραδεχτούν πως συμπεριφέρονται σε μεγάλο βαθμό ανεύθυνα όταν βρίσκονται στο δρόμο.

Related posts

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

23 Μαΐου, 2025
Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες οδηγοί είμαστε: 

Πρωταθλητές στις άνω των ορίων ταχύτητες (92% έναντι 89% στην Ευρώπη), στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ άνω του επιτρεπτού (28% έναντι 11% για τους Ευρωπαίους) αλλά και στην παραβίαση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (1 στους 3 έναντι 1 στους 10 στην Ευρώπη), οι οδηγοί στην Ελλάδα δε φαίνονται διατεθειμένοι να αλλάξουν συνήθειες παρά το ρίσκο για τη σωματική τους ακεραιότητα ενώ στη χώρα μας καταγράφονται αρνητικά ρεκόρ σε αρκετές κατηγορίες επικίνδυνων παραβάσεων και συμπεριφορών.

Δύο από αυτές αφορούν στην υπνηλία και τη μειωμένη προσοχή που, μεμονωμένα και συνδυαστικά, ευθύνονται για μεγάλο ποσοστό θανάτων και σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους της Ευρώπης.

Ενδεικτική της ανευθυνότητας των Ελλήνων οδηγών αποτελεί η χρήση κινητού κατά την οδήγηση χωρίς hands-free ή με ακουστικά, δύο συμπεριφορές που συνδέονται με την απόσπαση της προσοχής και τις οποίες οι Έλληνες υιοθετούν σε ποσοστό ρεκόρ (54% έναντι 32% και 49% έναντι 31% αντίστοιχα στην Ευρώπη) παρόλο που τις θεωρούν πολύ επικίνδυνες. Επιπλέον, βάσει της έρευνας, οι μισοί οδηγοί στην Ελλάδα (48%) παραδέχονται πως έχουν οδηγήσει υπερβολικά κουρασμένοι και παρά το γεγονός πως οι περισσότεροι από αυτούς αναγνωρίζουν την υπνηλία ως κύριο παράγοντα κινδύνου στο δρόμο.

Tags: Οδική Ασφάλεια στην ΕλλάδαΥπεύθυνη Οδήγηση FONDATION VINCI AUTOROUTES
Previous Post

Διαμαρτυρία για τα διόδια στα Μάλγαρα το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου

Next Post

Που μειώνονται τα διόδια για φορτηγά και λεωφορεία!

Related Posts

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις
ΑΡΘΡΑ

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

23 Μαΐου, 2025
Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Που μειώνονται τα διόδια για φορτηγά και λεωφορεία!

Που μειώνονται τα διόδια για φορτηγά και λεωφορεία!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

3 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

3 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

3 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In