Ήταν ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία για τον οδηγό. Το τσοκ ήταν το εξάρτημα που έβγαζε από τη δύσκολη θέση τον οδηγό, όταν διαπίστωνε ότι το αυτοκίνητο του και συγκεκριμένα ο κινητήρας αρνιόταν να πάρει μπροστά.
Την λύση την έδινε το τσοκ. Ένα μικρό λεβιεδάκι, που το τραβούσε ο οδηγός και με μηχανικό τρόπο έκλεινε την παροχή αέρα στους κυλίνδρους. Με αυτόν τον τρόπο τροφοδοτούσε τη μηχανή με πλουσιότερο μείγμα αέρα-καυσίμου. Όμως, όλα αυτά μέχρι τις αρχές του 80, όπου το τσοκ πέρασε στην ιστορία και μάλιστα, πολλοί οδηγοί το είχαν σαν το δεξί του χέρι.