• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

Μέχρι πότε τα φορτηγά θα χρησιμοποιούνται ως το εξιλαστήριο θύμα;

31 Ιανουαρίου, 2022
in ΑΡΘΡΑ
ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Εννιά χρόνια ενημέρωση, δίπλα στον αυτοκινητιστή!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η ΟΦΑΕ εκπροσωπώντας περισσότερους από 7.000 ιδιοκτήτες φορτηγών οχημάτων Δ.Χ. κι επιπλέον περισσότερους από 4.000 ιδιοκτήτες Τουριστικών Λεωφορείων Δ.Χ., εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια και αγανάκτησή της για τις απαράδεκτες σκηνές και καταστάσεις που διαδραματίστηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στην καρδιά της πρωτεύουσας της χώρας μας, όπου λειτουργεί ένα από τα πλέον σύγχρονα  οδικά δίκτυα της Ευρώπης. Εικόνες που δεν αρμόζουν σε καμία περίπτωση σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με υψηλό συντελεστή φορολογίας, με σύγχρονο οδικό δίκτυο και με τα υψηλότερα οδικά τέλη στην Ευρώπη!

Μετά την απίστευτη ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που βρέθηκαν ξαφνικά εγκλωβισμένοι για πολλές ώρες στα οχήματά τους ενώ οδηγούσαν σε κάποιους από τους πιο κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας – στους οποίους εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας – οφείλουμε να αναφερθούμε και στην διαρκή και αναίτια ταλαιπωρία των επαγγελματιών οδηγών, οι οποίοι βρέθηκαν ξαφνικά εγκλωβισμένοι όχι μόνο στην περιοχή της Αττικής, όπου επικρατούσαν τα ακραία καιρικά φαινόμενα, αλλά και σε πολλά άλλα τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου, ακόμα και σε περιοχές όπου επικρατούσε… ηλιοφάνεια!

Related posts

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

23 Μαΐου, 2025
Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

29 Μαρτίου, 2022

Ο λόγος για τους άσκοπους περιορισμούς στην κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια καταχρηστικά με την παραμικρή πρόγνωση για χιονόπτωση στην χώρα. Τα φορτηγά οχήματα αν και οι βασικοί χρήστες του οδικού δικτύου που καταβάλουν υπέρογκα ποσά σε οδικά τέλη, αποτελούν το «εξιλαστήριο θύμα» των αρμόδιων Αρχών για την οδική ασφάλεια και την κυκλοφορία στους δρόμους της χώρας, παίρνοντας ως δεδομένο πως η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων σε περίπτωση χιονόπτωσης, θέτει σε κίνδυνο την οδική ασφάλεια. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη σοφία, ούτε και

εξειδικευμένοι εμπειρογνώμονες για να αποδείξουν το αντίθετο, αρκεί κανείς να δει τι συμβαίνει στις χώρες του βορρά, όπου οι χιονοπτώσεις αποτελούν καθημερινό φαινόμενο στην καρδιά του χειμώνα κι όλοι αντιλαμβάνονται πως η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων στο χιονισμένο οδικό δίκτυο, βοηθάει στο λιώσιμο του χιονιού λόγω του μεγάλου όγκου και του βάρους των φορτηγών οχημάτων, τα οποία όχι μόνο δεν απειλούν, αλλά συμβάλλουν στον περιορισμό της ολισθηρότητας του οδοστρώματος.

Η Ελλάδα έχει κάνει τεράστιες επενδύσεις τα τελευταία χρόνια στην κατασκευή ενός σύγχρονου και ασφαλούς οδικού δικτύου και πλέον δεν υπολειπόμαστε υποδομών έναντι λοιπών ευρωπαϊκών χωρών, υπολειπόμαστε όμως οργάνωσης, τεχνογνωσίας και ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού για την αντιμετώπιση ανάλογων έκτακτων συνθηκών, όπως ήταν η κακοκαιρία «Ελπίς» που έπληξε μεταξύ άλλων και τον Νομό Αττικής.

Ζητούμε από κάθε αρμόδιο φορέα που ενεπλάκη στην λήψη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων ενόψει της κακοκαιρίας, την οποία είχαν προβλέψει εγκαίρως οι μετεωρολόγοι, να αναλάβει την ευθύνη για τον εγκλωβισμό πολλών συναδέλφων μας σε έναν από τους πλέον σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους της χώρας όπως είναι η Αττική Οδός, καθώς επίσης για την άσκοπη ακινητοποίηση χιλιάδων φορτηγών οχημάτων, ημεδαπών και αλλοδαπών, κατά μήκος της ΠΑΘΕ ακόμα και σε απόσταση 500χλμ από τον Νομό Αττική, όπως συνέβη στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης και σε όλο το μήκος της διαδρομής προς Αθήνα. Η άσκοπη ταλαιπωρία των επαγγελματιών οδηγών, αλλά και τα προβλήματα που προκύπτουν στην ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας, εξαιτίας των καταχρηστικών αυτών περιοριστικών μέτρων, είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς οργάνωσης και της αναποτελεσματικότητας του κρατικού μηχανισμού.

Επιπλέον, ζητούμε από κάθε αρμόδιο φορέα να επανεξετάσει την εφαρμογή άσκοπων περιοριστικών μέτρων στην κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων, που δεν αρμόζουν στην σημερινή εικόνα του εθνικού οδικού δικτύου, χρησιμοποιώντας ως πρόσχημα την οδική ασφάλεια και να ξεκινήσει ο διάλογος με τους συναρμόδιους φορείς, καθώς επίσης και η συγκέντρωση βέλτιστων πρακτικών από χώρες όπου πράγματι τα έχουν καταφέρει στην διασφάλιση της ομαλής κυκλοφορίας των οχημάτων καθόλη την διάρκεια των χειμερινών μηνών, προκειμένου να αντιμετώπισουμε αποτελεσματικά τις έκτακτες καταστάσεις στο άμεσο μέλλον και να μην επαναληφθούν οι απαράδεκτες σκηνές που διαδραματίστηκαν στους κεντρικούς οδικούς άξονες της χώρας μας εν έτει 2022!

 

 

Previous Post

Φωτιά σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ στην Παλλήνη

Next Post

Αττική Οδός: Πότε θα καταβληθεί στους οδηγούς η αποζημίωση των 2.000 ευρώ

Related Posts

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις
ΑΡΘΡΑ

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

23 Μαΐου, 2025
Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου
ΑΡΘΡΑ

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

29 Μαρτίου, 2022
Ρίσκο να οδηγείς με χαμηλή ακοή και όραση!
ΑΡΘΡΑ

Οδηγοί φορτηγών ετών 69;

27 Φεβρουαρίου, 2022
Μανώλης Προκοπίου: «Χαϊδεύουν την παράνομη μεταφορά, και δίνουν έδαφος στους τυχάρπαστους»
ΑΡΘΡΑ

Μανώλης Προκοπίου: ” H αξία της άδειας ΦΔΧ ήταν το αποκούμπι του. Σήμερα, έχει πέσει στο ναδίρ!”

22 Φεβρουαρίου, 2022
Μεταφέρονται στο λιμάνι της Κέρκυρας οι επιβάτες του φλεγόμενου πλοίου
ΑΡΘΡΑ

Όχι άλλο κάρβουνο!

21 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη κίνηση φορτηγών στην Εθνική, λόγω συσσωρευμένων δρομολογίων, προσοχή στον καπνό!
ΑΡΘΡΑ

“Χρειάζεται τώρα το αφορολόγητο πετρέλαιο”

17 Φεβρουαρίου, 2022
Next Post
2.000 ευρώ σε κάθε εγκλωβισμένο οδηγό. Και τα εμπορεύματα, τα χαμένα λεφτά των μεταφορέων;

Αττική Οδός: Πότε θα καταβληθεί στους οδηγούς η αποζημίωση των 2.000 ευρώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

6 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

6 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

6 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

6 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In