Και όμως τα νέα όρια ηλικίας που ισχύουν για τους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών και λεωφορείων δίνουν τη δυνατότητα ακόμη και αν κάποιος κοντεύει τα 70 να οδηγεί νταλίκα!
Ειδικότερα σύμφωνα με το άρθρο 38 του νομοσχεδίου οι οδηγοί φορτηγών και λεωφορείων ακόμη και στηντην ηλικία των 69 ετών μπορούν να οδηγούν ένα επαγγελματικό όχημα!
Όσον αφορα τους οδηγούς των σχολικών λεωφορείων μπορούν βρίσκονται πίσω από το τιμόνι τους έως την ηλικία των 65 ετών!
Ειδικότερα, τη θέσπιση ανώτατου ορίου ηλικίας οδηγών φορτηγών και λεωφορείων προβλέπει το άρθρο 38 του νομοσχεδίου ενώ ορίζονται και οι προϋποθέσεις για την αίτηση συνταξιοδότησης ιδιοκτήτη άδειας φορτηγού δημοσίας ή ιδιωτικής χρήσης.
Ειδικότερα όπως επισημαίνεται: «1.Με την επιφύλαξη της επόμενης παραγράφου, η ανώτατη ηλικία για την άσκηση του επαγγέλματος του οδηγού φορτηγού ή λεωφορείου δημοσίας ή ιδιωτικής χρήσης ορίζεται στα εξήντα εννέα (69) έτη.
2.Η ανώτατη ηλικία για την άσκηση του επαγγέλματος του οδηγού σχολικού λεωφορείου ορίζεται στα εξήντα πέντε (65) έτη.
3.Για την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης και τη χορήγηση σύνταξης από τον e-ΕΦΚΑ σε ιδιοκτήτη άδειας φορτηγού ή λεωφορείου δημοσίας ή ιδιωτικής χρήσης δεν απαιτείται η κατάθεση στον ασφαλιστικό φορέα της άδειας οδήγησης για περιορισμό των κατηγοριών C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D και DE.
Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης άδειας φορτηγού ή λεωφορείου δημοσίας ή ιδιωτικής χρήσης επιθυμεί τη συνέχιση της απασχόλησής του ως επαγγελματία οδηγού φορτηγού ή λεωφορείου, αυτό δηλώνεται στην αίτηση συνταξιοδότησής του.
Οι ασφαλισμένοι που κατά την έναρξη χορήγησης της σύνταξης συνεχίζουν την απασχόλησή τους, διέπονται από τις διατάξεις περί απασχόλησης συνταξιούχων.